Skravletråd - Tvillingforeldre

seilefru

Elsker forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Julikulene 2020
❤️Mailykke 2022❤️
Tenkte vi kunne ha en skravletråd hvis det er flere som vil skravle med meg :wav
 
Tror forresten jeg ender med en tfk-vogn. Står mellom emmaljunga og tfk, og liker ikke de ergonomiske sportsdelene på emmaljunga, men tfk har sportsdelene fra deg som triller :/ vanskelig..

Vi kan jo fortsett her på skravletråden? :)

Jeg tror jeg ender med boggabo donkey siden den var så sykt lett å pakke sammen og inn i bil. Noen grunn til at du ikke har vurdert den? :)
 
Vi kan jo fortsett her på skravletråden? :)

Jeg tror jeg ender med boggabo donkey siden den var så sykt lett å pakke sammen og inn i bil. Noen grunn til at du ikke har vurdert den? :)
Liker ikke utseende på den. Så den utgikk fort. Syns også at emmaljunga eller tfk ser mer stabil ut på forskjellig underlag, bor på bygda så blir trilling på grus og skogsveier oftere enn asfalt .
 
Liker ikke utseende på den. Så den utgikk fort. Syns også at emmaljunga eller tfk ser mer stabil ut på forskjellig underlag, bor på bygda så blir trilling på grus og skogsveier oftere enn asfalt .
ja ser den! Her er det litt motsatt, i byen. så da er boggabo veldig smidig. hehe.
 
  • Liker
Reactions: Pio
Har vært sykemeldt fra uke 7, pga hyperemesis jeg :(
Har heldigvis roet seg med spyinga nå,men er fortsatt kvalm hele tiden, og sliter tidvis med mat.

Hadde uansett blitt sykemeldt fra uke 20-22 sa gynekologen min på sykehuset,for å unngå prematur fødsel. Har begynt å få en del kynnere å nedpress ogaå,så prøver å ta det med ro.

Stakkars deg! Men godt du blir fulgt opp tett!
Når vil du si du begynte å kjenne kynnere? Tror jeg begynte i helgen når jeg drev å stresset og gikk fort.
 
Stakkars deg! Men godt du blir fulgt opp tett!
Når vil du si du begynte å kjenne kynnere? Tror jeg begynte i helgen når jeg drev å stresset og gikk fort.
Har hatt det siste to-tre ukene vertfall, kom vel midt i julestresset, må innimellom ta meg pauser når de kommer for å puste rolig til de går over. Skal inn igjen til gynekolog på fredag på kontroll, og da vil de sjekke livmorhalsen så den ikke er påvirket.
 
Har hatt det siste to-tre ukene vertfall, kom vel midt i julestresset, må innimellom ta meg pauser når de kommer for å puste rolig til de går over. Skal inn igjen til gynekolog på fredag på kontroll, og da vil de sjekke livmorhalsen så den ikke er påvirket.
går du til privat gynekolog? eller på sykehuset?
Håper du får gode svar <3
 
Går på sykehuset. Føler meg godt ivaretatt og hørt der,så da er det veldig greit.
Så bra <3
hva gjør du for å få dagene til å gå nå da? :) Er vel ikke så mye man orker når man bare blir større og større :p
 
Så bra <3
hva gjør du for å få dagene til å gå nå da? :) Er vel ikke så mye man orker når man bare blir større og større :p
Idag har jeg sovet 4 timer på sofaen mens barna var på skolen. Sover dårlig på nettene for tiden,og sliter med hodepine,så derfor vsr det gull å være hjemme alene etter juleferien å kunne sove. Utenom det pusler jeg da litt med hus og hjem. Skal starte å strikke litt er plana nå,så får vi se.. enn du?
 
Idag har jeg sovet 4 timer på sofaen mens barna var på skolen. Sover dårlig på nettene for tiden,og sliter med hodepine,så derfor vsr det gull å være hjemme alene etter juleferien å kunne sove. Utenom det pusler jeg da litt med hus og hjem. Skal starte å strikke litt er plana nå,så får vi se.. enn du?
Deilig! Så heldig du er som klarer å sove på dagen. Jeg er kun 20% sykemeldt. Så skal i hovedsak bruke det på å gå til fysio. Men i morgen skal jeg gå Meg en lang tur.

Hva skal du strikke? :Heartred Så gøy at du strikker også! Jeg skal i gang med ett pledd nå. Kjøpt garn. Blir sikkert noe fra klompelompe :Heartred
 
Deilig! Så heldig du er som klarer å sove på dagen. Jeg er kun 20% sykemeldt. Så skal i hovedsak bruke det på å gå til fysio. Men i morgen skal jeg gå Meg en lang tur.

Hva skal du strikke? :Heartred Så gøy at du strikker også! Jeg skal i gang med ett pledd nå. Kjøpt garn. Blir sikkert noe fra klompelompe :Heartred
Fikk to tepper og 4 psr strikkasokker med søstra mi til jul , og jeg har kjøpt garn til hentesettene som mamma ønsker å strikke til smågullene. Så da tenker jeg at jeg skal strikke to kjoler til i sommer da vi skal i brullup ♡ Å eventuelt såpebobleshorts eller skjørt til de :)
 
Lov å være med å skravle selvom jeg har fått tvillingene mine? :smiley-angelic002
 
Eneggede :) Synes det er veldig stas :D
Vet du hva du venter?
Stas. Er eneggede her også. Tror det blir to gutter. Får se neste uke. Enn så lenge er de helt lik i størrelse, har en morkake. Veldig glad for det!
 
Noen som har vært på eller vurderer kurs med tvillingforeningen?
Så de skulle ha på haukeland nemlig. :)
 
Stas. Er eneggede her også. Tror det blir to gutter. Får se neste uke. Enn så lenge er de helt lik i størrelse, har en morkake. Veldig glad for det!
Spennende! Jeg har to gutter, samme som deg, en morkake. Mine hadde en ytre og to indre fostersekken. Men mine var ulik størrelse nesten hele veien nesten. Over 1 uke i vekstforskjell uke 18 pga vekstavvik på tv2. Han hadde kun 2 kar i navlesnoren (3 som er normalen, så han måtte jobbe ekstra hardt for å få i seg det han trengte) +han hadde veldig dårlig navlesnorfeste. Men det gikk bra! :)
 
Back
Topp