Skravletråd!!

Valgte å dra på kino i kveld.. Ikke en god idé. Han ved siden av meg luktet stramt, og jeg klarte ikke fokusere på noe annet. Halvveis i filmen ble jeg så sinnsykt trøtt og sulten. Bra film, da. Hehe.
Huff! Alt man skal slite med som gravid :p Hvilken film så du da? :)
 
I går så jeg Bridget Jones baby, kjempekjekk film! Syns hun hadde litt liten mage, om jeg kan få klage på det :p Klarte å sitte hele filmen uten å gå på do. Men det gjør meg jo nesten bekymret.
 
Noen som vet hvor mange innlegg vi har til nå??
Ser ikke fra app:)
 
I går så jeg Bridget Jones baby, kjempekjekk film! Syns hun hadde litt liten mage, om jeg kan få klage på det :p Klarte å sitte hele filmen uten å gå på do. Men det gjør meg jo nesten bekymret.
Har veldig lyst til å se den, alle son har sett den skryter veldig:)
 
Har veldig lyst til å se den, alle son har sett den skryter veldig:)
Likte den veldig godt :) var litt skeptisk siden det er 3. filmen, men ble positivt overraska! var veldig god stemning i salen. Alle satt å lo høyt! Så anbefales :D
 
Hehe moro med forum som blir helt stille før kl 22 på kvelden Selv var jeg i seng 2130 i dag men våkna av falsk brannalarm Så nå er jeg lys våken og alle dere sover Vi skravles
 
Hehe moro med forum som blir helt stille før kl 22 på kvelden Selv var jeg i seng 2130 i dag men våkna av falsk brannalarm Så nå er jeg lys våken og alle dere sover Vi skravles

Jeg er våken! Ikke så veldig mye liv her nå, nei. :p
 
Da er det ikke så alt for lenge til vi får skjult gruppe :p å da må vi finne navn på den gruppa og :D
 
Har veldig lyst til å se den, alle son har sett den skryter veldig:)
Jeg kan anbefale :) Veldig teit humor såklart, men det visste vi jo på forhånd ;)
 
Stemmer for noe mer spenstig enn "juniskattene"
"junifantoma" f.eks :p
Ser du har vært med på to ...skattene-grupper ;) Enig i at vi kan prøve å være litt kreative. Skulle hatt en egen tråd der folk kan komme med forslag kanskje?
 
Etter en natt hvor jenta mi har vært endel våken kjenner jeg kvalmen presser på før jeg har stått opp :p
 
Begynner å bli fylt opp datoer på terminlista nå også, snart begynner juli :p og da er vi ikke sist lenger :p
 
Back
Topp