Skravletråd

Jeg sovna på sofaen klokka 17, våkna klokka 19 og er fortsatt dødstrøtt. Må nok legge meg nå, så dette blir en veldig kort dag.

Heldigvis er det halv dag på jobb i morgen pga legetime, som med reisevei gjør at det ikke er vits i å møte opp på jobb før timen. Kanskje jeg får litt mer energi av å ikke være en hel dag på jobb?
 
6 uker i går, og kvalmen kom for fullt! Tidligere bare hatt små bøyer som har kommet og gått, men nå er det nærmest konstant... spesielt når jeg setter meg rolig.. fysj.
Har gått en hel pakke ritz kjeks i dag, det er det eneste jeg har klart å orke
 
Nå har vi bestilt oss privat TUL, gleder oss. Har vært usikker om vi skulle bestille, men valgte at det har vi lyst til. Jeg hadde ikke tidlig ultralyd med datteren min. Så jeg er usikker hva man kan forvente å se så tidlig.
Vi er ca. 11 uker på vei når vi har time.
 
Nå har vi bestilt oss privat TUL, gleder oss. Har vært usikker om vi skulle bestille, men valgte at det har vi lyst til. Jeg hadde ikke tidlig ultralyd med datteren min. Så jeg er usikker hva man kan forvente å se så tidlig.
Vi er ca. 11 uker på vei når vi har time.
Jeg har og bestilt time til TUL, da er jeg 11+3 :) Med første var jeg 11+1 :Heartred
 
6 uker i går, og kvalmen kom for fullt! Tidligere bare hatt små bøyer som har kommet og gått, men nå er det nærmest konstant... spesielt når jeg setter meg rolig.. fysj.
Har gått en hel pakke ritz kjeks i dag, det er det eneste jeg har klart å orke
Ånei, så utrolig kjedelig! Jeg var litt kvalm sist gang, men håper virkelig jeg slipper denne gangen.
 
Nå har vi bestilt oss privat TUL, gleder oss. Har vært usikker om vi skulle bestille, men valgte at det har vi lyst til. Jeg hadde ikke tidlig ultralyd med datteren min. Så jeg er usikker hva man kan forvente å se så tidlig.
Vi er ca. 11 uker på vei når vi har time.
Jeg skal på TUL på fredag og er da akkurat 11 uker:happy:det blir spennende, lykke til!
 
Det har vært så sykt kaldt i dag! Minus 17 grader da jeg leverte ungen i barnehagen i dag morges. Jeg holder på å fryse ihjel! :/ Brrrrrr, hater kulde.
 
Det har vært så sykt kaldt i dag! Minus 17 grader da jeg leverte ungen i barnehagen i dag morges. Jeg holder på å fryse ihjel! :/ Brrrrrr, hater kulde.
Huff det høres fælt ut! Her er det ikke så kaldt i grader men synes det likevel er iskaldt. Gleder meg til det kommer litt mer varme :)
 
Samboer er på jobb i kveld, var grusomt å plutselig måtte lage middag selv til meg å veslemor. Skjønner jeg er blitt bortskjemt i det siste... :hilarious:
 
Hvordan går det med dere om dagene? Jeg er i ganske god form nå heldigvis :) håper det holder seg sånn.
 
Hvordan går det med dere om dagene? Jeg er i ganske god form nå heldigvis :) håper det holder seg sånn.
Så deilig å høre at du er i bedre form! Jeg er fortsatt dårlig på formiddagen fram til ca kl 13-14, og på kvelden fra ca 18. Men har av og til noen gode timer mellom der:) Klarer f.eks å hente barna, og har gått på noen få besøk den siste tida. I går hadde jeg en superdårlig dag, og barna hadde med seg besøk hjem...litt vel hæla i taket - det var ikke ideelt, altså:depressed: Håper jeg er litt bedre i dag, men ligger foreløpig på sofaen, trøtt og ganske kvalm.
 
Så deilig å høre at du er i bedre form! Jeg er fortsatt dårlig på formiddagen fram til ca kl 13-14, og på kvelden fra ca 18. Men har av og til noen gode timer mellom der:) Klarer f.eks å hente barna, og har gått på noen få besøk den siste tida. I går hadde jeg en superdårlig dag, og barna hadde med seg besøk hjem...litt vel hæla i taket - det var ikke ideelt, altså:depressed: Håper jeg er litt bedre i dag, men ligger foreløpig på sofaen, trøtt og ganske kvalm.
Så synd at du fortsatt er dårlig :( får håpe det bedrer seg. Er du 100 %sykemeldt kanskje
 
Jeg er også 100% sykemeldt, fordi jeg er så sliten. Håper det går over utover 2. trimester, så jeg i hvert fall kan gå tilbake i gradert jobb. Er lei av å bare ligge hjemme.
 
Back
Topp