Skravletråd

TKW

Elsker forumet
Assistert-jentene
Septembergull'17
Sommerfuglene
Marshmallows2021
Hei!

Jeg ser vi er flere som helst ikke vil si så mye om egen situasjon på åpent forum, og har for få innlegg til skjult. Tenkte vi kunne ha en skravletråd for alt mulig, for å skape litt liv her likevel.

Det er mandag, og jeg skal legge en plan for uka. Jeg synes på den ene siden det er deilig å ikke måtte tenke mer enn én gang på hva vi skal ha til middag, og på den andre siden er det både dyrt og tidkrevende hvis jeg skal handle hver dag. Så jeg handler stort sett på mandag! Men nå er jeg tom for middagsideer. Noen gode forslag? Hva skal dere ha i dag?

Ønsker også tips til gode vegetarretter som toåringen kan like!
 
Grønnsakssuppe/lapskaus er lett og man kan lage mye så man kun kan varme opp andre dager. Og det er jo så mye gode grønnsaker i butikken nå.
Fint med en skravletråd her:)
 
Tenkte på det same da det er vanskelig og få 10 innlegg for å få tilgang til det skjulte. Idag spiste jeg pizza til middag:D
 
Klarte ikke å sette på varsler for å følge opp tråden...

Jeg synes ofte det er vanskelig å lage mat til bare meg og toåringen. Ingen av oss spiser spesielt mye, og det er vanskelig å beregne måltider. Ofte blir det igjen en del, som jeg gjerne tar med meg til lunsj. Men jeg har lagt på meg, og det gidder jeg ikke fortsette med! :p Så nå må jeg finne andre løsninger for restematen.
 
Av middag som kan regnes som vegetar foretrekker mine barn tomatsuppe og havregrøt. Har prøvd så mye forskjellig, men det blir aldri godkjent. :p
På matprat har de noen oppskrifter som i hvert fall jeg synes at er ganske gode. En gryte med kikerter, blant annet.
 
Er det bare 10 innlegg for å få tilgang på skjult? Jeg er vel godt innafor det.. hvem er tilgangsansvarlig?
 
Få litt liv i denne igjen her blir det sammensurium av restemat idag, prøve å bruke det vi har
 
  • Liker
Reactions: TKW
Her er det tømming av fryser for tida, så vi skal spise kjøttboller, pølser og pasta. En rest her og en rest der:) Mini synes det er toppers!
 
Back
Topp