Skravletråd

OceanGirl1

Betatt av forumet
Er hjemme alene i kveld så har ikke mye å finne på... Er egentlig ikke helt i form så ligger i sofaen og slapper av.

Ligger og tenker på alt, babyen... hvilket kjønn er det... hva med navn.
Av en eller annen grunn synes jeg det er enklere å finne på jentenavn, der har jeg mange forslag. Akkurat nå smaker jeg på navnet Tindra... Det dukket opp i hodet mitt i går... Hva synes dere?

Bli med å skravle jenter :)
:binkybaby

Jentenavn er lettest ja. Tindra er nydelig, kjenner jeg jente på snuppa mi sin alder som heter det.
Sitter og venter på at pizzaen skal bli ferdig, og plages med pc'n! Skal ha oppstart av valpekurs imorgen, og bærbaren min er ikke brukbar og sambo sin får ikke vist power point! Irritert nå altså!

Syns og det er lettere med jentenavn en guttenavn, nydelig navn du tenker på :)

Her har vi nett spist middag indrefilte av svin, fløtepoteter og soppstuing<3 No skal vi kose oss med film og litt godteri.
Feirer at vi hadde vært sammen i 3 år på onsdag som var å han jobbet seint =/

Så koselig at det ikke bare var meg som likte det navnet. Tenkte det kanskje var litt spes... :)

Lurer litt på om det passer sammen med de andre to da. Sarah og Alexandra. (høres ut som jeg får jente)
Har også tenkt itt på Rebecca og Isabell(a) om det blir jente og Noah, Matheo eller Niclas om det blir gutt.

Kjempe fint nAvn du tenker på ja :) vi har klart navn enten det er jente eller gutt. Kanskje tvillinger? :P

Til nå ingen plager her annet enn mens murringer så og si konstant.. Men det skal jeg overleve glatt :)

I kveld er det nachos og 24 på tv'n :) og valpen på fanget kanskje? :P henta oss ny valp i dag!!! :D

nydelige navn alle sammen <3 vanskelig og velge, tror ikke vi vill klare å velge før babyen er kommet :)

Av en eller annen grunn håper jeg på tvillinger! :) Hehe. Hadde vært moro.
Da blir det Markus og martine om det er en av hvert kjønn hehe. Neida, aner ikke.

I går kveld tok jeg ring testen og først gikk den til siden, og etter på gikk den fram og tilbake. Spennende blir det på første legetime :)

Sitter og synes synd på meg selv, er skikkelig dårlig og sendte bort til og med 5 åringen bort til farmor fordi jeg ikke klarer å ta vare på henne. Mannen kommer så vi drar bort for å hente hun snart. Ellers blir det vel bare tv ikveld;)

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Har ikke mange plager jeg heller, men er itt småkvalm og svimmel til tider. Mensmurringene er gått over :)

Aldri hørt det navnet, synes det er fint:) jentenavn er lettest ja:) eller vanskeligst siden det er så mange fine... :p

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Jeg synes Tindra er fint. Ikke les videre hvis du ikke tåler syting. Nå ligger jeg å synes synd på meg selv. Dette er den verste dagen i svangerskapet så lang.. jeg er superkvalm, vondt i hode og har en sutrette 1 åring som får 3 tenner samtidig! Hurra. Ellers er alt bra og mannen min og svigermor er supre til å stille opp.

03.02.14

Det er mange fine navn ja..

Her ligger jeg rett ut på sofaen, og har egentlig gjort det hele uken. Sleit mye med å klare å ta vare på datteren min i stad. Hun klarer seg jo selv siden hun er såpass stor, men kjenner jeg fort blir oppgitt over alle spørsmålene og masingen hun har holdt på med i dag. Får så dårlig samvittighet når lunta er så kort, og så kan jeg ikke forklare henne hvorfor mamma ikke helt orke alt hun pleier. Er litt for tidlig å fortelle henne at hun skal bli storesøster.

Tenkte å fortsette på boka mi nå, og spise bonbons råtne fisk..

Orker ingenting jeg, kjæresten min er i Oslo på et treff for Sør-Amerikanere. Så er alene hjemme med svenskegodt og Cola. Ligger i sofaen og er utslitt...

Vurderer å lage meg litt taco, men vet ikke om jeg orker... :)
Må jo ha mat snart kanskje :)

Sofaen her og! Brukt opp energien og vært ganske kvalm i kveld. Litt bedre nå så skal få i meg ei brødskive. Har mest lyst på biff.. :p eller junkfood. Må kanskje sende gubben på gatekjøkkenet hvis det blir for ille :p

app! Venter nr 3 :) 15.02

Tindra er et nydelig navn :) vi sliter med guttenavn, men har jo masser av tid enda :) tidligere i dag diskuterte vi Mellomnavn, og kom fram til at til navnet vi kommer til å bruke klinger Rebekka godt. Vi får se :)

sitter og sløver i sofaen og ser på qi sammen med mannen :) vært på byfest med mini i dag og bare kost oss :)

Tror jeg må finne "dagboka" fra sist sv.skap i morgen og se når jeg ble kvalm sist! For til nå er det ikke litt en gang, og om jeg husker riktig er det ca nå det begynte sist... Har liksom bare den murringa og jeg føler det kan bli "lite" tegn, hvis du skjønner... Ikke lett dette her! Hehe :D

Her er det også slakking på sofaen. Vært med prinsessa i huset på bursdag på lekeland,så det var deilig å finne sofaen i efta/kveld. Er småsulten og småkvalm hele tiden.... Må spise noe for å holde kvalmen på avstand men er ingenting jeg har lyst på!! Føler kiloene bare renner på for hver dag :-P

*venter nr.2 den 8.2.2014*
-tasting fra telefonen-

Back
Topp