Skravletråd

Vgm

Forelsket i forumet
Septembergull'17
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Vi må jo ha en skravletråd :happy:

Hva tenker dere på i dag? Har dere noen spesielle planer for dagen? Hvordan er formen?

Her sover den førstefødte luren sin, og jeg tenker på hvor utrolig treigt jeg syns tiden går. Og at det er hele 6 uker til jeg kan fortelle venner og familie at jeg er gravid. Det er så sykt lenge til og jeg aner ikke hvordan jeg skal klare det :wacky:
 
Trøtt og kvalm her :/ Dere som har barn fra før som dere tar vare på er superhelter! Skal bare ta det med ro i dag etter alle selskapelighetene de siste dagene. Synes også tiden går såå sakte, venter på at tiden er inne for fosterdiagnostikk pga alvorlig genetisk sykdom i familien. Skulle gjerne hatt mulighet til å spole tiden litt fram!
 
Jeg er svimmel idag, men det er av andre grunner enn selve graviditeten!

idag er første dag uten planer nå i jula så vi nyter dagen hjemme i fred og ro. Toåringen har kost seg med lekene han fikk til jul og sett litt på Thomas toget mens jeg og mannen sitter på sofaen. Vi har så lite tid til nærhet for tiden så det var veldig deilig å bare få sitte i armkroken.

Nå har toåringen endelig sovnet så nå skal jeg tegne litt og høre på podcast :)
 
Skal ut å handle tights og forlengere til bh :hilarious: må vel bare skylde på julen i en stund :rolleyes:
 
Jeg sitter og stresser over en sprukket tann, og er utslitt av en jul hvor min datter på 14 mnd stort sett har vært umulig å legge til både lur og kvelds. Håper denne svangerskapstrøttheten gir seg snart, for når gubben begynner i jobb igjen kommer dette til å bli tøft.. Vi har ikke barnehageplass, bor over en time unna mine venner og familie, skal flytte i januar og gubben er mye borte på kveldene. Så dette blir mine siste dager med mulighet for avslapping på en stund :wacky:
 
Min lille trollunge på 2 år vil ikke hvile, så ingen pause for mor lenger. Er første dag med plagsom kvalme i dag. Trodde først jeg var blitt smitta av omgangssyke da andre i familien har hatt det, men blir verken værre eller bedre så det er nok mini i magen å skylde på.

Lite gjort med andre ord. Mini leker fint og mor holder seg stort sett i sofaen.
 
Her er formen laber. Lå i fosterstilling i hele går, og idag er det ikke bedre. Kjennes ut som influensa, men har ikke feber, og det var helt likt sist.
 
I går var første dagen hvor jeg kjente skikkelig på kvalmen. Er egentlig litt glad for at det dukker opp nye/sterkere symptomer, føler meg litt tryggere da :) Jeg kjenner likevel mer og mer på angsten for SA.. Jeg skulle liksom prøve å distansere meg litt fra graviditeten frem til ca uke 12, slik at jeg ikke ble så knust hvis det gikk dårlig. Har ikke klart det, gitt :p
 
I går var første dagen hvor jeg kjente skikkelig på kvalmen. Er egentlig litt glad for at det dukker opp nye/sterkere symptomer, føler meg litt tryggere da :) Jeg kjenner likevel mer og mer på angsten for SA.. Jeg skulle liksom prøve å distansere meg litt fra graviditeten frem til ca uke 12, slik at jeg ikke ble så knust hvis det gikk dårlig. Har ikke klart det, gitt :p

samme strategi her. Skal liksom prøve å distansere meg litt i starten for ikke å bli så skuffet om det ikke går, meeen...merker jeg ikke klarer det helt:p
 
Last edited:
I går var første dagen hvor jeg kjente skikkelig på kvalmen. Er egentlig litt glad for at det dukker opp nye/sterkere symptomer, føler meg litt tryggere da :) Jeg kjenner likevel mer og mer på angsten for SA.. Jeg skulle liksom prøve å distansere meg litt fra graviditeten frem til ca uke 12, slik at jeg ikke ble så knust hvis det gikk dårlig. Har ikke klart det, gitt :p

Samme her - men det er stort sett det eneste jeg tenker på :hilarious::confused:
 
Back
Topp