Skravletråd!!

Sitter her på Hamar, jobber med skolearbeid og spiser godis til den store gullmedalje.. begynner å bekymre meg for vekta igjen.. :p (gikk opp 20 kg. Med første)..
Jeg gikk opp 30 med første.. Har som mål å "bare" gå opp 20 :p
 
Jeg gikk opp 30 med første.. Har som mål å "bare" gå opp 20 :p
Tenker at det jeg går opp skal av.. men må se det positive oppi det hele - baby!:D
Gikk opp 20 og raste ned 30 kg på 3,5 mnd. . Følte meg sykelig tynn.

Så denne gangen bestiller jeg en mellomting i antall kg. Opp og veien ned igjen ☺
 
Tenker at det jeg går opp skal av.. men må se det positive oppi det hele - baby!:D
Gikk opp 20 og raste ned 30 kg på 3,5 mnd. . Følte meg sykelig tynn.

Så denne gangen bestiller jeg en mellomting i antall kg. Opp og veien ned igjen ☺
Jeg har gått ned 32 etterpå (15 måneder siden fødsel). Så jeg er ikke redd for det :) Men så mye vekt er en stor belastning på kroppen (og fødselen).
 
va ikke så mye liv her. vi må skravle som bare det her på juni forumet. vi begynner å fylle opp juni forumet no.. gleder meg til tiden her inni☺
 
va ikke så mye liv her. vi må skravle som bare det her på juni forumet. vi begynner å fylle opp juni forumet no.. gleder meg til tiden her inni☺
Uff jeg er alt for avhengig av detta forumet :p føler jeg er her hele tiden
 
merker når eg kommer inn så ser eg at eg har nesten svart på alle trådene. xsmile8 føler tiden går så seint, men plutslig er det våres tul til oul og kjenne spark osv. å vips så sitter vi her med nyfødte babyer:smiley-bounce016
Det føles så uendelig lenge til! Jeg er også helt avhengig av å inn og sjekke. Klarer jo ikke tenke på annet enn graviditeten og har ikke fortalt noen :)
 
Noen av dere som har fortalt det? Og til hvem?
 
her skal det være hemmlig til etter jul.
ja det føles så lenge og uvirklig ennå.
Kommer du ikke til å fortelle en sjel før etter jul? :O Ikke ei venninne eller din mor (evt søster)? Magen viser så godt på meg tidlig, så jeg vet det blir vanskelig å skjule bare til 12 uker.
 
her vet meg å bf det. min mor og bror. min mor skulle ikke vite noe. men siden eg kaster opp å hun var her så kjønte hun tegningen
Skjønner :) Jeg vil egentlig gjøre som sist og vente til etter tul med å fortelle nær familie. Det er 7. November, og føles som et år til!
 
Skjønner :) Jeg vil egentlig gjøre som sist og vente til etter tul med å fortelle nær familie. Det er 7. November, og føles som et år til!
dette er 4 så blir nok ikke lett å skjule. men skal prøve for ungene sin del, det blir så lenge for de å vente å. så jo seinere de vet d. jo mindre vente tid på de
 
Æææ i dag er jeg SÅ spent, det er dagen for TR eller IKM. Har testa positivt mange ganger, så satser jo ganske mye på sistnevnte, men som gravid for første gang klarer jeg ikke helt å tro det før jeg får se det? Kanskje jeg som er rar, men etter i dag kommer jeg til å betegne meg selv som gravid☺️. Bare jeg som er spent den dagen mensen skulle ha komt selv om testene viser gravid?
 
Studerer bedriftsøkonomi, hva med deg?:)
Hvor langt er du kommet i studiet? Jeg lurer på om jeg ikke skal si hva jeg studerer, mtp at vi er så liten klasse og at dette forumet er åpent.. Jeg begynte nå i august og er ikke ferdig før juni -18. Håper på å kunne fullføre studiet uten utsettelser, men det får vi ta som det kommer.
Jeg skal fortelle når forumet er lukket altså..:)
 
Æææ i dag er jeg SÅ spent, det er dagen for TR eller IKM. Har testa positivt mange ganger, så satser jo ganske mye på sistnevnte, men som gravid for første gang klarer jeg ikke helt å tro det før jeg får se det? Kanskje jeg som er rar, men etter i dag kommer jeg til å betegne meg selv som gravid☺️. Bare jeg som er spent den dagen mensen skulle ha komt selv om testene viser gravid?
Jeg var også sånn :p sterk strek og positiv digital, men tok det med en klype salt til dagen etter ikm :p heldigvis kom den aldri og da følte jeg meg gravid endelig :p
 
6+1 og fortsatt ikke kvalm :/ så nå er jeg såå bekymra :p og murringer idag som jeg ikke har hatt på en ukes tid så da blir jeg hvertfall bekymra :p
 
Back
Topp