Skravletråd! :-)

Lage en tråd om det evnt da så alle ser det og evnt kan protestere om de ønsker det?
 
Lage en tråd om det evnt da så alle ser det og evnt kan protestere om de ønsker det?
Jeg vil vel egentlig tro at de som er igjen nå heller følger med på denne tråden enn på slankekrig forumet. Du og happygirl har jo sagt meningen sin, og pepperpus er jo iallefall aktiv her :)
 
For meg spiller det ingen rolle egentlig. Men siden flere vil ha finale nå så er det helt greit for meg altså :)
 
Har ingen sjans til å vinne uansett, så kan bare ta finaleuka nå for min del :)
Hadde aldri trodd jeg skulle klare å henge med så lenge, så er fornøyd jeg :)
 
Søren, her har TR meldt sin ankomst. Det passa jo utrolig dårlig da..
Har jo ingen mulighet til å vinne uansett, men dog :p

Lykke til alle sammen! :D
 
Lykke til alle sammen:) Her har vekta bestemt seg for å stagnere helt av en eller annen grunn.
 
Da bøe vekta stående hjemme så blir ikke veiing på fredag, eller hjemmepris på meg. Lykke til alle sammen. Ser sikkert om dere på fredag. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Da bøe vekta stående hjemme så blir ikke veiing på fredag, eller hjemmepris på meg. Lykke til alle sammen. Ser sikkert om dere på fredag. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app


Hvem er med å konkurrerer om hjemmeprisen da??

Alle som har vært med?
Og hva med de som har trukket seg/manglet oppdatering , er de også med?
 
Her gikk vekta opp gitt :p men det kom ikke som noe overaskelse etter gårsdagen med god middag, dessert, og kake ;)
Lykke til alle sammen :)
 
Her ble det utrolig nok 0,7kg nedgang :) klarer jeg å gå ned 4 kg til nå så blir jeg knallfornøyd! Forhåpentligvis blir magen også litt strammere da :)
 
Back
Topp