Skravletråd?

I dag har jeg truffet en masse slekt som er på besøk i byen, og så har vi fått levert en masse klær på Fretex, og fått frigjort litt plass til babyklær:) Dessuten er jeg kjempeglad for at jeg kom meg til byen i dag i det hele tatt, for har hatt virus så lenge, men ser ut som den kortisonsprayen jeg fikk av legen i går har åpnet bihulene littegrann, for er mye lettere i hodet og har mer energi -hurra!

Ha en fin søndag alle sammen!

Er hos mine foreldrer i Skåne. Våknet av en kosesyk katt. Gaston heter han og er min, men han bor hos mine foreldrer etter at jeg flyttet til Oslo for seks år siden. Han er dog fremdeles min pus når jeg kommer på besøk. Og nå har vi tatt igjen så mye savn og kos vi har orket og fått tid til. 13 år gammel og fortsatt like pigg og fin er han

Skal straks stå opp å spise frokost, sen begynner den syv timers bilreisen hjem til Nesodden. Kjører med en fullpakket bil, foreldrene mine har kjøpt så mye barneting til oss. Alt fra klær til gjynge som festes i dør til sykkelsits.. Og Emmaljungan vår som jeg kjøpte i sommer blir med hjem.

Ha en fin søndag!

Back
Topp