Skravletråd!!

Hjelpes. Har ikke spist godteri siden 1.juni. Ble så ufattelig kvalm av alt jeg spiste i kveld, og det var ikke en gang mye godteri... :p Gulp. :p
 
Hjelpes. Har ikke spist godteri siden 1.juni. Ble så ufattelig kvalm av alt jeg spiste i kveld, og det var ikke en gang mye godteri... :p Gulp. :p

"Heldig" med den da, slipper å tenke på at du får i deg unødvendig sukker, ettersom du får sånn avsmak av det. ;) Verre med oss andre som får bokstaveligtalt "kick" på kicks...
 
God morgen jenter! Hva står på planen idag? Jeg skal levere vesla i bhg etterhvert og så skal jeg gjøre en hel haug oppgaver til skolen :p Hadde hatt mer lyst til å legge meg til å sove :p
 
God morgen! Du er så flittig altså, flink student! :)

Jeg sover så sykt dårlig om nettene... Har flere oppvåkninger ila. natta, må opp og tisse i halvsøvne hver natt, én til to ganger. Men i natt følte jeg meg så uvel. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, for det er ikke typisk mensmurringer, men det er ubehag i babymagen, akkurat som om det er et trykk/vakum der, som presser litt, og mye som skjer føles det ut som. Ja, mulig det er bare er gass og tarmer, men det er så slitsomt, for jeg får ikke til å sove/sover så dårlig pga. det. Og lite søvn = jeg blir en furie!

Andre med lignende "følelser" der nede, eller? Vil anta at det er en slags symtom og at det fortsatt er liv og røre der nede, tross lite symptomer ellers?
 
Ja, det er nettopp det. Kan liksom ikke klage over noe som er så ønskelig, sant? ;) Sover du få timer om gangen, eller sover du lite generelt? Jeg sover for få timer om gangen, men kan få noen timer tilsammen ila. et døgn.

Jeg sover sammenhengende (nesten) om natten, men ikke noe ila dagen. Og da er jeg såå trøtt og sliten. Skulle ønske jeg dyppa av i bare 15min liksom, men neeida :D
 
Oppgavene gikk i vasken, er så kvalm at jeg ligger krølla i senga i håp om å ikke kaste opp :p Husker med gru denne perioden sist :p
 
Hva ska juni damene ha til middag i dag?
Her blir det hjemmelaget fiskegrateng, råkost og poteter... selv om jeg kjenner kvalmen ulmer, så tror jeg det skal bli godt med middag..som dagens første måltid....
 
Hva ska juni damene ha til middag i dag?
Her blir det hjemmelaget fiskegrateng, råkost og poteter... selv om jeg kjenner kvalmen ulmer, så tror jeg det skal bli godt med middag..som dagens første måltid....

Aner ikke.. Ingenting frister og jeg kjenner nesten kvalmen i halsen bare ved tanken :p Men viktig å få i seg mat, så må prøve å få ned ett eller annet :)
 
Hva ska juni damene ha til middag i dag?
Her blir det hjemmelaget fiskegrateng, råkost og poteter... selv om jeg kjenner kvalmen ulmer, så tror jeg det skal bli godt med middag..som dagens første måltid....
Akkurat det samme minus hjemmelaget. Hjemmelaget hvit saus, da :p Er hjemme med sykt barn i dag, og kjenner det ikke frister med noe varmmat.
 
Hva ska juni damene ha til middag i dag?
Her blir det hjemmelaget fiskegrateng, råkost og poteter... selv om jeg kjenner kvalmen ulmer, så tror jeg det skal bli godt med middag..som dagens første måltid....
Var du på Juni 2015? Syns jeg husker nicket ditt... :)
 
Hva ska juni damene ha til middag i dag?
Her blir det hjemmelaget fiskegrateng, råkost og poteter... selv om jeg kjenner kvalmen ulmer, så tror jeg det skal bli godt med middag..som dagens første måltid....

Hørtes godt ut. Er selv så kvalm, at jeg har lite lyst på noe. Tror vi skal ha en risrett både mannen og jeg hadde gledet oss til, men vet ikke lengre om jeg orker på det. Kan ikke komme på noe annet jeg har lyst på heller... Kanskje sodd?
 
Her blir det salat i pitabrød (vegetar) for andre dagen på rad. Vi bytter ut en del ting på kjøkkenet, så har ikke ovn tilgjengelig. Og jeg tåler nesten ingen ferdigmat, så hjelper ikke å bare bruke mikro.
 
Hva ska juni damene ha til middag i dag?
Her blir det hjemmelaget fiskegrateng, råkost og poteter... selv om jeg kjenner kvalmen ulmer, så tror jeg det skal bli godt med middag..som dagens første måltid....
Det hørtes utrolig godt ut:p Takk for tips! Her står potetene i ovnen og jeg skal snart steke burgere som jeg vil servere mangosalsa til. Litt "fredagsmat" på en tirsdag:) Jeg er veldig glad i å lage mat fra bunnen av, og gleder meg til å lære forskjellige matretter jeg kan servere den lille...:)
 
God morgen! Du er så flittig altså, flink student! :)

Jeg sover så sykt dårlig om nettene... Har flere oppvåkninger ila. natta, må opp og tisse i halvsøvne hver natt, én til to ganger. Men i natt følte jeg meg så uvel. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, for det er ikke typisk mensmurringer, men det er ubehag i babymagen, akkurat som om det er et trykk/vakum der, som presser litt, og mye som skjer føles det ut som. Ja, mulig det er bare er gass og tarmer, men det er så slitsomt, for jeg får ikke til å sove/sover så dårlig pga. det. Og lite søvn = jeg blir en furie!

Andre med lignende "følelser" der nede, eller? Vil anta at det er en slags symtom og at det fortsatt er liv og røre der nede, tross lite symptomer ellers?

Ja, jeg har det samme. Synes det var en bra beskrivelse du hadde. Men tror du vi legger bedre merke til det på natta eller at det skjer mer da når vi slapper av? Kanskje dumt spørsmål :) jeg får som oftest sove ganske godt, men kan halvveis våkne noen ganger.
 
Her blir det salat i pitabrød (vegetar) for andre dagen på rad. Vi bytter ut en del ting på kjøkkenet, så har ikke ovn tilgjengelig. Og jeg tåler nesten ingen ferdigmat, så hjelper ikke å bare bruke mikro.
Ååå pitabrød.....det er lenge siden jeg har spist
Takk for påminnelse at det fantes:)
 
Ja, jeg har det samme. Synes det var en bra beskrivelse du hadde. Men tror du vi legger bedre merke til det på natta eller at det skjer mer da når vi slapper av? Kanskje dumt spørsmål :) jeg får som oftest sove ganske godt, men kan halvveis våkne noen ganger.

Nei, ikke dumt spørsmål i det hele tatt! :) Man må jo spørre, når man ikke vet og jeg har lurt på det samme selv, om jeg blir mer oppmerksom på kveldene, for da er det litt roligere rundt meg og jeg selv faller mer til ro. Men det har tatt seg opp bare siste par nettene, så jeg aner ikke. Men det er vel gode tegn, for da er det i alle fall liv inni oss, ikke sant?!? :)
 
Back
Topp