Skravletråd uke 23

Var litt rart å være hos jm i dag. Jeg snakket om at jeg var 15+1 og hun følger menstermin som 14+3. Spiller ingen rolle, men blir litt ør :cool:

Får håpe jm på oul tar hensyn til tidlig ultralyd beregningen slik som sist. Er ikke gira på å evt gå enda litt ekstra over tiden. Forrige gutt var nesten 4800 gram :hilarious:

De hadde ikke mottatt henvisning til UL på denne dama nei :hilarious: Så nå har jeg purret på legen. Har vel sikkert ikke søkt om fødeplass heller da :wacky:

De hadde ikke mottatt henvisning til UL på denne dama nei :hilarious: Så nå har jeg purret på legen. Har vel sikkert ikke søkt om fødeplass heller da :wacky:
Så utrolig kjedelig[emoji45] maks uflaks får en si[emoji19] håper du får en time fort[emoji4]

Det gjøres vel ofte i samme søknad? Iallfall i Oslo:) Men håper det blir fortgang da. Du kan søke selv, men det er litt pes.

Det gjøres vel ofte i samme søknad? Iallfall i Oslo:) Men håper det blir fortgang da. Du kan søke selv, men det er litt pes.

Ja, samme søknad :) Stemmer det :)

Ordner seg nok uansett. Denne babyen kommer om jeg har fått fødeplass el ei:hilarious:

Back
Topp