Skravletråd torsdag 15.juni

Lykkelig3barnsmor

Flørter med forumet
God morgen!!

Noen som har sovet godt i natt?? Er så lenge siden jeg har hatt en natt uten ubehag at jeg kan ikke huske det lengre!! [:@]

Ingen fødsler i natt heller?? Jeg er like skuffet hver morgen når jeg må innse at ingenting skjedde denne natta heller!!

Ha en god dag, junidamer!![:)] Jeg skal til legekontroll i dag.

God morgen jenter!!

Innom en snar tur, skal på sykhuset i dag.
Var på føden i går, hadde rier på over 120 CTG registreringa.
Men det avtok en del, men nå er det 5 min mellom hver.
Men jeg trur fortsatt at det kun er kynnere og lurerier....

Men tenk for en bursdags gave å kunne få Trym i dag

Ha en fin dag alle sammen!

Klem fra Kathrine

God morgen jenter!!

Innom en snar tur, skal på sykhuset i dag.
Var på føden i går, hadde rier på over 120 CTG registreringa.
Men det avtok en del, men nå er det 5 min mellom hver.
Men jeg trur fortsatt at det kun er kynnere og lurerier....

Men tenk for en bursdags gave å kunne få Trym i dag

Ha en fin dag alle sammen!

Klem fra Kathrine

Ønsker deg kjempe mye lykke til

Høres ut som en hyggelig dag du har i vente. Kos deg alt du bare kan [:)]
Gratulerer med din sønns bursdag[:)]

Hallo juni mammaer!
Jeg sov som en stein i natt, fra klokka 23.30(ca) til 07.30, så var det opp og stå, sola skinner fuglene synger og det er sommer!!!deilig!!! lurer på hva jeg skal bruke dagen min på? kose meg, ta en tur til byen,kjøpe jordbær, sette meg i parken og spise de?hmmmm det var lurt.. Jeg er så skuffet, i for gårs, så hadde jeg ordentlig veer(det kjentes sånn ut ihvertfall,for de var vonde!!) de varte opp til ett minutt hver og med 5-6 minutters mellomrom,sånt hold det på i nesten tre timer, mannen min var kjempe glad for NÅ trodde vi noe var på gang,så vi gikk og la oss itilfelle det skjedde noe i løpet av natta så hadde vi fått sove litt.... etter mye om og men så sovnet jeg og våknet ikke før morgen etter..ååå så irriterende ingenting skjedde, etter dette har jeg gått og venta på at det skal begynne igjen,men nei du....
OPs dette ble langt...
Grattis med dagen kathrine og sandergutten!!!!

Mornings, jenter.
Grattis med dagen Kathrine og Sander. [:D]
HÅper du får gullet ditt i bursdagsgave Kathrine, det hadde jo vært toppen.
Her skinner sola, men skal straks gå å legge meg igjen, nesten ikke sovet i natt; kynnere og do-turer.
Fikk forresten melding fra HormonTrollet i dag. Hun blir kanskje nestemann på lista vår, har lagt opp tråd.

Kos dere videre alle sammen og lykke til hos leger, og grattis med runde uker til dere som har det.[;)]

Morn morn damer!
I natt har jeg også sovet godt for første gang på lenge... men blir litt skuffa da når jeg våkner og ingenting har skjedd.... selv etter to netter meg hompi-bompi [8|]
Det er fortsatt fint vær her i dag, så jeg skal nok ut i solen å grille meg litt....
Gratulerer med dagen til ~Kathrine~ og Sander!![:)]

hei hei jenter.da var vi kommet oss hjem fra sykehuset(i går)fikk reise hjem på perm da gulsot verdiene til gullet mitt hadde steget.skal inn i dag å ta nye prøver så håper jeg di har gått ned igjen[:)]

hu kom litt uvanta men fytti så gøy...hehe[:D]alt gikk greit under fødselen også.

ser det er en del jeg har å lese igjennom siden helga....[:D]noen som har født også[:)].men nå er det litt hektisk med en fersk baby i hus[:)]blir nok mer tid til BV når ting har roa seg litt tenker jeg.

tusen takk for alle gratulasjonene.hyggelig[:)]men nå må jeg hoppe i dysjen,snakkis jenter

sender foresten maaaaaaaaaaaaasse fødestøv til dere som trenger det[;)]

ORIGINAL: Stardust

takk!! Vil gjerne ha litt ja!![:)][:)]

Da skal jeg ut i solen [:)] Kommer innpå senere og oppdaterer lister osv....[;)]
Ha en strålende dag alle ventende junihøner!! Og dere som har vært så heldige å ha fått!![:)]

mornings..
ingen baby inatt heller..
men har sovet kjempegodt[:D]
våkna kl 11...
så nå sitter jeg å spiser frokost..
dritvær ute...[&:]

ORIGINAL: Flori

Oi 39 uker idag, grattis til oss som skifter uke idag, på tide å føde nå ja [8|]

signerer veldig på denne[:D][:D][:D]

å grattis til ~kathrine~og lille0my sin gutt

ORIGINAL: katrine35+

takk!! Vil gjerne ha litt ja!![:)][:)]

grabber til meg alt fødestøvet som flyr forbi jeg[:D][:D]

skravler med meg selv jeg nå...[8|]

vet en ting ivertfall..
jeg kommer til 10000 innlegg før babyen kommer[:D][:D]

hei hei
grattis til alle som skifter uke og har bursdag
lykke til på kontroller o.l.

jeg er lei nå. gidder ikke engang prøve å være blid. vondt i hele natt, stod opp ca hver time for å gå på do. masse mensmurringer og drit i ryggen grr. men har i hvert fall fått sovet litt for det. i dag skal jeg ikke gjøre noen ting, tror jeg. bare vente på at sambo kommer hjem - så blir det tvangssex!  

Takk[:)]

Gratulerer med dagen ~Katrine~
Gratulerer med dagen Sander til Lille0My

Har vært hos jordmor i dag. Hun sjekket ikke noe modning eller åpning eller noe men hun sier at det nok ikke er lenge igjen for jeg har fått dette "preget"/ i ansiktet som gravide får før de skal føde[8|] Så det er vel kanskje ikke så lenge igjen da *håpe,håpe*[:)]

Andre som har hørt dette om ansiktet?

hehe jepp har lest om trynefaktoren til snart fødende [;)] man får visst litt oppsvulmede lepper etc, det er et spesielt drag over ansiktet ja, husker ikke så konkret. så hver dag inspiserer jeg speilet for å se om jeg har dette "preget".
men bra marihøne- da eru snart i gang da! [:)]

så heldig du er som har fått fødetryne[:D][:D][:D]

Back
Topp