Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Hipp, hipp, hippeti hipp hipp hurra. Etter en dag med sovestreik igår og fullstendig overtrøtt baby, sloknet hun 2130 og sov *trommevirvel* til 3. Kroppen min tror den har fått søvn for resten av natten, så nå sover hun, men ikke jeg.. sulten er jeg og....
 
Fadeeeeer, bleielekkasje langs beina hver natt nå. Og det både med størrelsr 1 og 2 bleier :arghh:
 
;)
Man må ikke rydde kjøkkenet. Kjøkkenet _må_ ryddes 2 ganger; før fotografering til salgsannonse og før visning. Ellers kan det være rotete;)

Håper det blir mer søvn denne natta.
Fikk fylt i oppvaskmaskinen litt da ellers er kjøkkenet fortsatt kaos. Og minsten er i bedre form etter vaksinen. Men fortsatt drittvær så levering og henting med baby er et herk. Men i dag har mannen perm så han skal levere i bhg :)

Og jeg og minsten kan få sove/hvile litt til ;)
 
Man må ikke rydde kjøkkenet. Kjøkkenet _må_ ryddes 2 ganger; før fotografering til salgsannonse og før visning. Ellers kan det være rotete;)

Håper det blir mer søvn denne natta.
Jeg får ikke sove hvis kjøkkenet er rotete.:bag: Resten av huset kunne godt sett ut som om det hadde vært en eksplosjon der, men kjøkkenet må være ryddig. :p
 
Hun vil ikke sove i natt ... Vil ikke! Hun er heldigvis ikke sur, men ligger og stønner, surver og styrer for seg selv. Jeg tør bare ikke legge oss, for DA ...!!!
 
Altså, hva er greia med å ikke få sove? Klokka er 02.40 på natta, baby har sovet siden 22.30 og jeg er lys våken. Og han vil snart ha pupp og så vil han bruke lang tid på å sovne og vips var det morgen. Det var den dagen med mørke ringer under øynene og grinete humør:banghead:
 
Altså, hva er greia med å ikke få sove? Klokka er 02.40 på natta, baby har sovet siden 22.30 og jeg er lys våken. Og han vil snart ha pupp og så vil han bruke lang tid på å sovne og vips var det morgen. Det var den dagen med mørke ringer under øynene og grinete humør:banghead:
Her er det knøttet som ikke får sove. Lei.... Blir vel like trøtt av begge versjoner.
 
Jaja har vært våken fra ca halv 2...nå er den 4...har spist, drukket te og tisset 3 ganger. Har ikke vært her på lenge, har mistet MA 2 ganger det siste året. Men til min store overraskelse så oppdaget jeg at jeg var gravid for 3 uker siden, men da var jeg 21 uker på vei.....helt merkelig at jeg ikke har forstått at jeg var gravid tidligere. Uansett så blir det mye tenking på natta, prøver å være flink til å spise når jeg våkner for da sovner jeg raskest, men i natt så banker hjertet mitt så veldig....kjenner på mange tanker...snart 44 år....er bestemor til ei herlig jente på snart 4....og har en sønn på 6 år....å eldste jenta mi blir 25 i år.....ja denne som kommer nå kan trygt kalles attpåskatt ❤
 
Jaja har vært våken fra ca halv 2...nå er den 4...har spist, drukket te og tisset 3 ganger. Har ikke vært her på lenge, har mistet MA 2 ganger det siste året. Men til min store overraskelse så oppdaget jeg at jeg var gravid for 3 uker siden, men da var jeg 21 uker på vei.....helt merkelig at jeg ikke har forstått at jeg var gravid tidligere. Uansett så blir det mye tenking på natta, prøver å være flink til å spise når jeg våkner for da sovner jeg raskest, men i natt så banker hjertet mitt så veldig....kjenner på mange tanker...snart 44 år....er bestemor til ei herlig jente på snart 4....og har en sønn på 6 år....å eldste jenta mi blir 25 i år.....ja denne som kommer nå kan trygt kalles attpåskatt ❤
Gratulerer med en liten skatt på vei da. Sprekt å bli mamma etter å blitt bestemor. Og attpåskatter er jo koselig <3
 
La oss tidlig. Men ungen kom med en megagulp. Byttet på å ordnet. Da skulle ha bæsje...
 
Fikk en påminnelse i natt, om hvordan det er å ha baby som er overtrøtt etter 12 timer uten hvil. :facepalm:
 
Back
Topp