Skravletråd tyttebær

Litt ned, og endel poeng skrapet inn i løpet av uken :)

Vi år bare vente og se!
 
Da har jeg levert tallene! Vi håper det holder :)
Vi mister tiia85 for ikke å ha levert, og har to stk som har 0 som resultat - så håper vi beholder alle!

Herlig innsats altså!
Spesielt stinefine skal ha cred for å ha fått utrolige 1525 poeng på utfordringen :D
 
Krysser fingrene for at vi klarer oss [emoji1]
 
Da er alle trygge! Puh! Vi er sååå nære å vinne utfordringen! Neste gang? [emoji14]
 
Hvordan gjør dere det i påsken da jenter? :)
 
Her tok påskeferien en helomvending fra hyttetur med godis og avslapping til å måtte sette meg på toget inn til Oslo og hjelpe mamma og min bestemor som plutselig har blitt veldig syk. Så her løper jeg rundt i oslo. Har ikke tid til godis og få godt inn med skritt da gubben er igjen på hytta med bilen. :)
 
Her tok påskeferien en helomvending fra hyttetur med godis og avslapping til å måtte sette meg på toget inn til Oslo og hjelpe mamma og min bestemor som plutselig har blitt veldig syk. Så her løper jeg rundt i oslo. Har ikke tid til godis og få godt inn med skritt da gubben er igjen på hytta med bilen. :)
Huff :( Håper det går bedre med bestemor etterhvert!
 
Her tok påskeferien en helomvending fra hyttetur med godis og avslapping til å måtte sette meg på toget inn til Oslo og hjelpe mamma og min bestemor som plutselig har blitt veldig syk. Så her løper jeg rundt i oslo. Har ikke tid til godis og få godt inn med skritt da gubben er igjen på hytta med bilen. :)
Åh, håper det går bra med deg og dem! Kanskje det blir litt avslapping mot slutten av påska? :)
 
Huff, ble ikke store summen her. Jenta måtte på sykehus i helga med falsk krupp, så ble jeg syk denne uken, så ble ikke tid til mye gitt. Neste uke!! Tar det igjen [emoji14]
 
Huff, ble ikke store summen her. Jenta måtte på sykehus i helga med falsk krupp, så ble jeg syk denne uken, så ble ikke tid til mye gitt. Neste uke!! Tar det igjen [emoji14]
God bedring til dere begge!
 
Synd det ikke var skritt i denne utfordringen. Har ligget på ca 25 tusen skritt +/- hver dag denne uka. Men vekta går nedover, så håper på stort tall til neste veiing :) håper dere alle får en fin påske resten av påsken :)
 
Husk å skriv inn tallene på påskeutfordringen før kl 19!
 
Hvordan har det gått i påsken? :)
 
Hvordan har det gått i påsken? :)
Jeg var på hyttetur med svigerfamilien, så ble mye godteri [emoji13]
Prøvde å få gått litt turer, men ble langt ifra så mye som jeg hadde ønsket.
Reiste hjem igjen langfredag, så fikk heldigvis inn noen gode og sunne dager før påsken var over [emoji4]

Hvordan har det gått med resten?
Blir spennende å se hva vekten i morgen viser!
 
Back
Topp