Skravletråd uke 33

liljis

Elsker forumet
Julibarna2014
Kunne ikke finne en i farta :)

Sitter på jobb og slapper av, og surfer litt. Kom til å se termintråden til april.. ikke lenge til det dukker opp en for mai også ;)

-Appen

Nei det er da man skjønner at det går fort :-)
Syns fremdeles det går sent da, 3 uker til de magiske 12 og UL i morgen som jeg bestilte for en uke siden, men føler jeg har ventet i ukesvis :p

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Har planer om å bestille ul i uke 12, bør kanskje starte å søke opp alternativene.

ellers ligger jeg på sofaen og lurer på hva jeg skal spise, må ha noe mat snart...

Ligger i senga enda. Trøtt og kje :p gleder meg til vi alle kommer til det punktet hvor man kan kjenne liv. Kommer til å bli så herlig <3

auauau. var smart å kjørte til jobben på fredag for å levere sykmelding og etter det så har jeg kjempe vondt fra bekkenet og ned i ankelen i høyre beinet mitt. gjør vondt når jeg sitter.

Noen som vet om noen private steder å ta UL i Bergen? Tror ikke jeg klarer å vente!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Idag har jeg vært på UL! 10+0 :)
Fikk se et bankende hjerte, hos en aktiv liten krabat! <3 *lykke*

Var hos Aleris i Marken. Syns jeg fikk litt lite for pengene i forhold til Sentrumslegene.
Kom inn, fikk spørsmål om helse osv, opp i stolen, legen tok en titt, kjente på livmor, og så innvendig UL. Fikk se hjertet, spiren, sjekk og mål av eggstokker og vips så var jeg ferdig.
Skulle gjerne ha hørt hjertet, og fått med noen bilder, men det viktigste er jo at alt så fint ut <3

Har hatt fri fra jobb i dag og nytt en dag hjemme med lille snuppa :) deilig. Nå nærmer det seg ul med stormskritt og jeg er fryktelig spent! Vet ikke hvordan jeg skal holde ut. Tar det som et godt tegn at jeg skal på mamma sin bursdag :)

husker den dagen jeg hadde tatt testen, og var uke 4, så kom jeg inn her, og viste ikke noen ting egentlig, så sto det "ultralyd i dag" "hvor skal du føde?" husker jeg fikk helt panikk :P

10+0 idag og ul utti uka ♡♡ Spennende!..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da er det duket for første dag på jobb etter ferien... Dautrøtt etter en natt med lite søvn, kvalm og veldig usikker på hvordan dette skal gå :p

Var innom en tur i går og fortalte til sjefen. Hun ble veldig glad på mine vegne mht historien min, og skulle se hva hun kunne gjøre for å tilrettelegge best mulig.

Andre lærere her, som har erfaring/tips til å lette skolehverdagen?? :)

Håper noen vil krysse litt fingre for meg o dag!! ;)

for en time siden ringte fotografen og hun kommer allerede i morra! wæææ!! det vil si at leiligheten vår vil ligge til salgs til helga :) :)

Under 1 time igjen til jeg er 12 fullgåtte uker!!! DA blir det jubletråd!! :)

2 små + spiregutt <3 ventes i februar <3

Hjemme fra jobb i dag, kastet opp på vei til jobb så jeg snudde :p Jeg som ikke har vært kvalm.. Føler meg bedre nå og ligger å ser på fødeavdelingen :-) :-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Idag ligger jeg i senga og ser på army wives :) skikkelig jenteserie, så den koses med kjeks og min hund mens jeg venter på samboeren min er ferdig på jobb. Slappe dager!

Hjemme igjen etter noen timer på jobb, og besøk hos legen. Ble ny sykemelding i 3 uker til, da er jeg i alle fall forbi uke 12. Kvalmen gir seg hos de fleste rundt uke 14 sa legen, og betrodde at hun var kvalm i hele svangerskapet. Dagene går i alle fall, og litt høst har det blitt.

Back
Topp