Skravletråd!!

Hei jenter!! Er litt sånn ny her, er 22+4 idag og er skrubbsulten hele tida,hvordan er det med dere?
Jeg er også sulten hele tiden. Er 20+5. Prøver å dempe med grønnsaker og dip som snacks om kveldene. Ellers på dagtid tygger jeg tyggegummi. Men det er ofte jeg sprekker med usunn mat, eller store mengder mat.
 
Hei jenter!! Er litt sånn ny her, er 22+4 idag og er skrubbsulten hele tida,hvordan er det med dere?

Jeg og :p Men heller det, enn den kvalmen som gjorde all mat forferdelig :p Men litt slitsomt når man er på farta og er sulten etter 10 min :p
 
Hvordan går det med søtsuget deres? Her har det tatt helt av. Må spise hver 2. time for å holde det i sjakk.
 
Hvordan går det med søtsuget deres? Her har det tatt helt av. Må spise hver 2. time for å holde det i sjakk.
Grusomt dårlig. Fra og med i morgen tar jeg godteripause noen uker. Kan ikke gå rundt og tenke på og å spise godteri hele tiden. Blir helt rar, og feit. [emoji14]
 
Hvordan går det med søtsuget deres? Her har det tatt helt av. Må spise hver 2. time for å holde det i sjakk.

Jeg har ikke hatt søtsug i det hele tatt gjennom svangerskapet. Men nå har jeg en dille på jordbærmelk fra Litago, og kalorimessig er det jo nesten like ille (hvertfall når man heller i seg tre halvlitere om dagen - er fantastisk kvalmestillende). Dundre på hundre - det nærmer seg :oops:
 
Hvordan går det med søtsuget deres? Her har det tatt helt av. Må spise hver 2. time for å holde det i sjakk.

Her er det helt på trynet! Takker ja til alt søtt jeg blir tilbudt. Må snart på detox. Men det stopper kvalmen, i det minste til en viss grad.
 
Jeg har ikke hatt søtsug i det hele tatt gjennom svangerskapet. Men nå har jeg en dille på jordbærmelk fra Litago, og kalorimessig er det jo nesten like ille (hvertfall når man heller i seg tre halvlitere om dagen - er fantastisk kvalmestillende). Dundre på hundre - det nærmer seg :oops:
Den var ny. Kan ikke si det fristet [emoji28] Er mer på sjokolademelk jeg da [emoji4]
 
Her er det helt på trynet! Takker ja til alt søtt jeg blir tilbudt. Må snart på detox. Men det stopper kvalmen, i det minste til en viss grad.
Jeg har ikke en stemme som sier stopp lenger. Det har blitt et problem [emoji85]
 
Babyen i magen begynner å sparke når storesøster prater til den <3 Storesøster gleder seg sånn. Lager sanger til babyen, susser og forteller at hun elsker babyen <3 Pappaen må jobbe litt hardere da ^^
 
Hei hei [emoji4] hopper inn her jeg, ikke vært kjempeaktiv på skravlefronten her men mest en sånn stalker [emoji23][emoji23] hva har dere gjort i dag?
 
har en del søtsug og klarer ikke å holde det i sjakk, så jeg spiser en del sjokoladetrekte mandler,yoghurttrekte mandler, og en del andre nøtter
 
Hei hei [emoji4] hopper inn her jeg, ikke vært kjempeaktiv på skravlefronten her men mest en sånn stalker [emoji23][emoji23] hva har dere gjort i dag?
Det er lov å ligge litt "bak muren" og følge med litt. :) Velkommen er du uansett. :)
 
Hei hei [emoji4] hopper inn her jeg, ikke vært kjempeaktiv på skravlefronten her men mest en sånn stalker [emoji23][emoji23] hva har dere gjort i dag?
Hei [emoji4] Jeg har ryddet og sortert i huset slik at det som skal bli barnerom nr. 2 er klart til maling i morgen. I kveld har jeg vært på besøk hos ei venninne. Enn med deg?
 
Hei [emoji4] Jeg har ryddet og sortert i huset slik at det som skal bli barnerom nr. 2 er klart til maling i morgen. I kveld har jeg vært på besøk hos ei venninne. Enn med deg?
I dag har jeg hatt barna alene hele dagen, mannen var ute på skytebane med en kompis på formiddagen. Vi har lekt ute, akt på akebrett, laga pizza og fikk så besøk av en kompis som ble med mannen ut på fest i kveld. Har sortert og ryddet på badet sånn at alle babyklæra i 50/56 er vasket og lagt ned i egen skuff [emoji4] Nå sitter jeg og ser på Suicide Squad etter en god og lang dusj [emoji4]
 
har en del søtsug og klarer ikke å holde det i sjakk, så jeg spiser en del sjokoladetrekte mandler,yoghurttrekte mandler, og en del andre nøtter

Jeger desperat etter å trykke i meg mat nå :(
Fatter ikke hvordan jeg skal få kontroll over det. Vises det på vekta hos deg?
 
Spiser jeg [emoji23] vekta har gått opp fra 56 til 64,8 men det er snart to uker siden.. har sikkert gått opp mer nå. [emoji21] Spiste hjemmelaget pizza til middag kl.17 og har tatt to stk til nå, pluss cola og halv pakke kokesjokolade[emoji87]
 
Jeger desperat etter å trykke i meg mat nå :(
Fatter ikke hvordan jeg skal få kontroll over det. Vises det på vekta hos deg?
Har du cravings på noe spesielt eller er det bare at du må spise? Hvis jeg skal kalle det cravings så elsker jeg tomater og agurk mer nå enn før graviditet [emoji4] ellers så har både jeg og mannen skikkelig cravings på noe snacks hver kveld.. han blir påvirket hver gang jeg er gravid [emoji23] føler egentlig bare at vekten kommer uansett.. kjenner flere som har slitt veldig med vekt i svangerskapet og uansett om de spiste mye eller ikke så la de på seg en del..
 
I dag har jeg hatt barna alene hele dagen, mannen var ute på skytebane med en kompis på formiddagen. Vi har lekt ute, akt på akebrett, laga pizza og fikk så besøk av en kompis som ble med mannen ut på fest i kveld. Har sortert og ryddet på badet sånn at alle babyklæra i 50/56 er vasket og lagt ned i egen skuff [emoji4] Nå sitter jeg og ser på Suicide Squad etter en god og lang dusj [emoji4]
Heldige mannen din som fikk såpass mye fri i dag da [emoji4] I morgen tenker jeg vi skal late oss litt om morgenen før malingen skal på. Her har det regna masse siste døgnet, absolutt innevær!
 
Back
Topp