BabyMama
Glad i forumet
Klokka er 5 på morgenen og hvor er jeg? Jo, sitter fordypet over PC'en og oppdaterer meg på siste nytt inne på BV [:D] Må se å komme meg til køys igjen. Skulle bare opp og pumpe trøblepuppen og så legge meg igjen. Lillegull spiste seg mett på bare det ene og jeg sjanser ikke på å ikke tømme det andre. Før en vet ordet av det sitter en der med tilstoppede melkeganger, sopp og brystbetennelse alt på en gang [&:] Det er vel forresten kanskje det jeg allerede har på venstre side. Gjør så sinnsykt vondt når jeg ammer og så kjennes det ut som små klumper der inni bak areola... For noe dritt altså. Har så store bryster også - og så er de ikke brukendes til noen ting "#¤%&/(=?`!!![:@][:@][:@]
[:D] Thi-hi, det var mitt bidrag til starten på en finfin dag til dere alle! Håper den bringer dere sol og sommer og mange givende øyeblikk med lillenurkene deres [:)]
[:D] Thi-hi, det var mitt bidrag til starten på en finfin dag til dere alle! Håper den bringer dere sol og sommer og mange givende øyeblikk med lillenurkene deres [:)]

sitter her å svetter som en gris...varmt om dagen gitt...så jeg må nok komme meg ut snart!!!!!!!!!!
la oss nedpå igjen til kl.10 men den stunden ble det lite soving å mye pressing og andre lyder[:D]