Skravletråd tirsdag

Katey

Elsker forumet
God morgen alle sammen!

I dag har jeg fri, det samme med mannen[:)] Han kjørte mini i barnehagen, så jeg fikk sove frempå. Herlig!!!

Nå skal jeg ta litt solarium. Trenger det på min vinterbleke kropp[8D]

Etterpå skal jeg ut på shopping. Har fått masse penger av mine foreldre til min kommende 30 års dag, og det skulle kun brukes på meg[:D][:D][:D] Gleder meg!!!!!!

Ha en strålende dag alle sammen!

Her er snuppa i barnehagen etter eget ønske i dag.. Hun skulle egentlig være hjemme, men ombestemte seg i siste liten.
Så da blir det barnehage noen timer, og så skal hun og pappaen i svømmehallen en tur..!

Det er det absolutt beste hun vet i hele verden, så det blir nok gøy for begge to!

Jeg er så vanvittig forkjølet at jeg skal holde meg inne hele dagen.. Tror aldri jeg har vært så tett før, og i går kveld begynte jeg og få vondt i øret og bihulene også!
Herlig!!

Er det like vondt i morgen må jeg vel dra til legen da..

jeg skulle vært i praksis i dag, men Amelia er syk så da må jeg bli hjemme.

2. dagen med rundt 40 i feber, kraftig hoste, kjempesnørrete, vondt i magen, hodet og halsen..
sovet 3 timer i natt, så gleder meg til Amelia skal ta seg en liten lur! da skal nok mamman ta en liten hvil også [:D][:D]

solarium frister virkelig!! kanskje jeg skal prøve meg litt en dag?! [:D]

Kjenner jeg godt kunne tenkt meg både solarium og bading i dag! Men jeg er også hjemme med syk snuppe... Hun både hoster og er veldig snørrete, men det som gjør at vi er hjemme, er urinveisinfeksjon [&:]. Stakkars lita, hun sier ikke så mye, men fytti katta som det lukta av henne i morges! Så vi har vært hos legen og fått penicillin.
Alle mine forsett om å bruke TV'n mest på kveldstid er som blåst bort [8D]. TV er en god venn når man er syk [;)]

Back
Topp