Skravletråd!!

Det er klart. Her er alt tipp topp.

Hvordan er det med deg :)

Hvilke apper bruker dere (som bruker sånt) til å holde "oversikt" og få litt info underveis?

Selv har jeg lastet ned "Gravid & baby" og en som bare heter "Gravid". Første er sålangt blitt en favoritt, den andre har jeg vel egentlig ikke testet noe særlig, og fikk plutselig opp at man må kjøpe fullversjon for å få tilgang til alt o_Oimage1.PNG

Alt bra!!:) syns bare tiden går sakte :P
Jeg bruker babyverden sin ig den gravid-appen:)

Lastet nylig ned noen gravid apper, men skjønner de ikke helt, den fra bv klarer jeg ikke endre fra prøver til gravid... Blæh :P

Hvilke apper bruker dere (som bruker sånt) til å holde "oversikt" og få litt info underveis?

Selv har jeg lastet ned "Gravid & baby" og en som bare heter "Gravid". Første er sålangt blitt en favoritt, den andre har jeg vel egentlig ikke testet noe særlig, og fikk plutselig opp at man må kjøpe fullversjon for å få tilgang til alt o_OVis vedlegget 132676
Hvilken app er bilde fra? :)

Jeg bruker gravid og baby og føler den gir passe mengde informasjon :) Ellers føler jeg meg helt topp! Ingen stygge symptomer enda. Mye murringer og ømme bryst, men ellers helt grei.. Ja, også tisser jeg annenhver time. Jeg pleier å tisse 3 ganger om dagen til vanlig :p

Det er sååå vanskelig å ikke si noe til mamma :P Min kjære ønsker at vi skal vente til vi har vært på tidlig UL før vi sier noe, og det er jo såååå lenge til :P haha!
Hva i all verden skal vi finne på så tiden går fortere?

Merker trøttheten iallefall. "powernap" på sofaen i kveld varte fra 19ish til 22ish :P Håper jeg får sove i natt!

Det er sååå vanskelig å ikke si noe til mamma :P Min kjære ønsker at vi skal vente til vi har vært på tidlig UL før vi sier noe, og det er jo såååå lenge til :P haha!
Hva i all verden skal vi finne på så tiden går fortere?

Merker trøttheten iallefall. "powernap" på sofaen i kveld varte fra 19ish til 22ish :P Håper jeg får sove i natt!

Ahh, kjenner meg så igjen. Her vil også sambo vente til etter tidlig ul, men synest det er vanskelig å ikke si noe til noen :P spesielt vanskelig å ikke si noe til svigersøster som bor hos oss nå pga skole.. Hehe :P
Når skal du ha ul?

Ahh, kjenner meg så igjen. Her vil også sambo vente til etter tidlig ul, men synest det er vanskelig å ikke si noe til noen :P spesielt vanskelig å ikke si noe til svigersøster som bor hos oss nå pga skole.. Hehe :P
Når skal du ha ul?
Venter på innkalling fra gyn, fastlegen sendte henvisning på tirsdag:) men blir sikkert rundt uke 8 tenker jeg, lenge til!!

Føles som en evighet til uke 12 når alt ikke trenger å være så hemmelig lenger! Hvordan skal vi få tiden til å gå? :p

enig med dere, tiden går sakte! vil nok vente til etter tildig ul jeg :p

Vi har allerede sagt det til foreldre og min søster :Heartred Har blitt gravid av oss selv jo, klarer ikke holde det hemmelig :D
Oldemor og oldis onkler og tanter, søskenbarn og venner får vente lenger....

Vi har sagt det til familie og nærmeste venner. Og kollegaer. Om vi mister så får vi bare opplyse om det også. Vi ble mer stressa av at ingen visste det. Er 6+2 i dag.

åh, gleder meg så til å kunne si det! er bare 3+6 i dag, så. når sa dere det?

åh, gleder meg så til å kunne si det! er bare 3+6 i dag, så. når sa dere det?
Vi sa det først til våre foreldre rundt 4+5.. Og så til venner rundt 5+5.. Om vi mister så er det like greit at de nærmeste vet hva vi går igjennom tenkte vi.. Er vår første graviditet også, så ekstra spennende. Og da også ekstra vanskelig å holde skjult.. Pluss at jeg er ekstremt dårlig da :p

Back
Topp