Skravletråd

Fly

Elsker forumet
Hva gjør dere ikveld da? Jeg har nettopp sovet i tre timer, sååå lite smart! Skulle egentlig vært i skogen og trent med hundene, men den gang ei ;) Har helt glemt hvor trøtt jeg var på dette tidspunktet av svangerskapet :) 
Men, nå har mannen ryddet stuen og støvsuger og skal vaske badet :) Noen fordeler må man jo ha som gravid, hehehe.

Jeg har "jaga" ungene i seng, laga meg mat og spist meg alt for mett :P  Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden og sovne tidlig.. våkna kl 4 i natt og fikk ikke sove mere.. kl 5 ringte klokka og det var på tide å stå opp :P dautrøtt nå ja :P

digger skravle-tråder...

Sitter her og kjeder meg egentlig, har ikke for vane å sitte å kjede meg men blitt endel av det i det siste. Venter bare på at dagen skal gå, kunne gjerne bare satt på spoleknappen og holdt inne til onsdag når jeg får svar på om hcg-nivået stiger....puuhh..

Mannen driver å leser nattahistorie for gutten vår, nå skal han legge seg. 

Tror jeg skal surfe litt og se om jeg finner sko til brudekjolen min...må finne det nå snart :-) Noen som har et bra tips? Har vært på brandos og nelly...

Amourica skrev:
Jeg har "jaga" ungene i seng, laga meg mat og spist meg alt for mett :P  Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden og sovne tidlig.. våkna kl 4 i natt og fikk ikke sove mere.. kl 5 ringte klokka og det var på tide å stå opp :P dautrøtt nå ja :P

Du supermenneske! Jeg hadde aldri klart å stå opp klokken fem og vært våken nå :p  Mannen her var så smart og lot Sophia sove mens jeg sov så her har jeg nok en 15 mnd gammel oppe til ni ihvertfall, blææ.

Samuels hjertemamma skrev:
digger skravle-tråder...

Sitter her og kjeder meg egentlig, har ikke for vane å sitte å kjede meg men blitt endel av det i det siste. Venter bare på at dagen skal gå, kunne gjerne bare satt på spoleknappen og holdt inne til onsdag når jeg får svar på om hcg-nivået stiger....puuhh..

Mannen driver å leser nattahistorie for gutten vår, nå skal han legge seg. 

Tror jeg skal surfe litt og se om jeg finner sko til brudekjolen min...må finne det nå snart :-) Noen som har et bra tips? Har vært på brandos og nelly...

Ååå! Når skal du gifte deg?? Jeg vet om ei som nettopp fant noe på ellos, men vet ikke om kvalitet og sånt da :) Hva slags sko tenker du deg?

Jeg kjeder meg også litt... Og vet jeg har nok å komme igang med egentlig :P Har et referat som skal skrives og en 6 km runde med hundene som skal gåes men bah..

Står opp så tidlig på mandagene de helgene vi har vært hos kjæresten min for å komme oss hit sånn at jentungen kommer seg på skola i tide.. Ellers er det opp 7.30 :P 
Hadde meg en cowboystrekk tidligere i dag, men var ikke særlig soving, siden det var rett før jeg skulle hente ungene på skole og bhg. Så satser på at jeg sover godt i natt 

Gifter oss 21.juni i sjømannskirken i Vilajoyosa, Spania :-) Bare nærmeste familien tilstede, passer seg ikke med noen fest i år men vi tar middag og fest neste år hvis ting med baby og sånn passer da..

Kan sjekke på ellos ja, god ide..og la redoute sikkert...:-) Skal ha hvite sko, helst med lukket tå men ikke nødvendigvis. 

Ser på noe på nrk1 nå, "barn for enhver pris"....interessant...

Mamma og pappa er kommet hit i dag (de bor oppe i nord, vi i vest). Kjekt med besøk:-)så jeg sitter å skravler innimellom roping på elgen...fy så mye jeg har kasta opp nå i kveld.

jc skrev:
Mamma og pappa er kommet hit i dag (de bor oppe i nord, vi i vest). Kjekt med besøk:-)så jeg sitter å skravler innimellom roping på elgen...fy så mye jeg har kasta opp nå i kveld.

Huff, jeg føler sååå med deg. 
Vet veldig godt hva du går igjennom. hadde det sånn med begge de andre.

God kveld jenter Jeg sitter å vurderer om sengen er d rette valget snart...
Har hatt noen helt sinnsyke kvalme byger de siste dagene, aldri kjent d så voldsomt før, så orker liksom ingenting..  spist jordbær,blåbær og druer i vanljekesam til kvelds. NAM...

Og ja, måtte ringe å fortele til lederen min i dag. siden jeg har vært så umåtelig kvalm. Hun ble sjokket (positivt) Værre den dagen eg gir henne klar signal til å si til sjefen.. men men.   

Jøss, har han vasket badet?! Det gjør ikke min

Jeg har hatt en skikkelig sløv dag i dag. Er utrolig trøtt jeg også for tida og sovna hver gang jeg sitter for lenge i sofaen og når jeg først har sovna er dagen liksom ødelagt Så idag har jeg ikke gjort noe annet enn å handle og bake ei kake, resten av dagen har gått til familiekos og soving. Gjorde seg det

Miramarmora skrev:
God kveld jenter Jeg sitter å vurderer om sengen er d rette valget snart...
Har hatt noen helt sinnsyke kvalme byger de siste dagene, aldri kjent d så voldsomt før, så orker liksom ingenting..  spist jordbær,blåbær og druer i vanljekesam til kvelds. NAM...

Og ja, måtte ringe å fortele til lederen min i dag. siden jeg har vært så umåtelig kvalm. Hun ble sjokket (positivt) Værre den dagen eg gir henne klar signal til å si til sjefen.. men men.   

Senga er et utmerket valg :) Jeg har funnet min :P men er ikke bare bare å få sove når naboen over banker eller hopper eller ett eller annet.. bråker gjør det ihvertfall...

Samuels hjertemamma skrev:
Gifter oss 21.juni i sjømannskirken i Vilajoyosa, Spania :-) Bare nærmeste familien tilstede, passer seg ikke med noen fest i år men vi tar middag og fest neste år hvis ting med baby og sånn passer da..

Kan sjekke på ellos ja, god ide..og la redoute sikkert...:-) Skal ha hvite sko, helst med lukket tå men ikke nødvendigvis. 

Ser på noe på nrk1 nå, "barn for enhver pris"....interessant...

Åå, blir sikker et vakkert bryllup! Misunnelig, vi skal ta det neste juni (den 22 hihi) og føler det er evigheter til :) Gleder meg masse til å høre mer om bryllupet!
Har du noen favoritter innen sko til nå da?

TeaCup skrev:
Jøss, har han vasket badet?! Det gjør ikke min 

Hehe, han er råflink. Skal sies at egentlig er han mer huslig enn meg så vi burde ha byt
tet på hvem som er hjemmeværende :P

Jeg burde lagt meg nå, men jeg orker ikke. Måtte ta en digital test i dag, bare for å se at det sto "gravid". Og det gjorde det jo! Det er så herlig og jeg er så glad :) 
Syklet meg en liten tur i dag, håper det blir mange sykkelturer utover sommeren! 

Og angående menn og husvask.. Min kjære har ikke vasket noe som helst siden vi ble sammen. Men det er helt greit, for da får jeg det slik jeg vil, og slipper å være sur for at han gjør det feil. Sist svangerskap var jeg ganske dårlig mot slutten, men jeg spurte heller svigermor om husvask enn mannen. Jeg lå mye på sofaen og jeg hadde irritert vettet av meg hvis det var skittent etter at han hadde vasket.... Kvinnfolk, altså :)

Jeg sitter nå på nattevakt på et sykehjem. Passer på 17 herlige gamlinger:) Det er som regel rolige vakter ( bank i bordet), så jeg har aalt for god tid til å lese om alt som er. Kan nesten bli for mye info, og mange mener forskjellig om div ting. Feks medisiner og mat man kan/ikke kan:) Jeg aner jo ingenting, har jo aldri vært gravid før:)

Dagen idag startet med legebesøk kl 10.15, hos min nye fastlege. Syns det gikk fort i svingene hos han, og jeg fikk ikke spurt om noen ting. Han skrev på pc`n og vi fyllte ut helsekort for gravide. Så sendte han meg til laben for å ta blodprøve og urintest. Var ikke mer informasjon å få der, og hun visste ikke engang hvorfor hun skaulle ta urinprøve. Var på vei til å kaste meg ut før hun hadde tatt prøven, og jeg måtte spørre selv om hva resultatett ble. " Er jeg gravid", " jada, det er du". Flott. Tvi tvi sa hun til meg også måtte jeg gå. Ble ikke spesiellt beroliget av legebesøket idag, men..

På kvelden var jeg på korøvelse. Har endelig fått begynt i kor:) Begynte før påske og stortrives. Så bar det rett på jobb, og her sitter jeg altså nå:)

Må på en liten medisinrunde nå. Men ha en god natt dere:)

Snakk om å virkelig bli kastet rundt da Real... Fy søren så ubehagelig egentlig!

Her er mannen flink til å vaske Januar13, jeg gjør det hvis jeg må- Men helt greit om han har tatt det innen jeg kommer hjem ;) Vi støvsuger og vasker gulvene 2-3 ganger om dagen pga av hundene, så blir endel jobb med det :) Flink til å vaske vinduer er han også, haha!

Åhh for en lang dag!! Ringte nettopp legen og hørte om han hadde fått svarene på hcg-prøven jeg tok igår men det hadde han ikke så da får jeg de mest sannsynlig imorra, weee...vente-vente, story of my life!

Ellers vasking ja..hehe..her er mannen flink når han vil men som regel er han lat så da gidder han ikke. Men han vet hvilket hormontroll jeg kan være og at den korte lunta mi pleier være enda kortere når jeg er gravid så han er ganske "lydig" :-P Så hvis jeg vil ha noe gjort så får jeg som regel han til å gjøre det :-) 

Matlaging derimot, OMG...hvis han klarer koke pasta er han dritstolt av seg selv liksom-..så på kjøkkenet henger han ikke spesielt mye, og det er litt dumt nå som matlysten min er ganske på bunn...jeg som må fikse middag uansett..vi har tross alt en snart-3-åring som skal ha sunn og god middag hver dag.

22.juni 2013 altså,...det blir bra da Fly :-) Man trenger jo vanligvis tid til å planlegge sånt, nå tok vi vårt veldig på sparket siden vi kun skal ha foreldre og søsken, men selve festen må nok planlegges litt så det blir vel aug 2013 tenker jeg :-)

Hvor skal dere gifte dere da?

Back
Topp