Skravletråd

Tessababy

Elsker forumet
Septembermødre <3
Er det ikke litt morsomt å ha en skravletråd da..?

Dagen har blitt brukt til å sove og brekke seg til en kaster opp, hva gjør dere da..?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Stod opp kl. 15. Sovet av og på i natt. Mange turer på do og en spisepause ble det. Skal på nattevakt så derfor trengte jeg noen ekstra timer på øyet i ettermiddag. Huff kjipt med kvalme da. Håper jeg slipper unna denne gangen også.
 
Sendte barna på bhg og skole. Skulle egentlig rydde her, men..... Får ta det i mårra ;) Her er hormonene gått løpsk... :/
 
Vært på jobb, en fikk avspasert 2 timer, så hentet ungene tidlig, og gikk rett å la meg nedpå! Mannen kom tidlig hjem også, sånn at jeg kunne sove, men fikk d søren ikke til! :( sååå trøtt å sliten på jobb, og nå også. Må jo på do etter 15 min hvis eg ikke sovner :p
 
Hatt snuppa hjemme! Sku lage biff, men det var ikkje det lureste:p mannen kom hjem med roser <3 og eg fikk meg en liten kvil! <3
 
Har hatt første dag på jobb etter jul og bekkenet er heeeelt på tryne! Verker hele dagen, og jeg har hatt mest lyst til å legge meg ned å gråte! Regnet med jeg kom til å slite med bekkenet denne gangen også, men ante ikke at det kunne bli så ille så tidlig!! Sist startet det i uke 24, nå er jeg 6 uker på onsdag. Sukk! Sorry sutring, men humøret er ikke akkurat på topp i dag :(
 
Leverte jentungen i bhg i dag formiddag. Hatt en date med toalettet, og sett på teite filmer på Netflix innimellom slagene. Hentet jentungen i bhg rundt halv fem. Er kvalm som fy, men hun må jo ha mat. Så slengte sammen pannekaker som hun hadde lyst på. Plutselig fikk hun for seg at ketchup er godt på pannekaker. Yuk! Menmen, hun er fornøyd. Og spiser i det minste, så skal ikke klage. Jeg har fått i meg litt havregrøt i dag, og et par rista brødskiver med smør. Håpløst at mat er det eneste som hjelper på kvalmen, men kvalmen gjør at man har null matlyst. Etterpå skal jeg lage litt grønnssakssuppe, hvis jeg fremdeles har lyst på det. Eller ris og kyllingpanetter.
 
Har hatt første dag på jobb etter jul og bekkenet er heeeelt på tryne! Verker hele dagen, og jeg har hatt mest lyst til å legge meg ned å gråte! Regnet med jeg kom til å slite med bekkenet denne gangen også, men ante ikke at det kunne bli så ille så tidlig!! Sist startet det i uke 24, nå er jeg 6 uker på onsdag. Sukk! Sorry sutring, men humøret er ikke akkurat på topp i dag :(
Know the feeling!!! fikk i uke 25 med nr 1, og 16 med nr 2... Og nå kjente eg d i bekkenet sikkert omtrent med en gang egget festet seg!! Forferdelig vanskelig hvis jeg skal slite så tidlig denne gangen... Hadde lyst være i jobb så lenge som mulig. Håper d ikke blir FOR gale FOR tidlig for noen av oss!
 
Jeg har prøvd å lese til eksamen i dag - eksamen på fredag :/ Kjenner kroppen er skikkelig uggen så må ha mange pauser, og har ikke særlig fokus på lesing overhode…Skikkelig slitsomt! Håper bare jeg slipper unna mer kvalme før eksamen er over…
 
Back
Topp