Skravletråd!!

Jepp, gleder meg også til hverdagsmat. Vi avsluttet juleferien med taco i dag! :)
 
Her kjørte vi på med "vanlig mat" alle dagene nå i mellom. Ble litt uggen av all den tunge maten på de 3dagene i mellom. I går hadde vi tapas, så i dag blir det rester. Fint med tapas, da kan man justere hvor heavy maten blir :)
 
Noen andre som også gleder seg til vanlig hverdagskost? I morgen blir det noe så enkelt som fiskekaker, men jeg gleder meg alt :)
Vi hadde fiskeboller til middag idag. var deilig med noe annet enn julemat. selv om pinnekjøttet igår var sinnsykt godt!
 
Må fortelle hva den herlige sønnen min på 8 gjorde i dag! Han er en tenker og ikke en snakker. I dag fant han fram boka "på vei" av Gro nylander som jeg har hatt i hylla siden sist. Så sier han, denne kan jo du kanskje lese litt i? Åh han gleder seg sååå til å bli storebror og er redd jeg skal gjøre noe "feil". Så herlig med litt større barn som skjønner hva det går i!
 
Jeg lurer litt på hva dere andre tenker om kjønnsnøytral oppdragelse? For eller imot å vente til barnet selv skal bestemme om det er jente, gutt eller in-betweener? Skal vi ikke la jenter gjøre de "typiske jenteaktivitetene" og vice versa? :)
 
Jeg lurer litt på hva dere andre tenker om kjønnsnøytral oppdragelse? For eller imot å vente til barnet selv skal bestemme om det er jente, gutt eller in-betweener? Skal vi ikke la jenter gjøre de "typiske jenteaktivitetene" og vice versa? :)

Tenker at barnet skal få leke med de lekene det vil, og blir å bruke alt mulig av farger og fasong på klærne, leker og interiør. Når jeg var liten, så var vi en blandet gjeng som lekte i lag (gikk ikke i barnehage) noen dager gikk det i å leke med barbie og noen dager med lekesoldater o.l. Syns ikke noe om at alt skal være så kjønnsrettet, men gutten vår blir vi nok å kalle en gutt fra starten av :)
 
Ny uke, nye muligheter :D Hva er planen for dagen, jenter? :) Jeg skal lete etter litteratur til bacheloroppgaven og rydde huset mens frøkna er i barnehagen :)
 
Ny uke, nye muligheter :D Hva er planen for dagen, jenter? :) Jeg skal lete etter litteratur til bacheloroppgaven og rydde huset mens frøkna er i barnehagen :)
Samme her, skriver og bachelor denne våren! Hva skal du skrive om? Ellers skal jeg på ultralyd og, gleder meg sånn :D
 
Samme her, skriver og bachelor denne våren! Hva skal du skrive om? Ellers skal jeg på ultralyd og, gleder meg sånn :D

Hvordan mentaliseringsevnen til omsorgspersonene spiller inn på barns utvikling :D Du da? :) oioi, lykke til :D Gleder meg til det er min tur :D
 
Hvordan mentaliseringsevnen til omsorgspersonene spiller inn på barns utvikling :D Du da? :) oioi, lykke til :D Gleder meg til det er min tur :D
Så spennende! Hvilket studie er det du tar? Sosionom eller barnevern? Jeg skal skrive om klimaflyktninger og hvem som har ansvaret for dem.

Gleder meg helt enormt til OUL nå, bare 2 timer igjen!! :D
 
Så spennende! Hvilket studie er det du tar? Sosionom eller barnevern? Jeg skal skrive om klimaflyktninger og hvem som har ansvaret for dem.

Gleder meg helt enormt til OUL nå, bare 2 timer igjen!! :D

Sosionom :D Håper oul gikk strålende! :D
 
Klarer ikke tenke på annet enn oul nå! Er så skummelt og spennende på en gang [emoji17][emoji4]
 
Hei jenter! Har vi ikke en hekle eller strikketråd her inne? Nå har vi fått vite kjønnet, så jeg vil starte strikkeprosjekter
 
Hei jenter! Har vi ikke en hekle eller strikketråd her inne? Nå har vi fått vite kjønnet, så jeg vil starte strikkeprosjekter
Ja, ligger en på "våre bilder" [emoji4]
 
Hei jenter!! Er litt sånn ny her, er 22+4 idag og er skrubbsulten hele tida,hvordan er det med dere?
 
Hei jenter!! Er litt sånn ny her, er 22+4 idag og er skrubbsulten hele tida,hvordan er det med dere?
Hei! Har gitt seg her, men må fortsatt spise regelmessig for å unngå kvalme. I begynnelsen måtte jeg spise hvert 3 kvarter, ellers ble jeg dårlig. Klarer du all slags matvarer?:)
 
Back
Topp