Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, privat!Så spennende med tidlig ultralyd, @Ingeborg90♡ - er det privat?
Var litt frem og tilbake i forhold til om jeg skulle bestille eller ikke. Bestilte såpass "sent" fordi jeg ikke ville komme dit og få beskjed om at det er for tidlig til at de kan se noe. Blir tre lange uker å vente... 
Nja, sovner som regel raskt på kvelden (Men er da helt utslitt etter dagen, haha), men våkner tidlig på morgenen og kan ligge våken mye på natten om lillesøster våknerFlere som sliter med å sove? Er trøtt og sliten, men så urolig.
Er du utvilt, da? Er så ekkelt å ikke få sove, men så kjenner man at man skulle hatt 2-3 timer til.Nja, sovner som regel raskt på kvelden (Men er da helt utslitt etter dagen, haha), men våkner tidlig på morgenen og kan ligge våken mye på natten om lillesøster våkner
Er uthvilt en times tid. Også blir jeg kjempe trøttEr du utvilt, da? Er så ekkelt å ikke få sove, men så kjenner man at man skulle hatt 2-3 timer til.

Er uthvilt en times tid. Også blir jeg kjempe trøtt![]()

Har mye stress og uro i kroppen selv, så det ødelegger

Tror det kan være litt hormonelt? Hormonene hjelper i alle fall ikkeHar mye stress og uro i kroppen selv, så det ødelegger![]()

Det tror jeg og! Husker jeg sov sykt dårlig sist i første trimester til tross for hvor trøtt jeg var..Tror det kan være litt hormonelt? Hormonene hjelper i alle fall ikke![]()
Ja! Nå kan vi tenke på navnNy uke folkens!
Skravle i vei, må vi begynne se på navn til lukket gruppe denne uken?
Gleder meg sånn til lukket gruppeNy uke folkens!
Skravle i vei, må vi begynne se på navn til lukket gruppe denne uken?

Ganske ny her, kan noen fortelle meg fordel med lukket gruppe osv?Gleder meg sånn til lukket gruppe![]()
![]()
Det blir som dette, bare at det ikke er offentlig. Så en gruppe bare for de som kvalifiserer seg som medlem for november 2025. Fordelen er jo nettopp at den er lukket, ikke alle synes kanskje det er morsomt å si hvor de holder til og antall barn, eller hvor de skal føde, eller bare generelt detaljer fra livet når det kan leses av hele verdenGanske ny her, kan noen fortelle meg fordel med lukket gruppe osv?![]()
Ja! Nå er jeg bare 4+0, men har vært vanskelig å sovne. Tror for min del at det er mest pga tanker og bekymringer..Flere som sliter med å sove? Er trøtt og sliten, men så urolig.
Ja, det er nok en viktig grunn...Ja! Nå er jeg bare 4+0, men har vært vanskelig å sovne. Tror for min del at det er mest pga tanker og bekymringer..
Ja skjønner! Det er fordel jaDet blir som dette, bare at det ikke er offentlig. Så en gruppe bare for de som kvalifiserer seg som medlem for november 2025. Fordelen er jo nettopp at den er lukket, ikke alle synes kanskje det er morsomt å si hvor de holder til og antall barn, eller hvor de skal føde, eller bare generelt detaljer fra livet når det kan leses av hele verden![]()