Skravletråd :)

Hei! Tenkte en skravletråd var et fint sted å presentere seg. Klipper og limer litt fra det jeg skrev på underforumet for oss som prøver å bli gravide ved hjelp av donasjon:

Jeg er 29 år, og kona er 30. Jeg har alltid hatt et dypt ønske om å bli mamma, og nå er vi snart i gang. To damer trenger åpenbart litt hjelp for å lage et barn, og vi tok derfor kontakt med Spiren i Trondheim. Om syklusen oppfører seg pent blir det første forsøk allerede i februar.

Gleder meg til å bli kjent med dere! :)
 
Hei! Tenkte en skravletråd var et fint sted å presentere seg. Klipper og limer litt fra det jeg skrev på underforumet for oss som prøver å bli gravide ved hjelp av donasjon:

Jeg er 29 år, og kona er 30. Jeg har alltid hatt et dypt ønske om å bli mamma, og nå er vi snart i gang. To damer trenger åpenbart litt hjelp for å lage et barn, og vi tok derfor kontakt med Spiren i Trondheim. Om syklusen oppfører seg pent blir det første forsøk allerede i februar.

Gleder meg til å bli kjent med dere! :)

Velkommen :D
Håper oppholdet deres blir hyggelig og kort :D
 
Velkommen :D
Håper oppholdet deres blir hyggelig og kort :D
Tusen takk! :happy:
Vi er jo i en annen situasjon enn de fleste andre her inne siden jeg ikke sliter med å bli gravid (så vidt jeg vet i alle fall), men håper det er greit at jeg henger med dere likevel :)
 
Tusen takk! :happy:
Vi er jo i en annen situasjon enn de fleste andre her inne siden jeg ikke sliter med å bli gravid (så vidt jeg vet i alle fall), men håper det er greit at jeg henger med dere likevel :)

Så klart :D Dere har en utfordring på lik linje som resten. Bare en litt annen probemstilling ;)
Hvis jeg ikke husker helt feil, er det et annet par i samme situasjon som dere her :)
De skal i gang med 1 forsøk i februar :)
 
Så klart :D Dere har en utfordring på lik linje som resten. Bare en litt annen probemstilling ;)
Hvis jeg ikke husker helt feil, er det et annet par i samme situasjon som dere her :)
De skal i gang med 1 forsøk i februar :)
Så gøy, jeg kjenner ingen andre i samme situasjon. Får holde øynene åpne etter henne/dem :D
 
Hei! Tenkte en skravletråd var et fint sted å presentere seg. Klipper og limer litt fra det jeg skrev på underforumet for oss som prøver å bli gravide ved hjelp av donasjon:

Jeg er 29 år, og kona er 30. Jeg har alltid hatt et dypt ønske om å bli mamma, og nå er vi snart i gang. To damer trenger åpenbart litt hjelp for å lage et barn, og vi tok derfor kontakt med Spiren i Trondheim. Om syklusen oppfører seg pent blir det første forsøk allerede i februar.

Gleder meg til å bli kjent med dere! :)
Så spennende! Håper dere lykkes kjapt :)
 
Gosh, jeg må faktisk innrømme at jeg har gitt opp babyprøving frem til oppstart av IVF :eek::oops:
Jeg leter ikke etter EL, men har kontroll på når TR skal komme. (for min egen del)
Fokuset står bare på å gå ned og få komme i gang med IVF.
Andre som har det slik?
 
Jeg og gjorde det :) Så tror det er ganske normalt jeg.
Men blir spennende med oppstart
 
Jeg og gjorde det :) Så tror det er ganske normalt jeg.
Men blir spennende med oppstart

Hvis jeg kommer meg under vektgrensa så. Det tar såå tiiiiid. Baaaah. Tålmodighet er en dyd som er en hard lærepenge i denne prosessen.
 
Hvis jeg kommer meg under vektgrensa så. Det tar såå tiiiiid. Baaaah. Tålmodighet er en dyd som er en hard lærepenge i denne prosessen.
Tålmodighet er en dyd ja, det vet jeg alt om :)

Jeg ser stadig vekta krype oppover, og det er irriterende...:yuck:
 
Gosh, jeg har begynt på "the plank challenge" Den varer i 30 dager og hele går på å holde planken i 3min. Målet mitt er å kunne klare 3 min uten pause. Nå må jeg ha pause etter 30sek om gangen :bag::arghh:
Snakk om core muskulaturen er svak :sorry::sorry:
 
Back
Topp