Skravletråd uke 31

*Alias*

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Marsboerne 20 18
Fant ingen tråd..

Skravl i vei!!

Innkjøring i bhg for alle denne uken. Hva skjer hos dere?

Siste ferieuka på oss her! Nyter siste dagene hjemme med rolige dager [emoji5]️

Siste fridag i dag. Går på siste 4 uker før permisjon i morgen! Litt spent på hvordan jeg vil fungere i nattstilling med den formen her, men får vel bare bite tenna sammen! 13 vakter igjen[emoji4]

Barnehageinnkjøring her også. Og første dag tilbake på jobb i morgen, spent både på formen og på om jeg finner klær som gjør at jeg ikke ser som jeg er 6 mnd på vei. (Oppblåst, og tredjegangs...)

Minste datteren her begynte i går på bhg, men har gått 1,5 år tidligere så ingen tilvenning her [emoji4] jeg er så trøtt i disse dager at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre snart. Huset forfaller.. orker ikke gjøre noe!

Gud hvor deiligt det var å få trent litt i går.
Godt å kjenne på kroppen at man er sliten for andre grunner enn graviditet :)

Gud hvor deiligt det var å få trent litt i går.
Godt å kjenne på kroppen at man er sliten for andre grunner enn graviditet :)
Skal ikke påstå at jeg har trent,men kjenner igjen følelsen. Gikk en lengere tur i går, og det er lenge siden sist. Det føltes så godt å bli litt sliten i stedet for utmattet [emoji254]

Skal ikke påstå at jeg har trent,men kjenner igjen følelsen. Gikk en lengere tur i går, og det er lenge siden sist. Det føltes så godt å bli litt sliten i stedet for utmattet [emoji254]

Ja, det var akkurat følelsen, sliten og ikke utmattet! Der fikk du sagt det :)

Hvor mye tåler de inni magen?
Mannen og Lillemor skulle skremme meg i solsenga og hun landet nederst på magen/trusekanten (som et hopp) [emoji53]

Hvor mye tåler de inni magen?
Mannen og Lillemor skulle skremme meg i solsenga og hun landet nederst på magen/trusekanten (som et hopp) [emoji53]

Enn så lenge så er vel ikke livmoren kommet høyt nok opp til at den er utsatt. Kampsport er visst greit frem til uke 12 f.eks.

Enn så lenge så er vel ikke livmoren kommet høyt nok opp til at den er utsatt. Kampsport er visst greit frem til uke 12 f.eks.

Takk!
Såpass ja, da går det nok greit [emoji3]

Siste feriedag på meg i dag! Gruer meg litt til å begynne å jobbe igjen hvis denne kvalmen vedvarer [emoji51]

Back
Topp