Skravletråd! :-)

Ja har jo vært noen alvorlige grunner og det er jo selvfølgelig greit. Men syns bare ikke det er greit om det bare er glemt :)
 
Jeg fikk dessverre ikke oppdatert i morges pga jeg ikke hadde nett :( Er hos mamma nå,så bruker hennes nett :(


Må være gyldig grunn. Er jo mest sannsynlig ute av krigen uansett jeg, men er vel noen som har fått amnesty bare for å ha glemt det tidligere, så da må vel det være greit. Du hadde jo immunitet også...
 
Sjefene får bestemme :) Blir glad om jeg får bli med,men skjønner også at regler er regler :)
 
Lykke til med innspurten jenter.
 
Hvordan er reglene for finaleuken egentlig? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre om jeg er så heldig å komme videre neste uke. Reiser på ferie mandag i finaleuken og har ingen mulighet å veie meg den fredagen... Har vurdert å bare trekke meg neste fredag.
 
Hvordan er reglene for finaleuken egentlig? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre om jeg er så heldig å komme videre neste uke. Reiser på ferie mandag i finaleuken og har ingen mulighet å veie meg den fredagen... Har vurdert å bare trekke meg neste fredag.
Finaleuken er som de andre ukene, men den av de som er med i finalen som totalt har gått ned mest i vekt vinner krigen. I tillegg vinner den av de i finalen som har trent mest en pris :)
Er jo veldig synd hvis du skal måtte trekke deg da, du har jo store vinnersjanser ;-) men jeg vet ikke hvordan det eventuelt kunne blitt gjort for at du skal slippe å trekke deg..
 
Finaleuken er som de andre ukene, men den av de som er med i finalen som totalt har gått ned mest i vekt vinner krigen. I tillegg vinner den av de i finalen som har trent mest en pris :)
Er jo veldig synd hvis du skal måtte trekke deg da, du har jo store vinnersjanser ;-) men jeg vet ikke hvordan det eventuelt kunne blitt gjort for at du skal slippe å trekke deg..

Så det er totalen og ikke nedgangen den uken som teller? Er det mulig å veie seg mandag før jeg reiser i stedet for fredag?
 
Så det er totalen og ikke nedgangen den uken som teller? Er det mulig å veie seg mandag før jeg reiser i stedet for fredag?
Ja det er totalen :) ja det må jo gå ann at du gjør det :) det er jo ditt tap hvis du skjønner hva jeg mener :p du hadde jo sikkert gått ned mer om du hadde ventet til fredag, så det syns jeg må gå ann :)
 
Ja det er totalen :) ja det må jo gå ann at du gjør det :) det er jo ditt tap hvis du skjønner hva jeg mener :p du hadde jo sikkert gått ned mer om du hadde ventet til fredag, så det syns jeg må gå ann :)

Ja var det jeg tenkte på jeg og. Vet jo ikke om jeg kommer så langt, men de som er med fortsatt må bare protestere
hvis de har et problem med det. Siden det er totalen som teller er jo på en måte grunnlaget lagt så de siste 4 dagene utgjør jo ikke all verden fra eller til.
 
Er det forresten mest i kg eller regnes det i prosent i finalen også?
 
Fortsetter å registrere vekt på fredager pga. hjemmeprisen. Ser det er mange som har sluttet å registrere når de har gått ut så jeg har dyttet informasjonen opp igjen. :)
 
Fortsetter å registrere vekt på fredager pga. hjemmeprisen. Ser det er mange som har sluttet å registrere når de har gått ut så jeg har dyttet informasjonen opp igjen. :)


Hvor skal jeg registrere dette?
i den individuelle veietråden?
 
Hvor skal jeg registrere dette?
i den individuelle veietråden?
Jeg gjør iallefall det. Ble litt bortglemt etter at vi gikk over individuelt. Trenger litt motivasjon nå i ferien så det ikke sklir ut. Tar seg litt i nakkeskinnet når man skal registrere..
 
Back
Topp