Skravletråd

Kvalm her også, veldigveldig kvalm.
Murringer, masser av muringer, skumle greier :/

Når det gjelder navn så har vi 1 alternativ for begge kjønn, men holder de tett til brystet enn så lenge.
Tindra er finfint <3

Jeg ligger i senga på quality hotel sarpsborg.. Her har vi tatt med barna i helgen.. Bor midlertidlig hos svigermor og der orker jeg ikke være.. Godt det bare er 2 uker til vi får vårt nye hus.. !!

Her merker jeg forsåvidt ikke at jeg er gravid :p

Kvalm her også, veldigveldig kvalm.
Murringer, masser av muringer, skumle greier :/

Når det gjelder navn så har vi 1 alternativ for begge kjønn, men holder de tett til brystet enn så lenge.
Tindra er finfint <3

Skjønner hva du mener med murringer... Har hatt masse i dag jeg også... Liker ikke!!! Håper det bare er ett positivt tegn for oss begge,,men syns det er skummelt....

*venter nr.2 den 8.2.2014*
-tasting fra telefonen-

Skjønner hva du mener med murringer... Har hatt masse i dag jeg også... Liker ikke!!! Håper det bare er ett positivt tegn for oss begge,,men syns det er skummelt....

-tasting fra telefonen-

Satser på positive murringer!
Vi får holde sammen og trøste hverandre gjennom murringene, og håpe de gir seg snart!

Murringer er nok meget normalt ja :)

Gode tegn tenker jeg :)

Satser på positive murringer!
Vi får holde sammen og trøste hverandre gjennom murringene, og håpe de gir seg snart!

Vi får gjøre det!! Snart tidlig ul hos meg,så da håper jeg at jeg blir beroliget... Men guri så mye en skal bekymre seg for! Når jeg fikk prinsessa i 07,var jeg aldri urolig da. Tanken på at noe skulle gå galt slo meg aldri!! Men nå!! Som natt og dag ;-)

-tasting fra telefonen-

Vi får gjøre det!! Snart tidlig ul hos meg,så da håper jeg at jeg blir beroliget... Men guri så mye en skal bekymre seg for! Når jeg fikk prinsessa i 07,var jeg aldri urolig da. Tanken på at noe skulle gå galt slo meg aldri!! Men nå!! Som natt og dag ;-)

-tasting fra telefonen-
Hos meg også tenkte aldri på konsekvenser eller sa med førstemann. Men nå kommer plutselig sånne tanker( liker ikke)

Tindra er et nydelig navn :) vi sliter med guttenavn, men har jo masser av tid enda :) tidligere i dag diskuterte vi Mellomnavn, og kom fram til at til navnet vi kommer til å bruke klinger Rebekka godt. Vi får se :)

sitter og sløver i sofaen og ser på qi sammen med mannen :) vært på byfest med mini i dag og bare kost oss :)
Lillestrøm?

03.02.14

Back
Topp