Skravletråd uke 51

Coolann

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Marsboerne 20 18
Ukens snikker snak [emoji6]

Skulle sende en mld for litt siden. Men hadde ene armen på toppen av magen når lille sparket til. Så ble noe rabbel, og self måtte jeg komme borti send knappen [emoji13]

Her har det vært en fin dag. Onsdager er så mye bedre når man skifter uke da, hihi :)

I morgen skal jeg på UL på sykehuset. Er rolig enn så lenge, men tenker nervene kommer i morgen tidlig!

Her har det vært en fin dag. Onsdager er så mye bedre når man skifter uke da, hihi :)

I morgen skal jeg på UL på sykehuset. Er rolig enn så lenge, men tenker nervene kommer i morgen tidlig!

Ukesbytte her også på onsdager - hurra for lillelørdag! ;) Lykke til på UL i dag. :)

Kjennes ut som noen har kjørt over meg med en veivals :( så vondt i bekken, rygg og kroppen i dag. Pluss smertefulle kynnere:smiley-ashamed004 sov ingenting i natt. Så ja uke 51 er dritt haha.

Hvordan går det med dere og smerter? Hvor har dere vond ? Eller er dere smertefri ?

Utrolig sliten og trøtt i dag.. Nedpress og stikkinger igjen i går og bekken som er helt ødelagt. Mest sannsynlig pga at jeg var på jobb i går. Sykmeldt 60% i det siste. Prøve og se åssen det blir. Men stress på jobb er nok ikke gunstig for kroppen[emoji57]

Skulle ønske vi hadde navnet klart, føler jeg hadde fått enda mer forhold til den lille da. Har ingen navn jeg er helt fortrolig med, bortsett fra et som mannen selvfølgelig ikke liker[emoji85]

Hentet storesøster tidlig hjem fra bhg for å feire 1 årsdagen til lillebroren. Da skulle han self ikke sove til vanlig tid. Så han sovnet når hun kom hjem. Blir litt mamma tid på henne da [emoji4]

Hentet kommende storebror tidlig her også. Han hadde hostet til han kastet opp i barnehagen, og de er hysteriske på oppkast samme hvor mekanisk det er, og med han hjemme pga feber mandag og tirsdag og styring insistering på behandling av øyekatarr fra barnehagen i går (mot helsemyndighetenes anbefalinger) så har uka vært alt annet enn avslappende. Spent på hvordan jeg skal komme gjennom juledagene med den oppladingen jeg har hatt denne uka, jeg klarer ikke å henge med på tempoet til lillegutt en hel dag når han er frisk, og jeg er sliten og trenger å slappe av litt også.

Kjenner at d passer bra at jeg skal på ul i morgen,da jeg synes h*n er så rolig de siste dagene[emoji171]

Back
Topp