Skravletråd :)

Theamor

Begynner å like forumet godt nå :)
Hei alle sammen.
Ny dag, og nye muligheter!

Tenkte det var ok å ha en slik tråd selv om konkurransen er over, men kan jo evt bruke samme tråd hver dag. Hva synes dere?

Jeg skal på oppfølgingsmøte med NAV i dag, og gruer meg til det. Jeg har vært helt, og delvis sykmeldt i 6 mnd. Jeg synes det hele er veldig leit, og flaut, så det er derfor jeg gruer meg... Selv om jeg er veldig klar over at det har ikke vært noe alternativ i holde ut i jobben.

Hei alle sammen.
Ny dag, og nye muligheter!

Tenkte det var ok å ha en slik tråd selv om konkurransen er over, men kan jo evt bruke samme tråd hver dag. Hva synes dere?

Jeg skal på oppfølgingsmøte med NAV i dag, og gruer meg til det. Jeg har vært helt, og delvis sykmeldt i 6 mnd. Jeg synes det hele er veldig leit, og flaut, så det er derfor jeg gruer meg... Selv om jeg er veldig klar over at det har ikke vært noe alternativ i holde ut i jobben.
Supert med en skravletråd :)
Håper møtet går bra! Skjønner du syns det er leit, men noen ganger er det den beste løsningen å være sykmeldt. Man må tenke på helsa, og i vår situasjon er det jo to helser som står på spill :)

Veldig hyggelig med dagens skravletråd:-) syntes det er veldig koselig med liv her inne! I dag har jeg egentlig ikke noen store planer. Skjønner at det ikke er noe greit med møte hos nav. Men det er jo en grunn til at du er sykemeldt. Så ikke ha dårlig samvittighet. Oppfølgingsmøte er jo bare vanlig prosedyre:)

Ja, det er bare en påminnelse om hvor ududelig/dårlig jeg har følt meg de siste mnd, og jeg liker ikke slike påminnelser. Jeg tror nok ikke de kommer til å si noe på det. Skal bli godt å bli ferdig med det uansett. :)

Lykke til med møtet. Jeg slapp sist svangerskap for at jeg var gravid (og dermed en forbigående tilstand), da var jeg helt eller delvis sykemeldt fra uke 6. Husk at det er en så kort periode sv livet man er gravid, så vi må slutte å ha så dårlig samvittighet :-) lettere sagt enn gjort, men..

Lykke til :)
Bare lurer på en ting jeg. Jm er en dag lenger enn meg i tellinga mii. Skal jeg gå etter min eller hennes? :)

Koselig med en skravletråd :) virker som flere er hjemme på dagtid nå, eller bare virker det sånn? Ble fullt sykmeldt i går, så har foreløpig fått fylt opp denne dagen med fysi, levering av sykemelding, og en lunsj med jobbgutta, fått rydda i bilen min leverte noe stæsj til den lokale bruktsjappa ;) å i morgentidlig starter jeg dagen med frokost med ei venninne på kafé, så foreløpig er det bare kos å være hjemme, og bedre skal det vel bli :)

Er sykemeldt på andre uka for luftveisinfeksjon og bihulebetennelse ;( satser på at jeg er tilbake i full jobb fra neste tirsdag.. Nå er jeg drita lei av å ha vondt:( dagens syting!!

Jeg er fullt sykmeldt, og kommer til å være det frem til permisjonen starter. Jeg er ganske lei for å si det pent, men det er annerledes, for jeg har vært helt og delvis sykmeldt siden midten av desember! Nå er det heldigvis ikke lenge igjen forsåvidt :)!

untitled.JPGHer er veslesnuppa. Endelig fikk jeg satt meg ned med dette. Når jeg kom meg hjem og fikk sett ordentlig på bildene, så har jeg ombestemt meg. Jeg synes ikke disse var så fine som på storebror, men denne frøkena var VELDIG aktiv også, så kanskje derfor jeg synes at de ble dårligere.

Jeg er fullt sykmeldt, og kommer til å være det frem til permisjonen starter. Jeg er ganske lei for å si det pent, men det er annerledes, for jeg har vært helt og delvis sykmeldt siden midten av desember! Nå er det heldigvis ikke lenge igjen forsåvidt :)!

Nei, nå er det snart bare siste innspurt med sommer og hele pakka :-) jeg har spekulert i å bli sykemeldt i sommer slik at jeg kan spare ferien :-p blir ikke mye til ferie og hvale rundt på terrassen her alikevel :-(

Har ei så aktiv frøken i magen nå. Spent på om jeg får sove etterhvert :-p

Nei, nå er det snart bare siste innspurt med sommer og hele pakka :) jeg har spekulert i å bli sykemeldt i sommer slik at jeg kan spare ferien :p blir ikke mye til ferie og hvale rundt på terrassen her alikevel :-(
Jeg ser den. Det blir jo ikke mye til ferie uansett om man ikke har helse til å nyte den.. Jeg skjønner godt at du tenker slik i alle fall. Jeg har all ferie til gode, og må jo innrømme at det er greit å ha den å forlenge permisjonen med. Jeg synes den er kort nok som den er :(

Hvordan har dagen vært damer? Er det mange som har hatt stort "trøkk" for å bli klare til 17. mai? Her er det ikke mye som har blitt gjort. Jeg har vært borte på dagen i forbindelse med en jobbting som jeg har hatt hengende over meg at jeg skulle gjort helt siden jeg ble sykmeldt. Det endte med å ta nesten hele dagen. Deretter var der rett til mor og far på middag.. Dette medfører en sen kveld med fiksing av klær og annet, dessverre! Kjenner jeg gruer meg til morgendagen, men ståing, gåing og full fart. Håper jeg får en god natts søvn, så blir utgangspunktet så godt som mulig i det minste :)

Vi reiste fra både 17.mai og pinsen vi, på kjærestetur :) Det var utrolig godt å komme bort fra hverdagen! Fikk slappet av, kost oss og ikke minst handlet litt forskjellig til Lykkeliten <3 Endelig har vi vogna på plass! Superfornøyde!

Emmaljunga city cross, navy :D

vogn.jpg

Back
Topp