skravletråd

oidasnartmammatiltre

Andre møte med forumet
Hei jenter.. jeg sitter her i sommerdagene før ferien og har virkelig ikke lyst til å jobbe. Finnes det noen her ute i dette universet som har lyst til å skravle litt?? Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har lest igjennom de andre forumtrådene nå.. hehe.

Hei[emoji4] skravle litt kan man alltids få til. Jeg er hjemme i fra jobb. Er så utrolig kvalm og sliten, så fungerer ikke i en bhg.
Hvordan er formen din?

jeg er også uggen og veldig glad for å kunne ha hjemmekontor. Spiser hele tiden og drikker sitronvann i stedet for kaffe.. men det går faktisk overraskende greit altså..

Skjønner for så vidt at du ikke kan være på jobb i barnehage. Jeg hadde ikke overlevd å ha mine to hjemme hele dagen engang..

De to siste svangerskapene var jeg ekstremt dårlig i tre uker.. men tror ikke det startet før jeg var fullgått 8 uker.. nå er jeg 7.. så spenningen stiger..

jeg er også uggen og veldig glad for å kunne ha hjemmekontor. Spiser hele tiden og drikker sitronvann i stedet for kaffe.. men det går faktisk overraskende greit altså..

Skjønner for så vidt at du ikke kan være på jobb i barnehage. Jeg hadde ikke overlevd å ha mine to hjemme hele dagen engang..

Hjemmekintor må være gull nå ja. Håper du klarer å holde det i sjakk med å spise og drikke[emoji4]
Var det jeg fant ut at ikke gikk og. Og har ei lita ei hjemme som krever sitt, så det var ikke positivt for noen at jeg var på jobb. Fungerte jo ikke og var ikke til hjelp.

ja jeg krysser fingrene. Men det ser dårlig ut. Men men. Det er kortvarig er det ikke? satser på det! Ja du har ei lita ei som er bare litt mindre enn min du. Jeg har ei lita ei som er født november 2015... Og jeg har ei som er født i august 2013 så her er det to år mellom alle.. men det går strålende det altså.. Litt tøft når de runder året bare.. men nå er alt mye bedre igjen:) Hva tenker du om to så tette? Ja ikke for det.. jeg ser det er mange her inne som får tettere..

ja jeg krysser fingrene. Men det ser dårlig ut. Men men. Det er kortvarig er det ikke? satser på det! Ja du har ei lita ei som er bare litt mindre enn min du. Jeg har ei lita ei som er født november 2015... Og jeg har ei som er født i august 2013 så her er det to år mellom alle.. men det går strålende det altså.. Litt tøft når de runder året bare.. men nå er alt mye bedre igjen:) Hva tenker du om to så tette? Ja ikke for det.. jeg ser det er mange her inne som får tettere..

Heldigvis er det kortvarig og verdt det[emoji6] bare så utrolig slitsomt og vondt da det står på[emoji29]
Ja mi er født jan16 så bare et par mnd yngre da[emoji4] vi planla så tette, men ville ha to år mellom dem. Blir spennende å se når vi står her med dem begge, men det går nok greit det og[emoji2]

Har også ei født i november 15 :)

Mine er født i mai13 og juni15 så 25 mnd mellom de. litt lengre mellomrom til nr 3 nå i februar men føler samtidig at det blir tett nok med tre små

Back
Topp