Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uten jobb går fort dagene sakte, ja! Veldig glad for at jeg kan få tiden til å gå på jobb.Skravling er supert! synes dagene går så saaaaakte.. er ikke på jobb før uke 41, blir så lange dager. Tips til å få dagene til å gå? Jeg finner forumet før lunsj![]()

Uten jobb går fort dagene sakte, ja! Veldig glad for at jeg kan få tiden til å gå på jobb.
Hvis jeg ikke hadde vært på jobb, hadde jeg prøvd å få tiden til å gå ved å:
- henge på forumet
- trene
- gå tur
- høre på podcast og lydbok
- rydde og vaske
- fylle opp frysen med mat
- besøke noen som også har fri (jobber turnus, er i permisjon, er pensjonister, ikke jobber, osv)
- slappe av
![]()
Mer enn nok å gjøre egentlig, bare så kjedelig 

Rydding og vasking er veldig kjedelig! Man kan jo ikke få heeele dagen til å gå ved å rydde og vaskekunne helt klart rydda og vaskaMer enn nok å gjøre egentlig, bare så kjedelig
Er hos søster’n nå, hun har helt ny sofa, og jeg blir så kvalm av lukta at jeg vurderer å drahjelpes

Denne tenkte jeg også på idag, så gøy den ble laget nå! Føler også dagene går så sakte..Håper de går fortere når de blir fullt kjør på jobb. Jeg føler også at jeg snart kommer til å sprikke med denne gravidnyheten, har så lyst å rope det ut til alt og alle.. Men ønsker virkelig å vente med å dele til etter vi har vert på tul, så da må jeg holde det tett i rett over 3uker til(og det føles jo ut som en hel evighet). Med første delte vi nyheten til noen tidlig, men ingen holdt det hemmelig så vi fikk ikke delt nyheten med resten som vi ønsket.. Så nå må bare alle vente ettersom jeg vet de ikke kan holde tett![]()

Ååå, så koselig at de ønsker seg småsøsken! Blir nok veldig stas når dere endelig kan fortelle det.Gleder meg så mye til å fortelle dette Til barnaDe har ønsket seg småsøsken lenge og kommer til å bli så glade! Mulig vi holder det til jul med de, og kanskje forteller andre før det
![]()
Verre skal det bli!Vet ikke hva grensen er, men vi får jobbe på! Tror ikke Mai-gruppen har fått skjult ennå?Skravling er supert! synes dagene går så saaaaakte.. er ikke på jobb før uke 41, blir så lange dager. Tips til å få dagene til å gå? Jeg finner forumet før lunsj
La til noen leker jeg også, greit å skravle masse og åpne skult forum etterhvert. Er det 5000 innlegg?
Jaaa, hahaha ja ikke sant! Fordel med å være tykk ! Magen er der uansettÅåå, så koselig at de ønsker seg småsøsken! Blir nok veldig stas når dere endelig kan fortelle det.
Jeg gleder meg til å kunne si det til alle, egentlig! Er så oppblåst allerede, og det er slitsomt å allerede måtte skjule magen..Verre skal det bli!

Mener det er 5000 ja, skjult forum er diggSkravling er supert! synes dagene går så saaaaakte.. er ikke på jobb før uke 41, blir så lange dager. Tips til å få dagene til å gå? Jeg finner forumet før lunsj
La til noen leker jeg også, greit å skravle masse og åpne skult forum etterhvert. Er det 5000 innlegg?
Koselig med så tette søskenbarn!Jeg gleder meg også veldig til å fortelle alle sammen. Tuppa vår er 1,5 og skjønner nok ikke så mye av det enda. Jeg skal også bli tante et par måneder før min termin, så det er skikkelig stas![]()
Her er ungen 2,5 og er blitt så opptatt av dukker/at babyer ligger i magen osv. Så hun har allerede gått rundt å sagt at mamma har baby i magen i flere månderGleder meg så mye til å fortelle dette Til barnaDe har ønsket seg småsøsken lenge og kommer til å bli så glade! Mulig vi holder det til jul med de, og kanskje forteller andre før det
![]()

Jeg bestilte nettopp 2 bøker for barn som skal få søsken så det blir nok stor stas å lese om
Nei, klarte de ikke å holde det hemmelig? Så dårlig! Forstår at dere ikke vil fortelle det ennå da
Mannens familie bor i Sverige, og vi får besøk av foreldrene i oktober. Vi lurer sånn på om vi skal fortelle det ansikt til ansikt når de kommer, eller om vi skal vente og fortelle alle (i nær familie på begge sider) etter TUL, selv om det da blir over FaceTime…
Så vi venter vertfall til ca 8 uker nå(gjerne lenger om vi klarer
)Gutten vår på straks 3 år har også sagt at mamma har baby i magen leeengeHer er ungen 2,5 og er blitt så opptatt av dukker/at babyer ligger i magen osv. Så hun har allerede gått rundt å sagt at mamma har baby i magen i flere månderJeg bestilte nettopp 2 bøker for barn som skal få søsken så det blir nok stor stas å lese om
![]()
Og at han vil ha en lillesøster…Lurt å bare vente litt, jaNei de klarte ikke det selv om vi gav klar beskjed... Jeg hadde stor risiko for å miste da som de var veldig klar over ogsåSå vi venter vertfall til ca 8 uker nå(gjerne lenger om vi klarer
)