Laget en skravletråd for den nye uka!
Kjør på 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det svangerskapskontroll eller annen grunn?Jeg sov så ekstremt dårlig i natt. Og har legetime tidlig så må til byen. Blæh. Siste gangen jeg velger legetime så tidligHva tenkte jeg på
![]()
Begge deler slått sammen. Sliter med nummenhet i hele kroppen, skal ta det opp. + Sjekke hcg siden menstermin stemmer ikke i heeeletatt - tror jeg... Mye usikkerhet. Får se hva legen sier. Tar iaf blodprøver.Er det svangerskapskontroll eller annen grunn?
Var det meg ville jeg bare sagt at jeg er syk... Utbrent? Jeg liker å holde ting så anonymt som mulig uten å gi så mye informasjon til andre, men der er vi forskjelligeJeg skal prøve å få meg legetime for å få sykemelding denne ukaKvalmen og trøttheten gjør meg ganske utslitt. Noen tips til hva man kan si (til kolleger) på jobb om hvorfor man var sykemeldt? Vet man ikke MÅ si noe, men blir mer ‘mistenksomt’ om man ikke sier noe. Har sagt til sjefen at jeg er gravid
Lykke til hos legen i dag!Begge deler slått sammen. Sliter med nummenhet i hele kroppen, skal ta det opp. + Sjekke hcg siden menstermin stemmer ikke i heeeletatt - tror jeg... Mye usikkerhet. Får se hva legen sier. Tar iaf blodprøver.
Takk ♡Lykke til hos legen i dag!
Huff, hørtes tøft ut! Har ikke så mye ideer for det andre, jeg er elendig på hvite løgner, så hadde sikkert bare sagt det som det varJeg skal prøve å få meg legetime for å få sykemelding denne ukaKvalmen og trøttheten gjør meg ganske utslitt. Noen tips til hva man kan si (til kolleger) på jobb om hvorfor man var sykemeldt? Vet man ikke MÅ si noe, men blir mer ‘mistenksomt’ om man ikke sier noe. Har sagt til sjefen at jeg er gravid
Nei, i løpet av 4 uker tenker jeg? Jeg planlegger oppfølging hos jordmor, ikke lege. Drar bare dit nå fordi jeg må ta blodprøver og pga nevrologisk. Skal til jordmor neste ukeNår bør/kan man ta kontakt med legen sin etter positiv test? Vet om noen som blir avvist hvis de ringer for tidlig, så vil ikke det..
Mellom uke 6-12 står det her opp helsenorge.no https://www.helsenorge.no/gravid/svangerskapskontroller/Når bør/kan man ta kontakt med legen sin etter positiv test? Vet om noen som blir avvist hvis de ringer for tidlig, så vil ikke det..
Nei, i løpet av 4 uker tenker jeg? Jeg planlegger oppfølging hos jordmor, ikke lege. Drar bare dit nå fordi jeg må ta blodprøver og pga nevrologisk. Skal til jordmor neste ukeIfølge menstermin er jeg da 8+3. Jeg tror ikke det stemmer da, men det er det de tar utgangspunkt i virker det som. Før ultralyder og sånn.
Tusen takk for svar, er 5+0 i dag. Så ringer legen i dag jeg for å få time til neste ukeMellom uke 6-12 står det her opp helsenorge.no https://www.helsenorge.no/gravid/svangerskapskontroller/
Men leger har jo nofte lang ventetid, så kan jo vært greit å ringe og sette opp time i din uke 6 f.eks. Du kan velge jordmor heller, forresten.
Lykke til! Håper på gode nyheter og skikkelig utredningTime 10:20 hos en vakthavende lege, håper han har litt peiling og ikke kommer med forslaget om å ta en test eller noe sånt rart![]()
Håper det! Skjønner alt føles usikkert. Skal du begynne på blodfortynnende?Jeg har gått på utrogestan(progesteron) forrige graviditet, som jeg mistet 6+4. Er usikker på om jeg skal gå på det nå, nevnte også blodfortynnende for legen, og de tok masse blodprøver. Men var noen av de som det var noe feil med og må ta på nytt. Men nå er jeg jo gravid så usikker på om det blir noe av. Har sendt melding til legen. Har legetime på onsdag, men jeg antar jeg skal evt starte på dette asap hvis jeg skal det. Er så i tvil, har jo gått gravid med førstemann uten noen form for medisin. Men har også mistet 4 ganger i forsøk på nr 2Litt rådvill.
Bare håper det går veien nå![]()