Skravletråd

Momofmany

Forumet er livet
Hva skjer idag da jenter? Hvordan er formen?

Sitter å ser barne TV med god samvittighet etter å henta i bhg, blåst ut 6 egg, bygd smålego med gutta, lest bok til minsta, laga middag og tøysa såpass at gutta ihvertfall spiste halve, vellukka! ;)

Jeg sitter i trappen og venter på at gutten min skal sovne. Vi må være litt harde nå, og få inn andre leggerutiner.
Er strevsomt kjenner jeg, tålmodigheten får kjørt seg kjenner jeg :)

slapper av.. er sliten.. å fryser. ser på tv'n å skravler litt med kjæresten på FB

kjenner ti
Jeg sitter i trappen og venter på at gutten min skal sovne. Vi må være litt harde nå, og få inn andre leggerutiner.
Er strevsomt kjenner jeg, tålmodigheten får kjørt seg kjenner jeg :)
l den...drev med det samme for 2 år siden

kvalmen var borte fra starten..litt,bare så vidt jeg kjenner den.. men istedet måtte hodepinen komme nå ikveld...

sitt å ser tv og venter på gubben skal komme med karamellpudding og krem til meg..

Jeg har vært på jobb i dag for første gang siden jeg ble sykmeldt for tre uker siden. Godt å være tilbake, men jeg var utrolig sliten og hadde vondt i hodet når jeg var ferdig, så jeg tenker det er lurt at jeg tar det litt rolig i starten.

Etterjobb fikk jeg slappe av litt på sofaen mens mannen fikset middag, og etter å ha spist satte vi oss og tegnet sammen med guttene, og hadde skikkelig familietid, kjempekoselig! :)

Nå har jeg satt meg fast på sofaen med tv'n på og pc'n på fanget :)

Jeg er faktisk litt småuggen! Er sikkert nå jeg skal få igjen for at kvalmen forsvant i uke 7 :-P

Kjenner at dette blir en drittuke etter en dritthelg. Sambo hadde varetelling som varte hele helga, barna har ikke sett han og de må fortsette å bare se han en time på morgenen frem til torsdag :( Får så vondt av de.. Hater butikktider!

Får håpe jeg greier å kompensere og de koser seg denne uka.. Komme oss ut, biblioteket, besøk osv

Back
Topp