Skravletråd!!

Kilikina

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Julibarna 2019
Ei gruppe er vell ikke komplett uten en skravletråd :D Så skravle i vei folkens! Om alt og ingenting ;)
 
Va å så Bridget Jones Baby i går. Lenge sia æ har flirt så mye :D ekstra spesielt når man sitt dær å veit at man har en liten sånn i magen sjøl ;)
 
Va å så Bridget Jones Baby i går. Lenge sia æ har flirt så mye :D ekstra spesielt når man sitt dær å veit at man har en liten sånn i magen sjøl ;)

Åh så kjekt. Jeg skal å se den på søndag og jeg gleder meg veldig. ❤️Har litt samme følelse som deg, at den blir ekstra spesiell når man har en liten spire i magen selv ❤️
 
Jeg sitter å lurer på om det er gravidsymptomer/hormoner eller abstinenser etter snusslutt som gjør meg til ei kjerring om dagene :wtf: lett å skylde på begge :D
 
Jeg sitter å lurer på om det er gravidsymptomer/hormoner eller abstinenser etter snusslutt som gjør meg til ei kjerring om dagene :wtf: lett å skylde på begge :D

Hehe har ikke merka hormonan helt her enda, eller så e dæm kommen snikende uten at æ har lagt merke til det...i dag lagde æ taco til middag, samboer skulle komme litt seinere heim, og når han ikke kom ca når han ca (men nesten 1time seinere), så kjente æ at det kokte i mæ og æ bare begynte å spise da han egentlig skulle kommet :p om det va hormonan eller sulten vet æ ikke ;)

Edit; så flink du e som har slutta forresten :)
 
Føler det er blodig urettferdig at jeg i dag er like kvalm som min samboer som i går var på byn å drakk. :)

I mean , come on! Litt rettferdighet burde det være i verden :p
 
Hehe har ikke merka hormonan helt her enda, eller så e dæm kommen snikende uten at æ har lagt merke til det...i dag lagde æ taco til middag, samboer skulle komme litt seinere heim, og når han ikke kom ca når han ca (men nesten 1time seinere), så kjente æ at det kokte i mæ og æ bare begynte å spise da han egentlig skulle kommet :p om det va hormonan eller sulten vet æ ikke ;)

Edit; så flink du e som har slutta forresten :)
Haha! Kjenner meg så igjen! :joyful:
Takk!
 
Bahhh!! Trur hormonan e på full vei. La innlegg i en tråd, og når det blei litt misforstått så kjenne æ at æ blir kokforbanna, og det blir æ ikke lett :p holdt på å legge et langt innlegg tilbake, men stoppa rett før æ trykka send...ting blir liksom så svart/hvitt inne på forum i diskusjona, og æ les det sikkert sånn sjøl også. Diskusjona med menneska med masse hormona kan vell aldri gå bra :p Hmmm trur æ bare skal holde mæ til glade og hyggelige ting fra no av ;)
 
Samme hær! Det fylles heldigvis opp mer fra no av. De fleste som oppdage at dæm e gravid no, kommer jo til oss :D
ja☺ e jo tidlig ennå. eg e bare 3+2 å har termin 13 juni. e ikke alle som tester positiv så tidlig. blir noen spennende mnd her inne☺
 
Rart hvor forskjellig der er fra gang til gang. Sist hadde jeg "kun" forferdelig vondt i magen på ettermiddag/kveld i begynnelsen. I uke 6 fikk jeg hyperemesis som jeg "koste" meg med til jeg var 22 (?) uker.
Denne gangen er det ikke så vondt i magen, men mye hodeverk og en del kvalm.. Å kun 4+5 i dag..
Kjenner jeg får panikk på forskudd for å få samme som sist :/
Prøver å komme meg ut av døra og gå litt tur..

Flere som allerede er plaget?
Bare syting med meg, men jeg skal overleve :p
 
Magen er like stor nå som i uke 18 sist svangerskap Føler meg sikklig oppblåst, dette kommer til å bli vanskli å skjule... ;)
 
Rart hvor forskjellig der er fra gang til gang. Sist hadde jeg "kun" forferdelig vondt i magen på ettermiddag/kveld i begynnelsen. I uke 6 fikk jeg hyperemesis som jeg "koste" meg med til jeg var 22 (?) uker.
Denne gangen er det ikke så vondt i magen, men mye hodeverk og en del kvalm.. Å kun 4+5 i dag..
Kjenner jeg får panikk på forskudd for å få samme som sist :/
Prøver å komme meg ut av døra og gå litt tur..

Flere som allerede er plaget?
Bare syting med meg, men jeg skal overleve :p
Må spise konstant for å holde kvalmen i sjakk. Strekker å tøyer masse i magen hele dagen, og av i ryggen. Ja, og veldi ømme puppa. Så du e ikke aleina ;) bare 5+0 her. Men e for en god sak, så æ står han av :p Verre for ho eine på jobben som hadde skikkelige menssmerter i dag. Gla det e babysmerta og ikke mens ;)
 
Rart hvor forskjellig der er fra gang til gang. Sist hadde jeg "kun" forferdelig vondt i magen på ettermiddag/kveld i begynnelsen. I uke 6 fikk jeg hyperemesis som jeg "koste" meg med til jeg var 22 (?) uker.
Denne gangen er det ikke så vondt i magen, men mye hodeverk og en del kvalm.. Å kun 4+5 i dag..
Kjenner jeg får panikk på forskudd for å få samme som sist :/
Prøver å komme meg ut av døra og gå litt tur..

Flere som allerede er plaget?
Bare syting med meg, men jeg skal overleve :p

Jeg har kun skikkelig vonde pupper foreløpig. Jeg er bare 4+0 , så satser på at jeg slipper å legge til lista over symptomer før om noen uker til, men har allerede merket hvor mye mer jeg tisser og hvor trøtt jeg var idag (men det kan også være typisk mandag-trøtthet :p)
 
Jeg har kun skikkelig vonde pupper foreløpig. Jeg er bare 4+0 , så satser på at jeg slipper å legge til lista over symptomer før om noen uker til, men har allerede merket hvor mye mer jeg tisser og hvor trøtt jeg var idag (men det kan også være typisk mandag-trøtthet :p)
Ja, det er rart hva et vesen på bare noen mm kan gjøre med deg :p
 
Får også en del smerter og vondt på kvelden. Er jo døden selv å være på kveldsvakt i denne situasjonen blir så sliten. Skal ha dagvakt imorgen å håper d blir bedre allerede begynt med bekkenplager
 
Boller i ovnen. Hadde så lyst å ta bilde å sende snap med et lite hint, men klarte å la være, litt før tili enda til å fortelle :p Lagde mini kanelbolla, så kanskje æ får ned litt mer mat tili på dagen og kvelden :)
 
Vi bestilte oss tur til New York i dag! Drar i februar :D Med full mulighet for avbestilling i tilfelle dårlig form...!
 
Back
Topp