Skravletråd uke 11

Mindel

❤️ Storfamilien ❤️
Tilgangsansvarlig
Junilykke 2022
♡Novemberhjerter 2025♡
Ny uke folkens!

Skravle i vei, må vi begynne se på navn til lukket gruppe denne uken?

Så spennende med tidlig ultralyd, @Ingeborg90♡ - er det privat?
Ja, privat! :happy: Var litt frem og tilbake i forhold til om jeg skulle bestille eller ikke. Bestilte såpass "sent" fordi jeg ikke ville komme dit og få beskjed om at det er for tidlig til at de kan se noe. Blir tre lange uker å vente... :hilarious:

Flere som sliter med å sove? Er trøtt og sliten, men så urolig.
Nja, sovner som regel raskt på kvelden (Men er da helt utslitt etter dagen, haha), men våkner tidlig på morgenen og kan ligge våken mye på natten om lillesøster våkner

Nja, sovner som regel raskt på kvelden (Men er da helt utslitt etter dagen, haha), men våkner tidlig på morgenen og kan ligge våken mye på natten om lillesøster våkner
Er du utvilt, da? Er så ekkelt å ikke få sove, men så kjenner man at man skulle hatt 2-3 timer til.

Ny uke folkens!

Skravle i vei, må vi begynne se på navn til lukket gruppe denne uken?
Ja! Nå kan vi tenke på navn :D Gleder meg til å få det på plass også

Men for å komme i mål med lukket gruppe må alle delta på lekene, så går det litt raskere on alle tar en liten bit :hilarious:

Ganske ny her, kan noen fortelle meg fordel med lukket gruppe osv? :)
Det blir som dette, bare at det ikke er offentlig. Så en gruppe bare for de som kvalifiserer seg som medlem for november 2025. Fordelen er jo nettopp at den er lukket, ikke alle synes kanskje det er morsomt å si hvor de holder til og antall barn, eller hvor de skal føde, eller bare generelt detaljer fra livet når det kan leses av hele verden :)

Det blir som dette, bare at det ikke er offentlig. Så en gruppe bare for de som kvalifiserer seg som medlem for november 2025. Fordelen er jo nettopp at den er lukket, ikke alle synes kanskje det er morsomt å si hvor de holder til og antall barn, eller hvor de skal føde, eller bare generelt detaljer fra livet når det kan leses av hele verden :)
Ja skjønner! Det er fordel ja :)

Back
Topp