Skravletråd uke 43!

Jeg har løst det med å få meg buksa åpen :shy: :laughing002 Har også glemt å lukke den ute blant folk :laughing021 Men føles så rart å bruke mammabukse og..

Dere som har vært gravide før, og på ingen måte klarte kaffe sist graviditet: Har dere klart å drikke kaffe i senere tid?

Jeg drikker ikke kaffe, men hadde samme greie mot Pepsi Max - og det ga seg uti andre trimester. Håper det går seg til for deg og :knegg:

Hvordan går det med dere og bukser som passer? Føler alle mine strammer alt for mye og må alltid knappe opp øverste knappen under genseren når jeg sitter på jobb. Prøver å finne en gravid-bukse som ser normal ut, med kul og moderne stil.. men finner ganske få egentlig. Føler det blir veldig avslørende å gå med gravidbukse på jobb av den grunn. Går vanligvis bare i vide Levis-bukser, men nå er det ingen som passer :wtf:
Kjøpte stretch jeans på hm forrige gang, og synes de var veldig behagelige å ha på xsmile9 Men ser de har mye fint på både veromoda nå og zalando:angelic:

Jeg brukte gravidbukse på jobb i dag og har funnet frem mannens arbeidsbukseseler for å ha på utebukse når jeg sykler til og fra jobb og på jobb :hilarious:
Må bare ha smekken åpen, blir så utrolig hemmet i bevegelsene mine, funker fantastisk dårlig i barnehage :bag:

Jeg var hjemme torsdag og fredag forrige uke, så helg, hadde greit med energi i går.
Nå sovner jeg på sofaen, natta :p

Har ikke noen problemer med trange bukser enda, men det er kanskje fordi jeg labber rundt i litt for stort arbeidstøy på jobb fra før og foretrekker koseklær ellers :hilarious: kanskje jeg merker noe når jeg må ha på meg vanlige bukser til helga. Jeg merker at det presser litt nederst i magen når jeg sitter fremoverlent da.

Last edited:
Ja, det er vel ikke det at det er så trangt hos meg, men ubehagelig kanskje? Mange gode kreative løsninger her da :hilarious:

Fikk låne noen bukser av en venninne forrige gang jeg var gravid med stretch i siden som ikke så ut som gravidbukser. Funket bra tidlig og også etter fødsel:) Men nå husker jeg jo ikke merket… Må prøve å få lånt de igjen nå, men skal jeg hå ut med nyheten før uke 12…? Hmm.

Her ser magen ut som om jeg er minst 6mnd gravid. Uten gravidbukser hadde jeg ikke overlevd. Men de har så dårlig passform så det blir mest gravidtights med oversized hettegenserkjole :hilarious:

Her ser magen ut som om jeg er minst 6mnd gravid. Uten gravidbukser hadde jeg ikke overlevd. Men de har så dårlig passform så det blir mest gravidtights med oversized hettegenserkjole :hilarious:
Tights og kjole/tunika var min absolutte favoritt sist graviditet. Gleder meg til eg tørr å vise fram magen og kan gå med det igjen. Har ikkje noko å gå med saman med tights som ikkje viser fram magen, og er ikkje klar for at alle skal vite ennå.

Det skulle tatt seg ut her, han med sine 190 cm, og jeg med mine 160 cm:hilarious:

Jeg har faktisk gått over til gravidbukser. Kanskje 2 uker siden? Eller mer:p Jeg orker ikke bukser som klemmer. Er 8+2 i dag. Hadde bukser fra sist graviditet, men er ikke helt fornøyde med dem. Var fornøyd sist, men da hadde jeg et annet utgangspunkt kroppslig:happy:

hehe.. her er det 167 mot 188:hilarious:, men bretta opp beina til en kul brett, og det ble faktisk veldig naturlig! Hadde førstehjelpskurs på jobb i dag, og dugnad i borettslaget etterpå, så ikke sjans å gå rundt med knappen åpen i de situasjonene.
Gleder meg til å kunne fortelle og vise fram en faktisk mage, da blir alt litt lettere tror jeg.

Back
Topp