Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Jeg må uansett opp om natta og pumpe, får ikke sove med melkespreng, så da kan jeg like så greit mate også :/ Nå har i tillegg ammingen fucka seg helt, så jeg må pumpe for å opprettholde produksjonen, i det minste. Det funker dårlig å dele opp natta når han jobber og må opp halv sju, men han tar ofte den siste matingen i 23-tiden, slik at jeg kan legge meg 21 og få et par timer søvn før natta. Blir bare så tullete av at vi er så lenge våkne for hver mating :wacky::dead:
Det er ingen skam å gi erstatning ❤️
 
Hva gjør at dere er lenge oppe? Gråter han hvis du legger ham igjen rett etter mat?

Ting tar bare tid. Han må mates sakte, ellers kommer det opp igjen. I tillegg må jeg holde han oppreist et kvarters tid etter måltidet, av samme grunn. Etter han har sovnet igjen, noe som fort tar 10-20 min, så må jeg pumpe. Plutselig har det gått 1-2 timer o_O
 
Ting tar bare tid. Han må mates sakte, ellers kommer det opp igjen. I tillegg må jeg holde han oppreist et kvarters tid etter måltidet, av samme grunn. Etter han har sovnet igjen, noe som fort tar 10-20 min, så må jeg pumpe. Plutselig har det gått 1-2 timer o_O
Usj. Vi brukte å være lenge oppe også, men begynte for noen uker siden å ta ham opp i senga mi for liggende amming når han våknet, og så sovner jeg egentlig fra det. Føler dette er veien videre for oss, men må perfeksjonere det; finne ut av den altfor myke senga og at det blir altfor varmt.

Håper du også finner noe som fungerer snart! Og ikke minst at du får sovet ut.
 
Bare ikke slit deg helt ut da :) Er så viktig med søvn. Jeg blir helt loco uten :p

Jeg trykka feil på tommel ned :hilarious: Jeg blir ganske loco selv. Tror jeg skal satse på å bli flinkere å sove med han på dagen istedenfor å gjøre alt mulig annet. Samt legge meg en time med han på kvelden i 20-tiden, uansett hvor kjedelig det er å sove så tidlig.
 
Mini var akkurat ferdigspist, ferdigrapa og påvei til å sovne da han fyrte av tidenes fis/bæsj-kombo i bleia. Flaks at man er så glad i de små krapylene.
 
Tar dere opp ungen for raping om han/hun sovner ved puppen?
Nei. Men det straffer seg i form av gulp. Jeg har dog så store problemer med å få henne til å sove at jeg lett vasker ekstra klær over å vekke henne de få gangene hun sovner ved puppen. Så tar jeg heller rapingen når hun våkner igjen. Funker vel ca. halvparten av gangene. Men hun er ikke noe særlig plaget med magen heller.
 
Sånn ser det forresten ut når man går fra ekstremt aktiv til 6 uker inaktiv.
 

Vedlegg

  • Screenshot_2018-10-14-23-15-24-1.png
    Screenshot_2018-10-14-23-15-24-1.png
    8,8 KB · Visninger: 31
Da har jeg akkurat kjørt 4 mil for å få tak i otrivin. Har blitt syk. Jobbet kveldsvakt i går og skal egentlig på igjen halv 8, men det gikk visst over. Flere som hater å ringe jobben og si de ikke kommer?
 
Tar dere opp ungen for raping om han/hun sovner ved puppen?
Jeg gjør stort sett det, ellers blir han ofte urolig og våkner med magevondt og må gulpe. Men ikke alltid så lett å få opp noen rap når han sover og er slapp i kroppen :)
 
Jeg angrer på at jeg spiste søtpotet i kveld. Antagelig er det den eller Bretagne kyllingsausen jeg reagerer på. Mannen er i fin form, men det er ikke magen min [emoji85]
 
Jeg angrer på at jeg spiste søtpotet i kveld. Antagelig er det den eller Bretagne kyllingsausen jeg reagerer på. Mannen er i fin form, men det er ikke magen min [emoji85]
Jeg reagerer også på søtpotet, men det dritet jeg i - bokstavelig talt
 
Jeg reagerer også på søtpotet, men det dritet jeg i - bokstavelig talt

Fant ut litt senere på natta at det ikke var søtpotet likevel. Smartingen meg hadde jo spist over en halv pakke med stimorol tyggis i kveld. Hurra for lakserende sorbitol [emoji85]
 
Skulle til å si har folk begynt å sove om natta. Ikke innlegg siden mitt siste i går [emoji12]
 
Back
Topp