Skravletråd

Jeg er så kvalm :yuck: føler det blir verre og verre om dagen. Får nesten ingenting i meg :rolleyes: i går spiste jeg en halv pølse og det var det. I dag har det blitt 3 Rita kjeks. Flere som sliter med å få i seg mat?
Hvor langt på vei er du? Jeg er bare 5+1 så har nok ikke kommet til det verste enda...
 
Jeg klarer nesten ikke spise lenger selv, klarte å regulere kvalmen litt med mat frem til i går ,men nå går det ikke lenger.. trengte 3 forsøk på å smøre skive med makrell i tomat til guttungen til morgen , løp fra kjøkken til bad i et kvarter før skiva var klar :spitoutdummy::lurking: fikk overveldende sult UTEN kvalme for en halvtime siden med et ekstremt sug på indisk, ringte gubben som skulle handle inn mens jeg ordnet flaskegresskaret , og allerede før han har rukket å komme hjem er jeg dødskvalm bare av tanken:wacky:
 
Formen min er blitt litt bedre nå enn den var forrige uke. Det er så deilig. Men jeg bekymrer meg såklart over at jeg har blitt bedre.. :( jobbet veldig lange dager forrige uke, så kanskje jeg ble dårligere av det? Har også passet på drikke mye veske mer veske, kanskje også det som har hjulpet på..

Ja jeg også var mye dårligere slutten av forrige uke enn nå, men da hadde jeg også lange dager pluss at jeg ikke fikk sove så godt. Men nå har jeg fått sovet ut og hvilt mye, og føler meg bedre, så satser på det er forklaringen :D
 
Mangler vi ikke bare 140 nå for å få skjult gruppe?:smiley-angry026
 
Hvor langt på vei er du? Jeg er bare 5+1 så har nok ikke kommet til det verste enda...
Jeg er 6 uker i morgen så er ikke kommet så veldig langt. Blir noen lange uker :rolleyes: Er jo selvfølgelig glad for alle symptomer men litt slitsomt når det er hele tiden.
 
Syns de kunne oppgradert smilylisten jeg, syns de er litt kjedelig :rolleyes: har hele tiden lyst til å bruke de som er på telefonen men det går jo ikke..
 
Ok, håper det var det.
Har også hatt arbeidshelg, men var litt roligere på jobb. Hørtes veldig slitsomt ut. Da har du kanskje fri litt nå i uken?
Ja har hatt fri idag. Den har stortsett blitt tilbrakt på sofaen, med noen små blunder innimellom :)
Har du også hatt fri idag da?
 
Det gikk veldig fint. Gikk egentlig mest ut på å fylle ut informasjon og sånt. Så tok vi en masse blodprøver og BT. Litt lavt i BT, (105/55) sannsynligvis pga at jeg er litt dårlig på å drikke. Så fått beskjed om å drikke mer vann :) Har ikke neste kontroll nå før i mars hos jordmor :)
 
Åh, så deilig at du fikk dratt! Da håper jeg formen din holder seg god, så du får nyte tiden og varmen skikkelig ^^ hvor varmt er det der nede? :)
I går var mellom 10-14 grader.
Formen er mye bedre, litt skummelt at den er blitt bedre. Så jeg stresser litt pga. Det. Men jeg tror det er en kombinasjon av at jeg har spist jevnlig (hver 3 time) og drukket mye vann. Forrige uke jobbet jeg veldig mye også.
 
Back
Topp