Skravletråd uke 28

Olive76

Forumet er livet
Er så lite aktivitet i denne ferietid at jeg tror det holder med en ukestråd. Hvis ikke er det jo fritt frem å lage dagstråder i fleng altså...;-)

Her er det håp om at kjøkkenet endelig blir ferdig. De begynte rett etter påske, hadde opphold fra 1. juni til nå og no kom omsider de siste skapsdører.

Ellers ble jeg spurt om å være med på urnenedsettelse idag. Er en nabo som skal sette ned sin sønn på knappe 50 år. Så jeg stiller opp og synger en sang. Tenker å trille til kirken. 3 km hver vei. Blir litt trim også da, og håp om at Felix sover seg igjennom seansem.

Og så har jeg kastet trekket til en av Gustavs bilstoler i vaskemaskinen. Står håndvask på det, så prøver med et håndvaskeprogram. Blir bra med "Ny" frisk bilstol tl ferien. Gustav ble faktisk bilsyk i helgen og kastet opp, men holdt oppkastet i munnen til vi fikk ham ut. Flinke gutten! Vurderer litt om man skulle prøve tabletter eller evt seaband på ham. Noen erfaringer med dette til barn?
 
Lurt med ukestråd i disse ferietider:)

Her er det lite som skjer fortiden. Vi har ennå ikke ferie, så her er det jobb og barnehage som vanlig. Egentlig er det litt kjekt for barna å være i barnehagen nå når det er litt stille, for de gjør så mye kjekt hver eneste dag og jeg slipper å stå i rushtrafikken inn til Stavanger hver morgen og ettermiddag:) Skulle ønsket trafikken alltid var så rolig som den er nå.

Ellers har vi svigers på besøk. De reiser i morgen men har vært her siden før helgen da vi har feiret 60 års dagen deres med en tur på lørdag til Flor og Fjære. Det er på en liten øy utfor Stavanger hvor de har bygget opp en park med masse blomster, altså perfekt plass for to 60års jubilanter:)

ha en god dag/uke alle sammen
 
Olive: Jeg har bare prøvd seaband på meg selv under svangerskapskvalme og syns det hjalp.

Iselink: Flor og fjære er jo fantastisk!!!

Her er det to arbeidsdager igjen så har jeg ferie!! Halleluja!!! fy søren så lang den siste arbeidsuka før ferie er:-P Så nå håper jeg somemren setter inn her på sørvestlandet;-D

Skjer ikke så mye her for tiden, jeg er bare trøtt hele tiden. våkner hver natt i tre fire tiden når sola står opp, og får ikke sove mer:-S
 Venter på en svart liftgardin som kommer om en uke, og jeg håper virkelig den kommer da, for jeg trenger søvn.

 
Her og er siste uka med innspurt før ferien.. Enda 4 vakter igjen da jeg skal jobbe helg før ferien.. Så det nærmer seg..! Om en uke på denne tid ligger vi vel å krangler i teltet.. :-P

Ellers så hadde legen min prøvd å ringt meg her i går, men fikk ikke tatt den.. Var jo nettopp å tok en celleprøve, så jeg tenkte kanskje det var noe med den da.. De ringer vel ikke om alt er i orden..? Men hun har ikke prøvd igjen da, så det haster vel gjerne ikke..

Har nettopp hatt besøk av søstera mi og typen og søte snille gutten deres.. Jeg er superstolt tante!! Han er nydelig fin.. :-D

Så nå må man vel straks komme seg i seng for å være opplagt til en lang og travel dag på jobb i morgen.. Legevisittdagene er ofte veldig travle.. Sååå.. Vi snakkes siden.. :-D
 
God onsdag :-)
Titter en tur innom jeg orker desverre å ikke skrive så mye om dagen pga kvalmen. men håper den gir seg snart er i uke 12 i morgen.
I helga var vi kr.sand å så på Kaptain Sabeltann Showe. Var kjempe bra. Christian var helt med og stas å sitte på første rad.

Olive76 sea band funker på meg
 
Almyrida: trenger ikke være noe galt, annet enn for eksempel celleendringer, da vil de bare ha deg inn til ny celleprøve om et par måneder, for å se om det er normalt igjen... har selv opplevd det noen ganger, og alt har gått seg til av seg selv

Her har jeg satt meg ut i sola på svigers sin platting. Startet dagen i dag med en fantastisk tur med ungene til en innsjø i Volda med medbragt niste og påfølgende steinkasting i vannet, løping på plenen, etc. Så dro vi og handlet litt is og mat, og nå sitter Johanna hjemme og slapper av litt mens August sover i vogna si.

I dag hadde vi planer om å få internett hjemme, det er dagen i dag som er leveringsdato som er bekreftet fra leverandør, men når G ringte dem i dag for å avklare noe så sier de at de har ressursmangel og at de ikke kan komme hit før 29. juli=!?" &&&=? Ja, så da blir det pirat-surfing på meg en stund fremover, og ikke gidder jeg å drasse med meg pc'n bort her så mye heller, for den er så stor... forresten, nå har jeg jo den nye telefonen, den kan jeg jo bruke

Ellers skjer det lite - ungene og jeg har jo ferie, og de driver meg fra vettet med krangling og hyling og skriking, så heldigvis kommer mormor og tante i kveld (min tante og min mor forresten, men ungene her kaller henne tante)
 
hei!

nå fikk jeg endelig til å svare.. har vært her inne en del, men har ikke klart å verken lage tråd, eller svare på eksisterende... :( sååå da har jeg bare lest... :)

nå har jeg startet ferien min.. endelig.. og det var etterlengtet, for jeg er ikke i form for tida.. :( skikkelig uggen.. og sliten... og hodet mitt henger ikke med.. men det kommer seg vel med litt ferie får vi håpe.. :)
vi har den o store ryddesjauperioden her hjemme nå.. kaster og kaster.. og det er jammen deilig..
utrolig hvor mye man samler opp i løpet av noen år.. :s men nå har vi snart tømt et rom.. så skal vi ta fatt på alt vi har av skaper og skuffer og boder... så får vi snart et tomt hus, sakte men sikker.t.. det kastes iallfall med hard hånd.. så må bare shopperen i meg også slutte.............................................. nå må jeg jakte etter en liten fin boks, som jeg skal
ha litt gamle papiroppskrifter i.. som kjeg har funnet hos bestemor og mormor.. om noen kommer over en fin boks et sted.. gjerne litt gammel preg, halvromantisk.. så hyl ut ;)
 
Ja, da hadde jo legen min prøvd å ringe flere ganger i dag og, men fikk da endelig tak i henne, og det var celleendringer.. Så jeg er sendt videre til utredning på sykehuset her.. :-) Ellers så nærmer ferien seg med stormskritt! Meeen man sitter og er grei på forhandlingsmøtene og vips så har man jobbehelg før ferien.. Blæh! Hahaha.. Men men.. Mandag er det FERIE! Og da går ferden til Kristiansand..! Gleder oss veldig til det.. Og torsdagen blir det Sabeltann show for hele familien og noen av de vi reiser med..! :-D
 
Nå har vi akkurat kommet hjem fra ferie! Har vert en tur på hytta. Ble litt mindre penger denne sommeren enn planlagt. Måtte betale en del på reperasjon av bil. MEN vi har storkost oss veldig! I går var vi på marknad. Ungene fikk kjøre Eliasbåten. Det var stas!

Solveig har savnet tingene sine. Kom nok ikke på det før vi var nesten hjemme. I morgen er det barnehage for 3 av 4 i familien.. Far skal også på jobb. Må nok finne frem klær til ungene, skjekke om alt har navn på. MEN først må klærne vaskes!
 
Back
Topp