Skravletråd

andrea93eb

februar 2014 Miss Avslappet♥
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Vet du hva går ikke en dag hvor jeg savner dere inne på skjult :( syns at det er på tide at dere er der igjen♡
 
Så søt du er ❤ hvordan går det med magen? :)
 
Så søt du er ❤ hvordan går det med magen? :)
Får bare bra her den vokser fort e blitt ganske så stor kan snappe deg :D e i ganske god form faktisk du har jo litt å lese deg opp når du bestemmer deg for å komme tilbake er så merkelig uten deg der :p
 
Får bare bra her den vokser fort e blitt ganske så stor kan snappe deg :D e i ganske god form faktisk du har jo litt å lese deg opp når du bestemmer deg for å komme tilbake er så merkelig uten deg der :p
Må få en magesnap ja :D

Får sjekke hvor mange innlegg jeg mangler for å komme inn igjen!
 
Må få en magesnap ja :D

Får sjekke hvor mange innlegg jeg mangler for å komme inn igjen!


Du jobber deg inn igjen på No time ;) Yeay
 
  • Liker
Reactions: BMC
Må få en magesnap ja :D

Får sjekke hvor mange innlegg jeg mangler for å komme inn igjen!

Null stress å komme inn igjen ❤️ Håpar du bestemmer det for å komma tilbake ❤️
 
  • Liker
Reactions: BMC
Tar det veldig rolig på jobb hva er deres planer for kvelden?
 
Tar det veldig rolig på jobb hva er deres planer for kvelden?
Ingen planer. Skal sitte oppe og se tv til minsten bestemmer at jeg skal legge meg. Har laga pæremos og fryst ned til han. Satser på han syns det er litt snadder :)
 
Av og til lurer jeg på hva jeg tenker med o_O Siste innspurt før første eksamen nå!! :eek: Er så sinnsykt trøtt og sliten om dagen. Skal bli godt å bli ferdig med disse eksamenene, deretter skal resten av desember nytes! :D
 
Av og til lurer jeg på hva jeg tenker med o_O Siste innspurt før første eksamen nå!! :eek: Er så sinnsykt trøtt og sliten om dagen. Skal bli godt å bli ferdig med disse eksamenene, deretter skal resten av desember nytes! :D

Samma tenker eg... Burde starta på den eine oppgåva, men det sitter langt inne akkurat no :p
 
Av og til lurer jeg på hva jeg tenker med o_O Siste innspurt før første eksamen nå!! :eek: Er så sinnsykt trøtt og sliten om dagen. Skal bli godt å bli ferdig med disse eksamenene, deretter skal resten av desember nytes! :D
Er imponert over alt du får til jeg!
 
Back
Topp