Skravletråd?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hm.. Jeg skrev en skravletråd i formiddag jeg, som tydeligvis ikke ble postet. 
Hva har dere gjort i dag da?
Jeg hadde aku-time kl 08.15 i dag, så vi måtte jammen meg opp tidlig i forhold til hva vi har gjort i det siste!
Men det var veldig godt å komme seg opp =)
Senere har jeg ryddet skikkelig på rommet til Teodor, sortert og ryddet bort leker og ommøblert bittelitt. 
Masse klesvask har jeg fått unna også, og det er godt!
I morgen starter 3 dager til ende med feiring av teodor!
pga planleggingsdag på fredag feirer de han i bhg i morgen, på fredag skal vi ha barneselskap og lørdag blir det familieselskap!
Så i morgen må jeg handle inn resten slik at alt er klart til baking og pynting på fredag! =)
 
Neimen, så rart at tråden ble borte for deg!
Her er det også bursdagsfokus, i dag har jeg laget boller til barneselskapet på søndag. Må få ryddet i lekene til Alma også.. for noen uker siden fikk jeg ryddet bort noen leker hun ikke hadde vært interessert i på en stund, sånne stable,-putte- og gåleker for store babyer. Men i dag var vi innom boden, og jenta med haukeblikket så selvfølgelig lekene og krevde dem tilbake.. nå må jeg begynne på nytt med ryddinga, rommet er overfylt!
Har søkt på to jobber i dag og, regner ikke akkurat med å få stipendiatstillingen, og ønsker meg en ny jobb. Har trent og handlet, men ikke noe husarbeid.. nå som jeg studerer og skriver søknader blir leiligheten fort seendes helt forferdelig ut! Mannen min holder selv på med en doktorgrad på fritida (gj. spansk univ.), så jeg klandrer ikke han. 

Gleder meg forferdelig mye til Almas første barneselskap på søndag! Har kjøpt mye pynt og planlagt en del og håper så innmari å se den der barnlige gleden som ingenting kan måles mot. 

I morgen er det Grete Roede og veiing, huff, gruer meg litt, tror ikke det har gått like bra denne uka som forrige. 
 
Back
Topp