Skravletråd :)

Amourica

Glad i forumet
Jeg kjeeeder meg.. ingen å snakke med og bare tull på tv :P

Hva gjør dere i kveld?

Hva er planen for resten av kvelden?

sitter her mutters alene og begge barna er i seng..hører nå på musikk og sitter å glor litt her og der på datan..

Hva er det å glo på på datan da? :p

Har kjæresten her, men han er trøtt og sliten og lite pratesalig etter 10,5 time på jobb :p
Jeg har vært alene hjemme i hele dag og ikke gjort så alt for mye..
I morra skal jeg bake pizzaboller og på kveldingen kommer ungene hjem etter ei helg hos pappan sin.

Jeg prøver å få gutten min til å forstå han kan sove.... Kjenner tålmodigheten tar slutt og jeg er suuulten. Men han sovner nok snart og gleder meg til en fin dag i morgen :)

Jeg skal se The Queen på tv haha. *sukk* føler meg gammel....

*ønskergullnr2* skrev:
Jeg prøver å få gutten min til å forstå han kan sove.... Kjenner tålmodigheten tar slutt og jeg er suuulten. Men han sovner nok snart og gleder meg til en fin dag i morgen :)

Han sovner vel snart får vi håpe :) er han gammel?
Jeg er og sulten... vi spiste middag i sted, men var ikke mye jeg fikk i meg.. Det vakke noe godt :P Da er det greit å skylde på kvalme :P hehe

Blir vel noen skiver etterhvert tenker jeg :P og et par is til dessert :P

her er det jobbing og atter jobbing!!!!! endelig fått satt meg ned og spise seeen middag, og høre på kollegaens smatting!haha! 

Amourica skrev:

*ønskergullnr2* skrev:

Jeg er og sulten... vi spiste middag i sted, men var ikke mye jeg fikk i meg.. Det vakke noe godt :P Da er det greit å skylde på kvalme :P hehe

Ja, han er snart 6 :) Jeg føler jeg er sulten rett etter jeg har spist. Jeg må spise små måltider med kort mellomrom. Dvs. det er det jeg prøver å få til :) Is ja, det frista nå.

Kjeder meg også. Mange ting jeg burde gjort, men sitter limt fast i sofaen gitt :P

sprattus skrev:
Kjeder meg også. Mange ting jeg burde gjort, men sitter limt fast i sofaen gitt :P

det er lørdag. da er det lov:) Nyt det mens du kan:) hehe..

*ønskergullnr2* skrev:

Amourica skrev:

*ønskergullnr2* skrev:

Ja, han er snart 6 :) Jeg føler jeg er sulten rett etter jeg har spist. Jeg må spise små måltider med kort mellomrom. Dvs. det er det jeg prøver å få til :) Is ja, det frista nå.

Hehe, kjenner veldig godt til problemer med å få de til å sove i den alderen. har ei på snart 7 og en på snart 5 som ikke alltid vet hva det vil si å sove :P Da hjelper det heller ikke at de deler rom og at minsten er ei stor terglus :P

Isbilen kom hit i går så fikk bunkra opp med masse is :P totalt hekta på kaktusisen fra Hjem-is :P

sprattus skrev:

Hadde det bare vært noe gøy å ta seg til så hadde jeg nok gjort det :P kan jo alltids vaske tøy og hus, men det er ikke no gøy på en lørdagskveld :P hehe

Skal etterhvert få kjøpt garn så skal jeg strikk et vognteppe til knøttet :)

Her har vi akkurat sett den siste Indiana Jones filmen og nå sitter vi og planlegger hvordan vi skal overrekke bursdagsgaven til den vordene bestemoren i morgen . 
Spent på reaksjonen der ja !

Frk Baby i magen ^^, skrev:
Her har vi akkurat sett den siste Indiana Jones filmen og nå sitter vi og planlegger hvordan vi skal overrekke bursdagsgaven til den vordene bestemoren i morgen . 

Fortell meg reaksjonen i morra :P

Jeg har ikke fortalt det til mine foreldre enda heller :P Gruer meg egnentlig :p

Første gang jeg var gravid var det ingen positiv reaksjon for å si det sånn.. Andre gangen fikk de ikke vite det før ungen var ute..
Så jeg vegrer meg mye for å fortelle denne gangen :P

Amourica skrev:

Jeg har ikke fortalt det til mine foreldre enda heller :P Gruer meg egnentlig :p

Første gang jeg var gravid var det ingen positiv reaksjon for å si det sånn.. Andre gangen fikk de ikke vite det før ungen var ute..

Det skal jeg nok klare , men ikke sikkert det blir no oppdatering før på mandag da , siden min kjære samboer ikke liker at jeg er så mye på nett XD 

Jeg er bare 6 uker og livredd for at det kan gå galt da , men satser på at mini er like sterk som pappa og klorer seg fast de neste 8 mnd :D

Jeg har jo å selv vært gravid en gang tidligere , men ble da tvingt til abort av alle rundt meg og mamma var vel en av de verste så mistet jo mye av kontakten med hu for hu var så negativ , men har jo bedret seg . Men lurer på hva reaksjonen er nå , siden jeg fortsatt har igjen ett år av skolen ! 

Hjemme alene her også, mannen og en kompis dro til en venninne og tok et par pils. Har vært på jobb i hele dag, og sitter her nå lettere irritert over at mannen ikke har kjøpt brus og snop til meg. 
Ungene har endelig funnet ut at øynene var trøtte likevel, og funnet veien inn i drømmeland. 
Skulle funnet frem noe strikketøy, men jeg orker ikke, skulle ha tatt frem skolebøker, men orker ikke det heller, klærne i trommelen skulle vært brettet, men guess what... orker ikke.. :P

Hallo

Nettopp vært veldig lei meg og grint masse..deilig og forløsende så nå kan jeg forhåpentligvis slappe av innvendig også resten av kvelden. Så en film isted, Winter bone's, tragisk film som fikk meg til å innse så godt jeg egentlig har det sånn rent materielt da ihvertfall...

ellers spiser jeg også konstant for tiden...middag, så litt middagsrester 1 time senere, litt yoghurt og så to skiver med philadelphia sjokoladepålegg...hehe..sunt! Nå kjenner jeg meg sulten igjen...og magen står rett ut, ser veldig gravid ut allerede!

Amourica skrev:

Det skal jeg nok klare , men ikke sikkert det blir no oppdatering før på mandag da , siden min kjære samboer ikke liker at jeg er så mye på nett XD 

Jeg er bare 6 uker og livredd for at det kan gå galt da , men satser på at mini er like sterk som pappa og klorer seg fast de neste 8 mnd :D

Jeg har jo å selv vært gravid en gang tidligere , men ble da tvingt til abort av alle rundt meg og mamma var vel en av de verste så mistet jo mye av kontakten med hu for hu var så negativ , men har jo bedret seg . Men lurer på hva reaksjonen er nå , siden jeg fortsatt har igjen ett år av skolen ! 

Ja vi får håpe alle januarspirer klorer seg fast nå :)

Droppet kontakten selv med min mor etter første svangerskapet da hun bare lagde problemer da. Da jeg gikk fra eksen min tok jeg opp kontakten med min mor igjen( mine foreldre likte han ikke.) Kjæresten min nå er visstnok favorittsvigersønnen da :P ( så vidt jeg vet er det eneste svigersønnen og :P ) Så er jo meget mulig reaksjonen er en helt annen nå enn det var da( for 7,5 år siden), men frykten sitter i enda..
Må vel etterhvert manne meg opp til å fortelle det til dem :P

Jeg har forsøkt å lese til eksamen i hele dag, men med en fireåring i huset er det ikke helt lett å få ro til det! :-) Skal ha den siste på mandag, og så er det sommerferie!
Så nå har vi spist Baligryte og sett en episode av Parenthood, og jeg får prøve å lese litt før det blir for sent. Merker jeg er trøtt mye tidligere om kveldene for tiden!

Tova skrev:
Hjemme alene her også, mannen og en kompis dro til en venninne og tok et par pils. Har vært på jobb i hele dag, og sitter her nå lettere irritert over at mannen ikke har kjøpt brus og snop til meg. 
Ungene har endelig funnet ut at øynene var trøtte likevel, og funnet veien inn i drømmeland. 
Skulle funnet frem noe strikketøy, men jeg orker ikke, skulle ha tatt frem skolebøker, men orker ikke det heller, klærne i trommelen skulle vært brettet, men guess what... orker ikke.. :P

Da synes jeg gubben din kan legge sammen tøyet i morra som "straff" for at han ikke hadde kjøpt noe som helst så du kunne kose deg med når han gikk ut :P

Nettopp vorre ut å jogga ei lita mil å d gjor godt t kroppen 

Back
Topp