Skravletråd uke 18!

Nei, kanskje det blir feil å tvinge men det er jo ganske få ungdommer som har et «selvstendig» syn på det likevel. Som Regel er den beslutningen veldig formet av peer pressure og da syns jeg faktisk at familiens involvering er helt OK. Syns kanskje det er litt for stor grad av individfiksering i samfunnet nå fremfor på nittitallet når jeg var ung og lovende :hilarious:

Jeg var ikke døpt, og så ikke på det som noe alternativ å døpe meg som 14-åring. Var litt mobbeoffer fra før så turte ikke. Var veldig glad for den borgerlige muligheten :) veldig fine seremonier og det er jo et fint budskap.

Når det er sagt så døper vi barna våre [emoji5] jeg synes det er det som gir absolutt valgfrihet.
 
Jeg var ikke døpt, og så ikke på det som noe alternativ å døpe meg som 14-åring. Var litt mobbeoffer fra før så turte ikke. Var veldig glad for den borgerlige muligheten :) veldig fine seremonier og det er jo et fint budskap.

Når det er sagt så døper vi barna våre [emoji5] jeg synes det er det som gir absolutt valgfrihet.

Det skjønner jeg veldig godt at du ikke ville.
 
Jeg var ikke døpt, og så ikke på det som noe alternativ å døpe meg som 14-åring. Var litt mobbeoffer fra før så turte ikke. Var veldig glad for den borgerlige muligheten :) veldig fine seremonier og det er jo et fint budskap.

Når det er sagt så døper vi barna våre [emoji5] jeg synes det er det som gir absolutt valgfrihet.

Det er det jeg også tenker. Derfor skal vi også døpe. Hadde heller aldri døpt meg som 14 åring. Har rett og slett ikke turt, å vil ikke utsette mine barn for det heller. Så får de ta valget når de blir så stor at de skal konfirmeres :)
 
Back
Topp