Skravletråd

LilleBølla

Elsker forumet
Prøver å lage litt liv her, ser at nesten alle innlegg er borte og det er fryktelig trist..
Så, hva skjer hos dere for tiden?

Jeg er i gang med en ny runde med sykemelding og behandlinger,så sitter hjemme for
tiden. Kjedelig,men det er bare sånn det er.. Snuppa koser seg i barnehagen, og er så
vidt hun er ferdig til å dra hjem når hun blir hentet. [:)]

Uka her er jeg hjemme med Adrian, siden han går på antibiotika og må være inne pga lungebetennelse. På onsdag skal det være foreldremøte i bhg til Adrian, og styrer'n der spurte om det var greit om vi kunne snakke om feberkrampe slik at foreldre som ikke vet hva det er kanskje blir litt mer obs på det. Kjempeok for meg. Føler det er en slags "terapi" å få snakke om hva som skjedde. Føler at jeg har levd litt i ei lita boble i den siste tiden...

Ellers er det vel ikke så mye annet som skjer denne uka... Nyter bare dagene [:D]

Her har det gått i ett i det siste. Har jobbet en del ekstra de siste ukene, og forrige uke hadde er to 12 timers arbeidsdager, og når eg ikke har vært på jobb, har all tid gått med til ungene.
Nå i dag er jeg hjemme med Tord som har blitt syk. Slakke og kaster opp. Håper bare det går fort over, og at ikke noen av oss andre får det og. Ellers går det i den samme tralten som alltid her hos oss.[:)]

God bedring til Tord, håper det går fort over.

Alexander er nå syk på 2 uka.. Startet med en flott forkjølelse,og når han ble bedre av den så fikk han halsbetennelse... Michael er også syk,så her er det rolige dager... Jeg savner barnehagen - og det gjør heldigvis Alexander også[:D].
Ellers fikk jeg brev om ny innleggelse på sykehuset for meg i oktober ,jaja ,jeg blir bare dagpasient ,så da går det jo greit.
Bikkja tasser rundt som før... Er så morsomt å se,han kamuflerer alderen sin så godt! Han er jo kullsort,men nå er han grå rundt munnen og UNDER potene. Ellers er fortsatt sort,så de fleste gjetter at han er "bare" 7-8 år gammel[:D]

Hva leker barna deres helst med for tiden? Av inneleker altså ,trenger litt inspirasjon... Alexander skal være hjemme resten av denne uken også...

her går jeg i spenning og venter på å bli tante (første gang noen av mine søsken får barn)...gleder meg! Hun har termin 9oktober [:)]

Ellers går det i full jobb, kveldsskole 2 kvelder i uka, skal ta fagbrevet [;)]

Travle dager ja, ukene går fort.

ORIGINAL: MICAmor

Alexander er nå syk på 2 uka.. Startet med en flott forkjølelse,og når han ble bedre av den så fikk han halsbetennelse... Michael er også syk,så her er det rolige dager... Jeg savner barnehagen - og det gjør heldigvis Alexander også[:D].
Ellers fikk jeg brev om ny innleggelse på sykehuset for meg i oktober ,jaja ,jeg blir bare dagpasient ,så da går det jo greit.
Bikkja tasser rundt som før... Er så morsomt å se,han kamuflerer alderen sin så godt! Han er jo kullsort,men nå er han grå rundt munnen og UNDER potene. Ellers er fortsatt sort,så de fleste gjetter at han er "bare" 7-8 år gammel[:D]

Hva leker barna deres helst med for tiden? Av inneleker altså ,trenger litt inspirasjon... Alexander skal være hjemme resten av denne uken også...

Stakkars Alexander og Michael.

Alida leker mest med små biler, tegner en del, dukka si [:D]

Heisann - godt å finne en skravletråd igjen!! Selv om jeg egentlig har en HAUG med husarbeid som roper, så kan jeg vel heller skrive litt[:)]

Trygve har nettopp vært på ny kontroll på Ullevål, han har vært ca hver 3.mnd etter operasjonen for grå stær på det ene øyet i fjor høst. Operasjonen har forsåvidt vist seg å være vellykket, da han er "stær-fri", men ellers er det lite oppløftende å få høre der nede. Operasjonen skulle vært gjort mens han var bitteliten baby, grå stæren skulle vært oppdaget på den aller første legesjekken og ihvertfall på 6ukerskontrollen, 6mnd, 1 år osv - i stedet for ble Trygve 3,5 år før han ble møtt med virkelig ekspertise, og sporenstreks operert. Uansett var det alt for sent, han får aldri samsyn på øynene. Vi har drevet lapptrening (som IKKE har vært lett), men fikk nå vite at han bare har 10% syn på det øyet. Ikke rart han hater lappen!!?!han blir jo nesten blind med den på[:(] Vi ble likevel oppfordret til å prøve en periode til med lappen, bare for å være sikker på at synet ikke endrer seg (mest sannsynlig gjør det ikke det, og lapptreninga har vært totalt bortkastet)

Oi, ble ei lita utblåsning der... Men om ei uke vender vi snuten sørover, og skal kose oss i 14dager på Gran Canaria. Har med mora mi og venninna mi, så vi skal nok klare med ungeflokken, selv om det er ei lang reise med tre små[;)] Dagene går i ett, selv om det "bare" er hus og unger det går i stort sett. Gubben er ganske travel for tida, med to jobber, men vi håper det skal roe seg litt etterhvert igjen - det skal uansett bli godt med ferie![:)]

[/URL]

ORIGINAL: someone

Lego! Og brannbiler, perling, leire, maling er populært.

ORIGINAL: LilleTiger

ORIGINAL: someone

Lego! Og brannbiler, perling, leire, maling er populært.

Her er det biler, figurer (alt fra pokemon,petshop,dyr..) bamser, puslespill,memoryspill det går i..

[:-]Må jeg spille fler spill nå så spyr jeg!! Han ELSKER det ,og jeg er bra lei nå!! Vi fant frem perlene og modell leiren i dag - hurra!! Så nå er det vinter...De tingene har jeg ikke fremme om sommeren ,men kom på det når jeg leste om det her[:D].
Lille Tiger ,så leit at han ikke ble oppdaget før!! Men ,de klarer seg jo godt med bare ett øye også da,heldigvis!
Michael er "fungerende blind" på det ene øyet. Det betyr at han har ikke syn på øyet,men øyeeplet beveger seg synkront med det seende øyet. Han har en medfødt arvelig degenerert greie... Arvet fra meg,selvfølgelig[8D]. Jeg er heldigvis bare litt nærsynt.

Først, god bedring til alle de syke!
Her i gården er det litt omvendt, det har begynt å gå vannkopper i barnehagen, så jeg bare folder hendene og håper på at vi også får de snart [8D] Hadde vært litt greit å bli kvitt de!
Lille Tiger, så utrolig stusselig at de ikke fant det ut før, det høres jo ikke så bra ut! Fyyy, tenker jeg av og til om det norske helsevesen (selvom jeg jobber der selv [8|])

Her i gården er ting som det pleier, gubben er i Singapore, og jeg styrer med jobb, studier, barn og hjem.. Alt går på et vis. Har hatt en kjip periode det siste året, ikke vært helt sikker på hva jeg vil og skal ifht til gubbe og sånt, men begynner vel så vidt å få hodet over vann igjen.
Har fått vaskehjelp nå, det blir fantastisk! Da slipper jeg ha dårlig samvittighet når jeg bruker mine etterlengtede fridager til å besøke venninnner jeg ikke har mulighet til å besøke ellers[;)]
Marie er i full sving, vi har styrt litt med at hun har helt tatt omsorgsrollen for Kristoffer i barnehagen når han begynte på stor avdeling, og hun ville ikke leke med de andre barna, bare passe på at han hadde det bra, men det har heldigvis gått seg til! Men tror nok hun kommer til å ende opp i et omsorgsyrke til slutt, hvis hun fortsetter på dette viset[;)]

hei hei alle sammen!!
så kos å se en skravletråd[:D]

Her går dagene så de suser, storkoser meg med ungene mine og kjæresten[:)] Prøver å kose meg ekstra med barna når jeg har de hjemme og litt ekstra med kjæresten når ungene er til pappaen, men de fungerer kjempefint sammen alle 3[;)]

Jeg går fortsatt hjemme og kjeder møkka av meg, håper NAV har noe å tilby meg når jeg skal dit neste fredag.

Har forresten operert i dag[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Endelig har jeg tatt bukplastikken, og d er ikke så ille som jeg fryktet - klarer fint å sitte og ligge, litt værre å stå/gå[:'(] meeeen om en ukes tid så skal dette være i orden også, og jeg vil ha fått tilbake magen jeg hadde for 5 år siden[:D]

Back
Topp