Skravletråd :)

sakkosekk

Betatt av forumet
Er det bare jeg som liker å skravle kanskje? Eller er det andre skravlebøtter her inne? Lager i allefall den skravletråden, så kan vi kanskje bli litt bedre kjent etterhvert 

Hva gjør dere i dag da damer?
I dag måtte jeg bare kaste inn håndkle og droppe jobb, skulle tro jeg hadde den verste fyllesyken... for hodet mitt var helt ute å kjøre. (Nei, jeg har selvsagt ikke rørt alkohol) Så da var det å få i seg paracet og sove... og nå våkna jeg heldig vis opp litt mer i form. Så satser vi på det blir jobb igjen i morgen. Har en drøm om å være i form dette svangerskapet her!

Jeg har fri idag, og heldigvis for det... Er skikkelig dårlig, og har nesten ikke klart å gjort noe som helst i dag...

Skal på jobb i morgen, så det blir spennende!! Vi får se hvordan det går. Blir jeg for dårlig, så går jeg bare hjem. Er lærling, og har nettopp kommet tilbake fra en sykemelding på 9mnd, så jeg MÅ prøve å karre meg gjennom dette på et eller annet vis!

Men kjenner det kan bli hardt - særlig om det blir som i dag... Vi får ta det litt som det kommer enkelt og greit. Kan ikke gjøre så mye annet =)

Men det kan bli noen spennende uker ja

Leverte knærten i barnehagen, men fikk telefon 45 minutter senere om at hun hadde kastet opp. Så vi er hjemme å koser oss idag, og kan med hånden på hjertet si at knærten absolutt ikke er syk!Hun har vel bare fått i seg noe hun ikke tålte, spist for mye eller noe sånt!

SÅÅÅ, vi har vært på besøk hos legen og fått henvisning til UL imorgen. Ellers har vi forsåvidt bare hatt det kult hjemme, lekt og herja masse! Kjenner jeg gleder meg litt til pappaen hennes kommer hjem nå så jeg kan få slappet av litt, for det tar virkelig på å være hjemme alene med ett turbotroll med alt for mye energi på 1år og 9 mnd!

Håper alle dere andre maidamer har hatt en knallbra dag!

Jeg har først brukt min stemmerett som vi fikk etter å ha bodd 3 år i Norge, yeeeeh!
Og da har jeg endelig stengt meg inne i syrommet og sydd nesten 2 bestillinger ferdig.
Sylysten var komplett borte etter at jeg miste, men bestillingene var jo der, heldigvis er de fleste kjente så håper dem forstår at det tok alt for langt tid.
Nå er det middag, så kjøre dattera mi til skolekorps, halv 7 har jeg pianotime selv og så årsmøte fra koret hvor jeg er med i styret....pfffff, glad jeg er fri i morgen og!
Ha en fin kveld jenter!

Ikke så alt for begivenhetsrik dag i dag. Levert i barnehagen, jobb, hjem, middag, BV

Og en knallpositiv graviditetstest sånn midt inni der for å lyse opp dagen min. Lurer litt på om jeg er lengre på vei enn jeg tror.. Litt rart isåfall iom at jeg har stabile sykluser, men man vet jo aldri:)

Jeg har hatt en kjempekos ettermiddag med skatten min <3 Vi trillet bort til skolen så jeg fikk stemt og så traff vi en familie fra den gamle barnehagen hans der, koselig! Det var masse barn der så vi ble der i en hel time og lekte på lekeplassen - kjempefint vær idag! :) Så idag skal jeg ikke klage over at pappan er bortreist ;)
Nå sitter jeg med laptopen i fanget mens jeg ser 71 gr Nord

Fikk glede sønnen min i dag ved at Batman kostymet jeg hadde bestilt på e-bay kom i posten.
Da han var i seng har jeg lest litt engelsk (Videreutdanning)
Blir nok snart senga... Trøøøøøt.

HI - kan ikke du kalle tråden skravletråd uke 37?
Så har vi ny for hver uke?

babymama81 skrev:
Fikk glede sønnen min i dag ved at Batman kostymet jeg hadde bestilt på e-bay kom i posten.

Tipper du hadde en stykk stolt gutt i hus i dag:)

Hvilken utdanning har du fra før av?

MissDoolittle skrev:

babymama81 skrev:

Veldig stolt.
Løp rundt og var helt i hundre :-)

Har allmennlærerutdanningen fra før. (Men valgte ikke Engelsk den gangen)

babymama81 skrev:

MissDoolittle skrev:

babymama81 skrev:

Veldig stolt.

Er lærer selv, men er utdanna faglærer jeg da. Har bl.a engelsk som fag:) Engelsk er et veldig spennende fag å studere, nesten litt missunnelig:p

MissDoolittle skrev:

babymama81 skrev:

MissDoolittle skrev:

babymama81 skrev:

Veldig stolt.

Er lærer selv, men er utdanna faglærer jeg da. Har bl.a engelsk som fag:) Engelsk er et veldig spennende fag å studere, nesten litt missunnelig:p

Ja veldig spennende, selvom jeg finner noe litt kjedelig (American sivilisation) Og synes phonetics boka er litt vanskelig også. Litteraturanalyse er moro. Og mer har vi ikke rukket.

Ja veldig spennende, selvom jeg finner noe litt kjedelig (American sivilisation) Og synes phonetics boka er litt vanskelig også. Litteraturanalyse er moro. Og mer har vi ikke rukket.

(Får ikke til å fjerne quoting skikkelig:P)

Der er vi nok litt forskjellige;) Jeg eeeeelsker fonetikk og lingvistikk, men synes litteraturanalyse kan være litt kjedelig noen ganger. Hvis det er til noen trøst tok det et par mnd før fonetikken ble forståelig for meg;)

Der er vi nok litt forskjellige;) Jeg eeeeelsker fonetikk og lingvistikk, men synes litteraturanalyse kan være litt kjedelig noen ganger. Hvis det er til noen trøst tok det et par mnd før fonetikken ble forståelig for meg;)

Ja jeg begynte å lese ¨på fonetikken i dag. Endel ord å sette seg inn i. Går seg nok til :-)
Hvis ikke får jeg spørre deg om råd :-)

jeg er skrall ig hjemme fra jobb i dag. Tenkte jeg skulle få testet ut formen ved å ta en liten tur med hunden, men så starta det å regne og her sitte jeg... ugh

Babbymama81 og MissDoLittle: Bra det er flere lærernerder der ute :D

Back
Topp