Skravletråd!!

no e kl bikket 21. 30! zzzz zzz ligger i sengen å lurte på om det kun va meg som la seg så tidlig. helt til eg flyttet inn i juni 2017 forumet å leste at halve juni forumet no enten sover eller e på vei i seng:smiley-angry017
 
no e kl bikket 21. 30! zzzz zzz ligger i sengen å lurte på om det kun va meg som la seg så tidlig. helt til eg flyttet inn i juni 2017 forumet å leste at halve juni forumet no enten sover eller e på vei i seng:smiley-angry017

Jepp, funnet sengen :) Skal opp 5.15 i morgen, :singing::meh: blir en tung dag på jobb
 
Natti :)
 
Jeg har andre runde med influensa på to uker, holdt senga i hele dag..
Passer veldig dårlig med stengt BHG i morgen og en pappa som må jobbe overtid..:(
Er sykemeldt ut uka så får prøve å slappe av så godt jeg kan..
 
Jeg har andre runde med influensa på to uker, holdt senga i hele dag..
Passer veldig dårlig med stengt BHG i morgen og en pappa som må jobbe overtid..:(
Er sykemeldt ut uka så får prøve å slappe av så godt jeg kan..
Uff god bedring :/
 
Ahh du vet du er gravid når alt du tenker på,på jobben er og komme hjem og rive av seg den jævla bhen som er minst blitt 2 nr forliten ;)
 
no e kl bikket 21. 30! zzzz zzz ligger i sengen å lurte på om det kun va meg som la seg så tidlig. helt til eg flyttet inn i juni 2017 forumet å leste at halve juni forumet no enten sover eller e på vei i seng:smiley-angry017
Jeg la meg rundt da ;) Helt normalt i denne perioden. Heldigvis letter det litt når vi nærmer oss 12 uker :)
 
Må le litt av meg selv i dag ;) 5 åringen i huset pleier å våkne mellom halv 7 og 7 på morgenen, noe som er aaalt for tidlig for mor nå som hun er gravid;) I dag sov gullet til kl 7.45 og da låg jeg våken fra kl. 7.00 og ventet på at hun skulle våkne :p Når hun faktisk våknet gikk jeg og la meg igjen mens hun fikk se barne tv ;) Skikkelig god logikk i det :p Haha..
 
då var eg krøpe under dynen. blitt forkjølet å skikklig sår hals.håper det går like fort vekk som det kom. 2 uker i dag til eg skal på ul gleder meg. håper alt er fint.
 
då var eg krøpe under dynen. blitt forkjølet å skikklig sår hals.håper det går like fort vekk som det kom. 2 uker i dag til eg skal på ul gleder meg. håper alt er fint.
God bedring og godt natt :) blir senga her og, såååå trøtt
 
Ahh du vet du er gravid når alt du tenker på,på jobben er og komme hjem og rive av seg den jævla bhen som er minst blitt 2 nr forliten ;)
Såå sykt enig!
 
Haha, når mannen spør om du skal kjøre eller drikke! :p "Glemte visst du var gravid jeg, skatt" :p
 
Drikke er en ting ;-) Fikk servert rakfisk som forrett hos naboene forleden dag Fikk litt problemer med å forklare: 1) ikke akevitt 2) ikke rakfisk Mannen i huset skjønte det med en gang: "Så hyggelig da, snart blir det smårollinger i gata her" Huff.. så naboene vet det leeeenge før besteforeldrene etc Ligger småkvalm i senga nå, men orker ikje stå opp Fin lørdag til alle!!!!!
 
Våkner før lillemor hver dag fordi jeg må tisse :p

Nå må jeg opp, for gubben og jeg skal på fjelltur idag :D
 
Endelig fant jeg skravletråden :D Blir lettere når den blir festet i toppen, eller under viktigste tråder.

Anyway, kom inn her igår, og har allerede 48 innlegg, så snart er det skjult forum på meg også :D Det blir koselig å bli mer kjent på et sted jeg kan dele litt mer :)

Hva styrer damene med ikveld da?
 
Endelig fant jeg skravletråden :D Blir lettere når den blir festet i toppen, eller under viktigste tråder.

Anyway, kom inn her igår, og har allerede 48 innlegg, så snart er det skjult forum på meg også :D Det blir koselig å bli mer kjent på et sted jeg kan dele litt mer :)

Hva styrer damene med ikveld da?
Her er det skolearbeid.. sliter med en OBLIG i matte..:p

Dær da?
 
Back
Topp