Skravletråd

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Lager en skravletråd jeg, er ikke nok aktivitet til å lage en per dag :-p
Håper alle hadde en kjempefin dag i går! Legg gjerne inn flere bilder i gratulere-tråden.
I dag er det nydelig vær her! Skulle vært slik i går, for da regnet det endel innimellom. Men, men. 
Teodor er levert i barnehagen og jeg har satt på en klesvask mens jeg venter på å komme meg av gårde på trening. I dag skal jeg trene sykling og mage og rygg-time etterpå. 
Så må jeg til byen og bestille nytt pass, for nå har bestilt tur til mannen og meg! ÅÅÅ, jeg er spent på hvor lenge jeg klarer å holde det hemmelig....
Han har bursdag 10 dager før vi skal dra da, så da skal han få koffert og reiseguide tenkte jeg, samt bilettene.
Håper alle får en fin dag!! =)

Mannen din er heldig:)

Her har jeg en rolig dag etter tre-fire veldig hektiske dager... Alma er levert i barnehagen og mannen min er på jobb igjen som vanlig. Utrolig deilig å få sove ut i dag. Jeg har jo en baby som aldri skriker om natta, bare lager noen lyder når hun er sulten. Jeg ammer og så sover vi videre. Hun sover gjerne lenge utover formiddagen også! Jeg kan virkelig ikke klage. Nå har jeg tenkt å ta henne med meg ut på en rask trilletur, ideen er at jeg skal ta en sånn tur om morgenen hver dag framover for å komme i bedre form.

Ha en fin dag alle sammen! 

Åhh så spennende med tur - tipper mannen syns planen din er helmax!!! :) 

Så flink som skal trene - hørtes deilig ut!

Jeg skal på senvakt i dag!

Hadde en strålende 17.mai feiring! :) litt regn men pytt, frøkna var storfornøyd! Litt regn stoppa ikke hennes ønske om å gå i barnehagetog!:)

Godt mulig han er heldig, men han fortjener det!! :) Håper bare han synes reisevalget mitt er greit. Det ble ikke helt som planlagt pga pris. Men jeg tror det blir veldig bra :-D Det var utrolig deilig Å trene! Gikk ned og rakk 20 min på tredemølle før syklingen startet! Fornøyd med dagens økt, og at jeg har trent 4 ganger siden torsdag! Og det trengs, for nå skal vi spise opp iskaken fra i går :-p

Syns du høres sprek ut om dagen Fru H? Er det sommerformen som skal inn eller er du så flink hele tiden?

Jeg har begynt å jogge... Og har vel holdt på i tre uker. Har merket litt vondt i den ene ankelen, og idag var den skikkelig ille på turen.. Så kanskje lurt å ikke være sååå ivrig, og bare jogge. Får sykle og trene styrke litt innimellom. Men har noen gravidkilo å gå ned fremdeles + en hel haug til.

Idag har vi vært på babysvømming, og Sigurd har tatt sitt første dykk. Gikk kjempefint. Så traff jeg ei venninne på shoppingsenter, og fikk skravlet en hel del.
Er fint å være i permisjon altså, om det er noen av dere som har glemt det emoticon

nettop vært på tippeliga-kamp og vi vant :))
her ble det en rolig 17 mai. jeg og sambo kom fra london om natta så stod opp, kledde oss fort og skulle hente snuppa og gå i tog... gikk i toget, men det ble med det. merka at snuppa ikke var i form og vi var trøtte så dro til svigers og slappa av der, så ble det middag med flere i familien. ble feber, igjen, på snuppa og var hjemme med pappan i går og meg i dag. er feberfri nå, men fått penicillin. røde ører, forkjøla og høy crp. er hun bra i morgen så har vi en date med ei veninne og dattra. skal kanskje dra og se på små-lam :) eller lille lamsene som snuppa sier emoticon

i helgen har vi ingen planer utenom kaffi i konf på søndag. men huset skal få seg en kattevask, plenen burde klippes, så håper på fint vær og mye mer forefallende arbeid hehe :)

Jeg har vært til fotograf med jentene siden sist. Kan nesten ikke vente til de er klare!! Men det er jammen ganske hardt arbeid å være fotomodell for to så små jenter! Fotografen tok 350 bilder, så noen bør bli bra:)
Gleder meg til å legge ut et par stykker her når de kommer. Men først skal vi til Spania i noen dager, gleder meg. 

*Carine* skrev:
Syns du høres sprek ut om dagen Fru H? Er det sommerformen som skal inn eller er du så flink hele tiden?

Jeg har begynt å jogge... Og har vel holdt på i tre uker. Har merket litt vondt i den ene ankelen, og idag var den skikkelig ille på turen.. Så kanskje lurt å ikke være sååå ivrig, og bare jogge. Får sykle og trene styrke litt innimellom. Men har noen gravidkilo å gå ned fremdeles + en hel haug til.

Idag har vi vært på babysvømming, og Sigurd har tatt sitt første dykk. Gikk kjempefint. Så traff jeg ei venninne på shoppingsenter, og fikk skravlet en hel del.
Er fint å være i permisjon altså, om det er noen av dere som har glemt det emoticon

Jeg har akkurat kommet i gang, startet på spenst forrige torsdag :) Sommerformen må finnes og generelt er jeg altfor utrent. Så det trengs :) Greit når jeg jobber nattevakter også, og ikke full stilling, så har jeg noe litt mer fornuftig å gjøre på dagen :-p Klarer ikke å jogge jeg... Får fort vondt i knærne. Men jeg går litt på tredemølle da, med 3-4% helling og jogger litt innimellom. :)

Så bra, Fru H.
Jeg prøvde 30 Days Shred i dag, har jo hørt så mye om det, så fikk mannen min til å laste ned for meg i går. Det gikk forbausende bra, selv om det var forbausende tungt innimellom! Fikk en sånn herlig følelse i kroppen etterpå av å VIRKELIG ha trent, selv om det jo bare er en økt på 20 min. Har veldig lyst til å fortsette de siste 29 dagene nå, men på onsdag reiser vi til Spania, og der spørs det om jeg får gjort det. Men vel hjemme igjen kan jeg jo begynne på nytt, og føle meg litt sprekere ved start enn i dag kanskje. 

Back
Topp