Skravletråd Tusenfryd

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Dere må velge en lagleder og fortelle meg hvem det er :)


Sko061
wendyailin
Mari1976
onskedrom
Rimfrost92

Ute av laget:

ims
AnneS
Amandaa11
Venessiela
Dora89


upload_2018-1-16_15-35-33.jpeg
 
Last edited:
Noen som vil være lagleder? Jeg ammer, og forventer ikke å henge med helt til slutten siden jeg ikke kan slanke meg aktivt. Men skal bidra med å ikke spise snop, og gå turer med baby [emoji1362]
 
Gleder meg til å komme i gang :)
Jeg kan sikkert være lagleder med mindre noen andre hadde lyst til det.
 
Dette blir bra! Vil helst ikke være lagleder, så for min del er det helt supert om du tar det på deg Venessiela! :)
 
Skulle vi tatt en introduksjon kanskje? :)
Jeg er 28 år, gift og har et lite prøverørsmirakel på 8,5 måneder <3
Har en god del vekt til overs som jeg gjerne vil kvitte meg med og tenker at akkurat nå passer det perfekt å gjøre en skikkelig innsats siden vi skal i gang igjen med prøverør om ikke så lenge og ønsker å gå ned i vekt før det.
Har vært med på noen kriger tidligere og veier langt mindre nå enn jeg gjorde på første krigen jeg var med på, men har fortsatt en del å ta av :p Prøver å spise sunt og telle litt kalorier (a la Grete Roede) og holder meg i aktivitet om dagene (ikke så vanskelig med ei lita som fyker rundt og skal utforske alt for tiden :p)
 
Jeg 34, gift og har en gutt på snart 2,5. Veier ni- ti kg mer enn jeg ønsker, og vil ned til trivselsvekten min på 60 kg :) Har dårlig med viljestyrke, så håper dette skal øke den noen hakk :) Prøver på nr 2 nå!
 
Hvem er lagleder her? Send meg en PM :)
 
Jeg er 26, forlovet og i mammaperm med lille O på straks 6 mnd. Til vanlig jobber jeg i bhg og har dermed en garderobe med utetøy som skal passe i august... så det er målet mitt, da. For å klare det er det full stopp på snop, og en eller to bæreturer til dagen så ungen får sove dupp. Bærer i sjal og går tur ute så lenge det ikke er -10° eller kaldere.
 
Jeg la inn startvekt nå, men fikk ikke til å redigere på mobil, så det ble et nytt innlegg. Får dere redigere innlegg via mobil?:)
 
Jeg er 26, forlovet og i mammaperm med lille O på straks 6 mnd. Til vanlig jobber jeg i bhg og har dermed en garderobe med utetøy som skal passe i august... så det er målet mitt, da. For å klare det er det full stopp på snop, og en eller to bæreturer til dagen så ungen får sove dupp. Bærer i sjal og går tur ute så lenge det ikke er -10° eller kaldere.
Vi også bærer mye i sjal. Det er så koslig :)
 
Jeg la inn startvekt nå, men fikk ikke til å redigere på mobil, så det ble et nytt innlegg. Får dere redigere innlegg via mobil?:)
Jeg klarer det. Klarer du å redigere via data sånn ellers? Vet det er noen profiler som ikke kan og da må man sende pm til en moderator så fikser de det slik at man får den funksjonen :)
 
Jeg klarer det. Klarer du å redigere via data sånn ellers? Vet det er noen profiler som ikke kan og da må man sende pm til en moderator så fikser de det slik at man får den funksjonen :)
Nei kan ikke redigere på data heller - kun svare. Får sende en melding til en moderator. :)
 
Jeg la inn startvekt nå, men fikk ikke til å redigere på mobil, så det ble et nytt innlegg. Får dere redigere innlegg via mobil?:)
Jeg bruker tapatalk og jeg klarer det. Velger innlegget så kommer det opp valg øverst på skjermen.
 
Jeg er 25 år, i permisjon med minstesnupp på 6 mnd.
Jobber til vanlig i bofellesskap for psykisk utviklingshemmede over 18 år.
Skal studere til høsten, og ha minstesnupp hjemme.

Har en gutt på 2 og en jente på 7 også.

Veier mye mer enn jeg burde, nå trener jeg hver dag, enten går jeg lang trilletur eller er på gruppetime, eller begge deler.
Håper denne slankekrigen gir meg litt motivasjon til å fortsette! :)

Gjør dette og i samråd med lege pga min bmi og en rygg som ikke er god.
 
Det er veldig koselig og praktisk siden hun nekter å ligge i vogn [emoji28] så får vi heller tåle at folk ser litt ekstra på oss [emoji23]
Samme her :p I skrivende stund tar hun seg en dubb i sjalet :)
 
Hei dere! :)

Jeg er 35år og hjemme i permisjon med nr2. Han blir 4mnd i morgen og vi har dåp på søndag. Storebror blir 5 om 2 uker.

Jobber til vanlig som økonomisjef i et lite firma, så hele økonomiavdelingen er meg :p

Jeg ammer så tar det delvis med ro, men må kutte snop og kaker!! Har blitt altfor mye nå i perm. Manglet 1kg på før-vekta 2uker etter fødsel, men nå mangler jeg 7kg :/ Blitt aøtfor lite trilling også pga snø og kulde og dårlig motivasjon. Så mitt mål er før-vekt og sterkere kropp.
 
Back
Topp