Skravletråd uke 16

Ulempen med å være så sliten er at det ikke frister å lage mat. Så kjøpte med meg bolle fra jobb som jeg slukte i bilen. Åååå jeg som tenkte være super streng disse ukene for ikke å legge på meg unødvendig
 
Ulempen med å være så sliten er at det ikke frister å lage mat. Så kjøpte med meg bolle fra jobb som jeg slukte i bilen. Åååå jeg som tenkte være super streng disse ukene for ikke å legge på meg unødvendig

Kjenner meg igjen i den. Vært skikkelig tiltak å lage mat den siste uken. Har heldigvis hatt matkasse denne uken så sluppet å handle, men lite av maten har fristet :rolleyes:
 
Ulempen med å være så sliten er at det ikke frister å lage mat. Så kjøpte med meg bolle fra jobb som jeg slukte i bilen. Åååå jeg som tenkte være super streng disse ukene for ikke å legge på meg unødvendig

Ja samme her. Har egentlig bare levd på epler og knekkebrød med pålegg denne uken, fikk i meg litt middag i går på jobb og i går klarte jeg og faktisk lage taco så da ble det litt av det. Var veldig godt å få i seg litt middagsmat, men matlysten har vært helt på bånn.

Er veldig glad for jeg har klart å holdt meg unna brus, godis og sånne ting di siste 2 ukene. Siden jeg har en god del kg for mye så gjør det ingenting at lysten for sånn er borte :)
 
Ja samme her. Har egentlig bare levd på epler og knekkebrød med pålegg denne uken, fikk i meg litt middag i går på jobb og i går klarte jeg og faktisk lage taco så da ble det litt av det. Var veldig godt å få i seg litt middagsmat, men matlysten har vært helt på bånn.

Er veldig glad for jeg har klart å holdt meg unna brus, godis og sånne ting di siste 2 ukene. Siden jeg har en god del kg for mye så gjør det ingenting at lysten for sånn er borte :)

Så flink du har vært da! Jeg er så svak for brus :rolleyes: Men sjokolade har jeg faktisk ikke lyst på..
Men grønne druer derimot ;)
Håper matlysten din kommer seg!
 
Jeg er så trøtt! Jeg vil bare sove... men her er det kaos og en helt normal fredag, alle ungene er hjemme og er i super helgehumør. :confused:
 
Ultralyd var så hyggelig! Vi fikk masse informasjon, hun gikk gjennom hva vi kom til å se på forhånd slik at vi visste hva vi skulle se etter. Mini var 0,99 mm og jeg er mest sannsynlig tre dager lenger enn hva jeg hadde regnet ut: 7+6 i dag [emoji16]
 
Så flink du har vært da! Jeg er så svak for brus :rolleyes: Men sjokolade har jeg faktisk ikke lyst på..
Men grønne druer derimot ;)
Håper matlysten din kommer seg!

Ja, håper matlysten kommer seg slik at jeg kan få i meg litt mer næringsrik mat. Men føler jeg har vært flink til det med det jeg har valgt og spist. Men er tongt å jobbe og fungere når man ikke får i seg nok.. men har heldivis godt bra så langt :)

Ja jeg har vært svak for brus tidligere, litt for gla i brus til vanlig. Men veldig fornøyd at jeg klarer å holde meg unna :)
 
Ultralyd var så hyggelig! Vi fikk masse informasjon, hun gikk gjennom hva vi kom til å se på forhånd slik at vi visste hva vi skulle se etter. Mini var 0,99 mm og jeg er mest sannsynlig tre dager lenger enn hva jeg hadde regnet ut: 7+6 i dag [emoji16]

Å så godt å høre og er jo bare bra og bli flyttet litt frem i tid. :D Det betyr jo mindre tid å vente så ;) :)
 
Ultralyd var så hyggelig! Vi fikk masse informasjon, hun gikk gjennom hva vi kom til å se på forhånd slik at vi visste hva vi skulle se etter. Mini var 0,99 mm og jeg er mest sannsynlig tre dager lenger enn hva jeg hadde regnet ut: 7+6 i dag [emoji16]

Åå, hurra:Heartredhar tenkt på deg de siste timene:p så bra at alt sto bra til!! Da snek du 1 dag forran meg da:p:hilarious:
 
Ultralyd var så hyggelig! Vi fikk masse informasjon, hun gikk gjennom hva vi kom til å se på forhånd slik at vi visste hva vi skulle se etter. Mini var 0,99 mm og jeg er mest sannsynlig tre dager lenger enn hva jeg hadde regnet ut: 7+6 i dag [emoji16]

Så bra :)
Godt å få god info!
Og hurra for litt kortere ventetid :)
 
Så bra :)
Godt å få god info!
Og hurra for litt kortere ventetid :)

Jaa, det var så herlig. Jeg var så nervøs siden jeg ikke har noen symptomer i det hele tatt. Men hun sa at alt var normalt, og man kunne til og med se noen små dutter der hvor armene kommer [emoji7][emoji173]️
 
Jaa, det var så herlig. Jeg var så nervøs siden jeg ikke har noen symptomer i det hele tatt. Men hun sa at alt var normalt, og man kunne til og med se noen små dutter der hvor armene kommer [emoji7][emoji173]️

Åhhhhh :Heartred Herlig! :)
 
Jaa, det var så herlig. Jeg var så nervøs siden jeg ikke har noen symptomer i det hele tatt. Men hun sa at alt var normalt, og man kunne til og med se noen små dutter der hvor armene kommer [emoji7][emoji173]️

Blir lettet og glad hver gang noen er inne har hatt en fin UL, og så trist for de som får dårlige nyheter! Merker jeg blir ekstra spent for UL på mandag:rolleyes:
 
Fader og. Er livredd for hvor raskt magen endrer seg denne gangen!! 5+2 Og sliter med arbeids buksen allerede!! Jeg som skal skjule det!!!!!
 
Blir lettet og glad hver gang noen er inne har hatt en fin UL, og så trist for de som får dårlige nyheter! Merker jeg blir ekstra spent for UL på mandag:rolleyes:

Jeg er skikkelig spent på din nå. Kanskje du også blir satt frem? [emoji16]
 
Back
Topp