Skravletråd torsdag 10.januar! ;)

Snuppa:)

Flørter med forumet
Starter en skravletråd jeg, her som jeg sitter og kjeder meg midt på natten!;)

Magetrollet er som vanlig nattevåken og trener på å bruke armer og ben, så jeg kan bare gi opp å prøve å sove! Er ikke så mye å finne på om natten, så jeg sitter å surfer på nett. Sitter å leter etter stellevesker nå, har funnet en jeg liker, men den kostet 2000kr så jeg tror jeg dropper det!hehe

Håper dere andre sover bedre enn meg om nettene!;)

Jeg har faktisk sovet godt de to siste nettene etter flere netter med tull. Nå er alle gutta sendt avgårde til bhg og jobb, og jeg slapper av i sengen igjen =))

har dæ så utruli varmt om natta i disse dagan, så eg e våken nån ganga før kvær natt :P åsså den hersens tissingen som alltid inntreffer bare nån få tima før alarmen går av :P

Føler ikke at jeg har sovet i natt!!! Storebror sliter med sovingen, har alltid gjort det. Hyling og herjing, nattskrekk med en dose mamma/pappadalt...
Så må jeg jo selvfølgelig opp å tisse 4 ganger iallefall!! Så er ikke hoftene mine så gode for tida...
Skulle tror jeg var klar for å få lillebror ut...men neida ikke helt enda xsmile8

Må snart ned å dusje og ordne meg. Skal på KK for samtale i dag, gleder meg veldig til det!! Skal bli godt å få snakket om frykten min til ei jordmor som jobber der. Har snakket masse med legen min, men det blir ikke det samme.

i natt har jeg faktisk sovet meget bra, fikk såvidt med meg at sambo sto opp for å dra på jobb, så slokna jeg igjen :p sto opp i nitia. Deilig å være uthvilt. Nå skal jeg rydde litt og så får jeg snart besøk av en venninne og sønnen hennes på ni mnd. D blir koslig :)

Sovet på sofa de siste nettene...våkner hele tiden og senga..felles myk, trampoline rammemadrass som er 10 år gammel...nesten som vannseng ...så hvis jeg eller sambo snur seg så blir jeg sjøsyk:D
Og den er knukket i ene delen pga hopping i senga...så gleder meg til ny seng...aldri sovet sååå godt som nå i sofa i 3 netter...sier jo litt da:D og er det ikke den gravide som skal snorke ? Ikke mannen? Hehe...begynner å bli gammel :p . Passert 30vettu :)
Sent from my GT-S5830 using BV Forum

Jolly pop: så deilig at du har sovet godt i natt, misunner deg der ja!
Yahoo: jeg er også utrolig varm for tiden!
jc: kjedelig at storebror ikke fikk sove i natt, og hvordan gikk det med samtalen på KK?
Lykkelig gravid: håper du har kost deg med besøket ditt!
Mammalis: her er også sofaen blitt til seng en god del netter, har som dere en gammel seng som er altfor myk! Og jeg med bekkenløsning sliter noen ganger med å snu meg og å komme meg utav,mens sofaen vår derimot er akkurat passe myk!;)

Her har jeg sovet/prøvd å sove bort hele dagen..nå må jeg gjøre meg i stand og komme meg ut dørene på foreldresamtale i barnehagen. Spent på hva de sier! ;)

Back
Topp