Skravletråd! :-)

Så deilig med ferie da! :) har dere planer for ferien? :)
Her begynner jeg å jobbe natt til fredag, så blir det fult opp med nattvakter nesten hele sommeren :)

skal du ikke ha noe ferie?
ikke så store planer, men skal til sørlandet og dyreparken hvertfall:)
 
Godt jeg er immun denne uka! Helgas bursdager og lite trim hittils har satt sine spor!
 
Får ikke til å oppdatere veieinnlegget, er reist på ferie til hunderfossen i dag.Men skrev et nytt innlegg nederst. Oppgang for første gang i krigen, opp 600 gram.
Så regner med jeg ryker....
 
Veiinga i dag gikk over alle støvleskaft for min del!! Ned 1,9 kg!!! Kan nesten ikke tro det er sant, uka har ikke akkurat vært supersunn for å si det mildt. Gikk på vekta 4 ganger for å være sikker på at jeg så riktig tall, hehe..

Såååå fornøyd :D :D
 
Veiinga i dag gikk over alle støvleskaft for min del!! Ned 1,9 kg!!! Kan nesten ikke tro det er sant, uka har ikke akkurat vært supersunn for å si det mildt. Gikk på vekta 4 ganger for å være sikker på at jeg så riktig tall, hehe..

Såååå fornøyd :D :D
Wow! Du er kjempeflink!:)
Her går slankinga til helvette :-( har skikkelig sug på noe godt hele tiden, og spiser boller, kaker og snacks stadig vekk. Blir nok oppgang her :-( har ikke trent siden lørdag heller, motivasjonen er virkelig på bånn! Og nå har jeg bynnt å jobbe igjen, så blir nok ikke bedre av den grunn:-(

Sorry for klageinnlegg, men er så frustrert :p
 
Wow! Du er kjempeflink!:)
Her går slankinga til helvette :-( har skikkelig sug på noe godt hele tiden, og spiser boller, kaker og snacks stadig vekk. Blir nok oppgang her :-( har ikke trent siden lørdag heller, motivasjonen er virkelig på bånn! Og nå har jeg bynnt å jobbe igjen, så blir nok ikke bedre av den grunn:-(

Sorry for klageinnlegg, men er så frustrert :p
Du har vært på slankeren ganske lenge nå, og etter hva jeg har forstått så har du nådd en vekt du er tålelig fornøyd med. Da er det nok ganske naturlig at du kan miste litt fokus og viljestyrke. Tror man bare må "tillate" seg sånne perioder, så lenge det bare blir en PERIODE. Du tar deg sikkert fint inn igjen du :)

Litt klaging er helt i orden, vi er jo her for å støtte hverandre ;)
 
Da er vi tilbake fra Portugal. Har ikke skeiet ut med alt for mye is etc.(noe ble det seff) MEN 9 dager i et land som spiser nesten kun hvitt brød og har MYE tilsatt sukker i både joghurter og frokostblandinger, så har det vært vanskelig å spise riktig selv om man ville. :( I tillegg så har jeg fått tanta. :( Så her ble det oppgang, og jeg er redd jeg ryker. :(
 
Gode tall pepperpus!!!

Hadde husket feil vekt fra forrige gang så ble ikke sååå ille nedgang på meg. ;) Må også legge til at jeg var ute og jogget 2 ganger når jeg var på ferie. Er så glad for at jeg er med her, det har virkelig motivert meg til å ikke gi helt f. på ferie. ;)
 
Gode tall pepperpus!!!

Hadde husket feil vekt fra forrige gang så ble ikke sååå ille nedgang på meg. ;) Må også legge til at jeg var ute og jogget 2 ganger når jeg var på ferie. Er så glad for at jeg er med her, det har virkelig motivert meg til å ikke gi helt f. på ferie. ;)
Flink som jogger på sånn type ferie da, det skal du ha!
Jeg kjenner også at krigen hjelper meg veldig til å holde et visst fokus til tross for ferie med ekstremt matglad familie :D
 
Du har vært på slankeren ganske lenge nå, og etter hva jeg har forstått så har du nådd en vekt du er tålelig fornøyd med. Da er det nok ganske naturlig at du kan miste litt fokus og viljestyrke. Tror man bare må "tillate" seg sånne perioder, så lenge det bare blir en PERIODE. Du tar deg sikkert fint inn igjen du :)

Litt klaging er helt i orden, vi er jo her for å støtte hverandre ;)
Takk for litt oppmuntring:)
Greit med perioder innimellom, men ikke når de er så lange og ekstreme som denne perioden :p idag er jeg på samme vekt som jeg var 3 mai, altså null nedgang på to måneder :-( håper å klare å komme meg ned på 60kg og holde meg der, men da må jeg skjerpe meg :)
 
Da er vi tilbake fra Portugal. Har ikke skeiet ut med alt for mye is etc.(noe ble det seff) MEN 9 dager i et land som spiser nesten kun hvitt brød og har MYE tilsatt sukker i både joghurter og frokostblandinger, så har det vært vanskelig å spise riktig selv om man ville. :( I tillegg så har jeg fått tanta. :( Så her ble det oppgang, og jeg er redd jeg ryker. :(
Håper du har kost deg mye! Du er kjempeflink som ikke har skeiet skikkelig ut, og i tillegg har jogget! :)
 
Ser ut til at jeg røyk. :(
 
Lurer på hvorfor tre stk. ikke har levert inn vekt denne uka.
 
Jeg og.. Hvis alle som ikke har levert og de med minst nedgang går ut er det bare 4 igjen, da blir det finale neste uke.

Får trøste meg at jeg nesten kom til finalen da. :p Fortsetter jo slankingen, men det var sannelig vemodig år ryke ut nå.
 
Får trøste meg at jeg nesten kom til finalen da. :p Fortsetter jo slankingen, men det var sannelig vemodig år ryke ut nå.
Synes iallefall vi skal vente litt å se om flere melder inn vekten. Mtdc er vel på ferie, så kanskje hun har glemt det..
 
Er jo en grunn til at man har en frist da. Reglene er jo at om man ikke leverer innen fristen, så ryker man.​
 
Er jo en grunn til at man har en frist da. Reglene er jo at om man ikke leverer innen fristen, så ryker man.​
Ja det er jo det, men det har jo blitt godkjent tidligere når noen av ulike grunner har levert for seint. Har vi ikke hørt noe innen 21, så publiserer jeg resultatet :)
 
Jeg fikk dessverre ikke oppdatert i morges pga jeg ikke hadde nett :( Er hos mamma nå,så bruker hennes nett :(
 
Back
Topp