Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Veldig braHvordan er det med deg![]()
Hvilken app er bilde fra?Hvilke apper bruker dere (som bruker sånt) til å holde "oversikt" og få litt info underveis?
Selv har jeg lastet ned "Gravid & baby" og en som bare heter "Gravid". Første er sålangt blitt en favoritt, den andre har jeg vel egentlig ikke testet noe særlig, og fikk plutselig opp at man må kjøpe fullversjon for å få tilgang til altVis vedlegget 132676
"Gravid & Baby"Hvilken app er bilde fra?![]()
Det er sååå vanskelig å ikke si noe til mammaMin kjære ønsker at vi skal vente til vi har vært på tidlig UL før vi sier noe, og det er jo såååå lenge til
haha!
Hva i all verden skal vi finne på så tiden går fortere?
Merker trøttheten iallefall. "powernap" på sofaen i kveld varte fra 19ish til 22ishHåper jeg får sove i natt!
Venter på innkalling fra gyn, fastlegen sendte henvisning på tirsdagAhh, kjenner meg så igjen. Her vil også sambo vente til etter tidlig ul, men synest det er vanskelig å ikke si noe til noenspesielt vanskelig å ikke si noe til svigersøster som bor hos oss nå pga skole.. Hehe
Når skal du ha ul?
Har blitt gravid av oss selv jo, klarer ikke holde det hemmelig Vi har sagt det til familie og nærmeste venner. Og kollegaer. Om vi mister så får vi bare opplyse om det også. Vi ble mer stressa av at ingen visste det. Er 6+2 i dag.
Vi sa det først til våre foreldre rundt 4+5.. Og så til venner rundt 5+5.. Om vi mister så er det like greit at de nærmeste vet hva vi går igjennom tenkte vi.. Er vår første graviditet også, så ekstra spennende. Og da også ekstra vanskelig å holde skjult.. Pluss at jeg er ekstremt dårlig daåh, gleder meg så til å kunne si det! er bare 3+6 i dag, så. når sa dere det?